Interieurtopic #5

Facebook marketplace of hoe heet dat

1 like

Catawiki?

1 like

Ik heb mijne uit de fysieke winkel van super-seat.com volgens mij bestaat dat nog

2 likes

Wij hebben een smalle gang waar o.a. ook fietsen.en buggy moeten staan. Ik zoek een opberg oplossing om tegen de muur enkele schoenen op te bergen en ook iets voor mutsen sjaals handschoenen. Heeft iemand een mooi en handig idee?

Een smalle schoenen kast? IKEA heeft verschillende varianten maar vast ook op andere plekken. Je kan misschien een vak gebruiken voor je sjaals, mutsen, handschoenen. Maar je zou ook haakjes met mandjes aan de muur kunnen hangen of een kapstokje met mandjes

https://www.ikea.com/nl/nl/cat/schoenenkasten-10456/

1 like

Wij hadden dat in ons vorige huis en toen een Hemnes schoenenkast neergezet. Die is heel ondiep, maar kunnen veel schoenen in en in het laatje bovenin kun je handschoenen, mutsen, sleutels etc. kwijt. Vond dat echt een top ding.

1 like

Wij hebben de stall van IKEA, die is heel smal en toch past er echt veel in.

3 likes

Maat 46 past hier denk ik niet echt in hĂš? Mag ik vragen welke schoenmaat je vriend heeft? :joy:

Al kan dit bij mijn gang ook al niet denk ik. Niet qua grootte, maar aan de ene muur zit een verwarming en verder vooral deuren. :upside_down_face:

3 likes

Maat 45 haha!
Ah dat is minder; dan wordt het lastig ja

1 like

Zou de Ivar van Ikea (de ondiepe variant) passen? Die hebben wij in de gang en daar past echt veel in. Ik wilde niet zo één speciaal voor schoenen omdat daar dan weer geen andere spullen in kunnen. Schoenen zetten we daar dus ook in (die van ons dwars zeg maar). Verder heb ik er mandjes in voor (kinder) sjaals, mutsen, zwembandjes etc. Heb er zelf twee naast dus wel extra veel ruimte.

1 like

Gebruik je die verwarming? Want anders kan je 'm ook weghalen. Dat hebben wij ook in onze slaapkamer gedaan, en zou ik het liefst ook willen met degene die recht achter de bank zit.

2 likes

Same wij hebben recent verwarming op de gang verwijderd omdat we hem toch nooit gebruikten, nu eindelijk ruimte voor een schoenenkast

Wat een mooie kleur! Goed idee om die te verven. Wij hebben hem ook maar nu wat saai in wit. Dit gaat op mijn to do lijstje.

3 likes

Ja vond wit niet zo leuk. Verven viel ook heel erg mee, was zo gedaan

2 likes

Dit is eigenlijk best een slim idee. Wij hebben onze oude schoenenkast in het nieuwe huis op onze slaapkamer gezet voor de schoenen die we minder vaak dragen, omdat ie niet in de hal kan staan vanwege de verwarming.

Misschien niet het juiste topic maar ik twijfel al heel lang over een geurwolkje. Heeft iemand er een? Is het een aanrader? Ruik je het sterk?

Soms denk ik: ik haal de verwarming in de hal weg, staat toch nooit aan

Ik heb nog steeds een bijeengeraapt zooitje aan servies en bestek liggen en zou eigenlijk eens graag een mooi bijpassend servies en bestek kopen. Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die mooi servies hebben of bestek hebben en waar je dat hebt gekocht?

2 likes

Ik ben zelf ook op zoek naar mooi servies, bestek kocht ik van villeroy & Boch op ibood. Komt vaak terug online en je kan daar dan zien hoe compleet je het wil.

2 likes

Ik heb mooi servies samengesteld van Iittala, Rörstrand en HöganÀs. Gekocht Iittala-ouets in Zweden. Is wel eind reizen, haha, maar was wel heel leuk. En ik geniet iedere dag van mijn mooie servies.

1 like