Ik kan wel wat inspiratie en tips voor de toekomstige speelhoek gebruiken.
Dit is hoe het er nu uitziet (excuse the mess
):
Een bevriende timmerman gaat me helpen met de eerste stappen: 2 bankjes gaan naar links en 1 naar rechts. Daaroverheen komt 1 of 2 grote planken (totale lengte is 3.55m ong). De kastjes zijn 3x90 dus er blijft een stuk van ong 85cm vrij wat dan een soort van tafel zal zijn. Daaronder wil ik 2 kinderstoeltjes zetten.
Het grote zitkussen gaat weg en ik wil dan aan de linkerkant een zitgedeelte creëren met een dikker, nieuw kussen. Zeg ong een lengte van 2 meter ofzo? De rechterkant houd ik dan vrij zodat er in de toekomst aan de tafel kan worden gezeten voor bijv te knutselen, tekenen whatever.
Ook wil ik daar nog iets van een wereldbol neerzetten, een leuke kijkdoos of iets.
De vensterbank gaat eruit (steekt nu nog uit) en er komt denk ik een kleinere, wellicht houten vensterbank in.
Ik zit vooral qua verlichting te denken en wat er aan de muur moet? Er zit heel veel raam, daar aan de rechterkant is ook maar een klein stukje muur en dan weer schuifdeuren. Ik heb dus niet heel veel plek om iets op te hangen.
Wil er wellicht deze lamp hangen: Wandlamp 74625: Industrieel, Landelijk, Modern, Voor Kinderenzmmo9u_upMQ…_gs*MQ…&gclid=Cj0KCQiAq7HIBhDoARIsAOATDxAWXA-CuKWM_8e145JiowL8d2aTixBzeGDquImSIcr6ymkIaWM1YAsaAsr4EALw_wcB&gbraid=0AAAAADdC60kIL7u8iGCY6qNUKF8RMCzbz.
Er is een stopcontact aan die kant maar geen stroompunt op de wand. Links zit helaas geen stroompunt of stopcontact.
En dan nog iets van boekenplankjes, een prikbord? Wat is leuk en praktisch? Andere briljante ideeën zijn welkom voor de speelhoek