Haha we hebben idd al brandweer muurstickers, posters via etsy en foto’s van hem in de brandweerwagen. Die onderste is trouwens wel leuk, thanks
Muso?
Dit is een leuke optie, posters hebben we inderdaad al! Dankjewel
Onze bank van 5 jaar oud al helemaal naar de gallemiezen, echt zonde. Helemaal doorgezakt aan één kant. Was een bank van Goossens en we proberen het nog met een reparatie maar heb daar niet echt hoge verwachtingen van. Daarom ben ik me alvast aan het oriënteren op een nieuwe bank. Ik zoek een grote ‘plofbank’, goede kwaliteit, willen er echt 10+ jaar mee doen. En geschikt voor kinderen en katten, dus makkelijk afneembaar of wasbaar. En groot genoeg, zodat we er over een aantal jaar ook met z’n vieren op kunnen chillen. Heeft iemand ideetjes? Mag best wat kosten gezien onze wensen.
Ik heb echt een gordijnen crisis. We moeten nog rails + gordijnen voor 6 ramen 🫨. Ik weet dat dit prijzig gaat worden want een deel moet verduisterend. Ik heb dus Karwei al laten komen, 2500€ maar A. de offerte doet het niet dus ik kan het niet eens kopen maar ik kan ook de afmetingen niet zien en ergens anders bestellen. En B. Ik schrik me kapot van de reviews, 1.4 ster op Trustpilot en het is een flink bedrag dus ik durf niet. Kwantum en Leenbakker zitten in financieel zwaar weer dus straks failliet en is mijn geld weg. Praxis idem slechte reviews. Veneta kan pas 6 oktober inmeten en natuurlijk takkeduur maar denk daar dan toch maar voor gaan want dan ben ik gewoon klaar en goed. Zelf inmeten zou ik prima doen als we al rails hadden maar nu moeten overal bochten in etc. en dat lijkt me toch ingewikkelder maar misschien moet ik me toch verdiepen. Anyways, dit was ff mijn klaagzang. Als iemand nog tips heeft.
Wij hebben een by sidde bank waar we heel blij mee zijn
En anders een lokale gordijnen winkel? Ook duur maar net zo duur als veneta en ze hebben ook vaak aanbiedingen en kunnen ook overleggen/meekijken wat handig is.
Ga naar zitmaxx en kies alles uit. Je kan bij al die honderden banken daar vaak alle afmetingen uitkiezen en alle stofjes en pootjes etc. Wij hebben een 4p bank met een chaise longue met een formaat van een tweepersoonsbed en het was maar €1600 en zit na 3 jaar nog als nieuw
Ik ben op zoek naar een nieuw vloerkleed, maar ik vind het zo moeilijk om online te zien of t in het echt ook mooi staat!
Ik wil graag een groot rond kleed (liefst 250 of 300 cm doornsnee), hoogpolig of laagpolig maakt niet veel uit, geen print (of heel rustig). Kleur liefst licht/beige/taupe/bruin (maar iets richting roze/bruinrood mag ook)
We hebben nu zo’n wollen kleed, maar het wordt zo snel lelijk, dus dat wil ik niet meer:
Die kende ik nog niet, ik ga even kijken! Thanks!
Ik zit ook al een paar weken in een crisis en heb mega lang getwijfeld over van alles. Ik wilde in eerste instantie bij de Kwantum bestellen, want daar heb ik goede ervaringen mee, maar ik kon de juiste kleuren niet vinden. En na het nieuws over Kwantum, zou ik er ook niet meer voor kiezen. Ik ga nu voor Karwei
Over de Kwantum: ik heb daar een tijd geleden trapbekleding besteld en daarvoor moest ik 100 euro aanbetalen en de rest na levering. Werkt dat voor gordijnen niet net zo? Voor 100 euro zou ik de gok wel wagen maar dat kan ik niet voor een ander bepalen.
Ik ben op zoek naar een verfkleur voor in een langgerekte hal. Op het plafond en de achterwand komt Babouche van Farrow & Ball. Op de muren wil ik graag een rustige kleur die het plafond eruit laat springen.
Ik dacht aan In the Buff van Sigma (toevallig ondat ik die in mijn woonkamer heb), maar ben toch bang dat dat een iets te donkere combinatie is in mijn toch al donkere hal. Iemand nog ideeën?
Shadow white van F&B lijkt me mooi bij Babouche!
Ik ben op zoek naar een butter yellow kleur om een kastje mee te verven. Ik had Farrow’s Cream van F&B laten mengen in Karwei verf maar hij lijkt heel erg beige. Als ik Google lijkt het wel een hele mooie kleur geel te zijn. Je mag dus wel echt het gele erdoorheen zien want wil juist wat meer kleur. Iemand een tip?
Veneta heeft wel elk jaar Black Friday korting, zit dat er niet ook weer beetje aan te komen? Wellicht de moeite.
Ik heb trouwens zelf gordijnen van zowel Veneta als Kwantum als Gamma en ben prima tevreden met die laatste twee, maar grootste verschil is toch wel dat Veneta geen vertikale naden maakt en Kwantum en Gamma wel.
Hm, ik ben niet helemaal overtuigd. Als ik het mij goed herinner van een vorig huis, dan was shaded white vrij groen en dat is denk ik niet de combinatie waar ik in deze ruimte voor wil gaan. Misschien is het beter om iets warmer van kleur te gaan. Geeft voor mijzelf wel een goede denkrichting, dus heel fijn!
Nooit afgaan op een foto, hoe een kleur uitpakt is zoooo afhankelijk van lichtinval. Zou met de kleur die je nu hebt naar de bouwmarkt of verfwinkel en daar wat van die staaltjes meenemen waarvan je denkt dat ze meer zijn wat je zoekt. Thuis houden op de plek waar het komt en dan kiezen.
Ik heb die vraag net een tijdje terug gesteld, dus als je naar boven scrollt heb je een heleboel antwoorden. Dit deel van m’n verbouwing ligt even stil dus heb zelf nog geen keuze gemaakt/testers gehaald.