Interieurtopic #5

Mocht je voor zo’n ding gaan zou ik niet deze nemen, die heb ik en is echt slechte kwaliteit helaas
Wel een leuk idee trouwens!!

Edit: en hij heeft geen aan of uit knop dus je moet de stekker er in en uit doen (of er iets tussen zetten) en hij kan niet gedimd en is heel fel

1 like

Zoiets Valerie Objects Hanging Lamp no. 2 wandlamp groen | Flinders ? Je hebt hier ook veel betaalbare versies van online.

2 likes

Als je ING hebt, krijg je met 1000 punten een 15 procent kortingsvoucher bij Flinders.

3 likes

Het roze ben ik as we speak aan het wegwerken voor een gebroken wittint en olijfgroen! Maar evengoed past zo iets inderdaad niet echt in m’n smaak/stijl.

En heb idd gekeken naar zoiets @Desalnietteplus in betaalbaardere varianten! Maar eigenlijk wil ik een lamp die niet alleen naar beneden schijnt, omdat ik daar een plafond van 4,5m hoog heb en ik vind het zonde als het licht dan alleen naar beneden schijnt. Maar dat soort lampen waren wel de inspiratie om te zoeken naar een wandbeugel waar ik dan zelf een lamp+kap aan kan hangen

3 likes

Na ongeveer een jaar met 5 kleuren testers op de muur, is de woonkamer eindelijk geel :yellow_heart: :yellow_heart: :yellow_heart:

Dat witte kastje gaat ergens anders in huis want dat steekt zo af bij de rest haha. En de lampen worden ook vervangen.
Eigenlijk wilde ik het liefst het plafond ook mee verven maar dat zag mijn partner niet zitten dus die blijft voor nu nog even wit. De verwarming wil ik ook wel geel maken want dat lijkt me ook wat mooier in het geheel.
In elk geval voor nu erg blij mee, ik word er heel vrolijk van :star_struck:

29 likes

Heel mooie kleur! Misschien kun je je partner nog overtuigen om het plafond op bijv. 50% intensiteit van dezelfde kleur te schilderen? Dan is het iets minder heftig, maar steekt het wel minder af dan nu.

5 likes

Prachtige kleur! welke is het?
Plafond erbij lijkt me idd ook mooier, nog ff je best doen met overtuigen :crazy_face:

2 likes

Haha nou vandaag had ik nog wat lak nodig en kon de Karwei het plots niet meer. Vorige week nog een lak in een Farrow & Ball kleur gehaald… Volgens mij ligt het ook erg aan je medewerker (of die snapt of weet hoe de alternative lijst van Intergamma werkt).

2 likes

Heeft iemand nog een aanrader voor een winkel voor banken iets meer in het noorden of midden van het land? Ik weet dat zitmaxx heel veel getipt wordt, maar dat is voor mij 2.5u rijden! Zou het liefst een loungebank willen in een leuke kleur

Lumz heb ik mijn bank gehaald, vgm redelijk midden nl

2 likes

Wij hebben onze eettafel van Design Fabriek in Leeuwarden, daar hebben ze ook leuke banken. Het is niet een grote winkel dus je moet wel een beetje geluk hebben dat het je smaak is misschien. Daarnaast zit Kapenga wonen, hebben ze ook heel veel kan ik alleen zelf nooit echt iets vinden of ik vind het voor wat het is te duur. Onze bank komt van Loods 5 in Zaandam, dat is in ieder geval vanuit Friesland ook nog wel goed aan te rijden.

1 like

Ik vind je kleed echt heel leuk bij die kleur geel staan!

2 likes

Wat is het noorden? In Wolvega zit een meubelboulevard, waar de laatste tijd wel wat hippere/nieuwere merken zich nestelen en o.a. een Montel in zit.

3 likes

Jaaaa die wilde ik ook net aanraden!

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie, kwalitatieve kunstbloemen, iemand tips voor merken of een webshop oid?

2 likes

Ik heb twee boeketten hiervan en heel tevreden mee, erg mooi!

6 likes

Ik heb hier een heel mooie boeket van deze webshop, heette eerst Bloshing.

7 likes

Ik ben naar zoiets op zoek maar er zit echt veel kwaliteitsverschil in. Heb je een eigen foto van hoe dit er in het echt uit ziet (mag ook in dm natuurlijk)

2 likes

Yes stuur ik je!

2 likes

Ik ga verhuizen en mijn vriend wil niks van onze oude meubels meenemen. Ik heb niks met interieur, als in geen oog voor en niet zo mee bezig. Heb een leren bank van 15+ jaar en die zou van mij gewoon weer mee mogen.

Maar ik wil ook niet zo’n samen gesteld ‘goossens interieur’ waarbij je dan op zondagmiddag in een keer je hele woonkamer koopt :face_with_monocle: en alles dan bij elkaar hoort. Ben wel klaar met de look van ikea maar geen idee welke winkels ik zou moeten kijken.

Ik kijk wel op pinterest en instagram maar ben niet zo stijlvast. Vind alles ‘wel’ leuk maar zou her zelf niet kunnen samenstellen denk ik?

Iemand tips? Kan chatgpt me hierbij helpen :crazy_face:

1 like