Interieurtopic #5

Nou maar echt, hier hangt al bijna een jaar een peertje op een plek omdat ik maar niks leuks kan vinden 🫠

1 like

Haha jaaaa lampen is zo kut
Sorry geen bijdrage maar ben echt blij dat ik ein-de-lijk overal een decent lamp heb hangen

Heb ik met een bepaalde groen ook. En dan nog alles erop zien nu het wel gedekt lijkt te zijn. Ik ha het oververven.

1 like

Ga je het oververven met een andere kleur?
Ik overweeg nu om het nog eens over te verven maar dan met een blokkwast, zodat je een beetje dat krijtverfeffect krijgt. Dan maar bewuste vegen en vlekken :melting_face: :joy:

2 likes

Ja in een donkerdere kleur. Ik overwoog ook die strepen maar ik heb een mooier voorbeeld gezien.

3 likes

Heb je nog tips qua winkels?

1 like

Mwah ik heb alles overal vandaan gescharreld. Met name in kleine lokale winkeltjes in de stad… maar heb ook een lamp van westwing, 3 verschillende van H&M home, van FonQ, van la redoute, van sklum. Dus geen heel speciale tips waar je denk ik zelf nog niet aan had gedacht

3 likes

Weet niet wat je stijl is, maar ik heb er laatst 1 gekocht bij Kwantum, die hebben ook wel wat leuke. Wel rotan dus daar moet je van houden :joy:

En ik voel je pijn, ik heb een lage bovenverdieping waar een hele lading van dat soort lampen moeten komen :sweat_smile:

1 like

Jaaa ik moest me er ook even overheen zetten… maar het is nog steeds beter dan het laten doen voor 3500 euro :sweat_smile: Ik wilde eerst ook verven maar mijn trap is echt ZO slecht (vol lijmresten en zooi) dat ik van iedereen met ervaring hoor dat het een klus is van maaaanden. Ben even helemaal klaar met klussen :joy:
En volgens mij moet je dan ook nog zo’n ā€˜trapblad’ kopen :sweat_smile:

1 like

Waarom verf je niet gewoon de trap? Nu ga je nog bijna 1k steken in een trap die je straks niet mee kan nemen…

Ik zou er schijt aan hebben en gewoon over verven

2 likes

& @ciselering is laten bekleden met tapijt misschien een optie? Bij Carpetright staat bij vanaf 500 euro.

1 like

NEE. sorry nee. Dan laat ik ā€˜m nog liever zo :joy::joy:

@Ainu omdat het echt geen doen schijnt te zijn. Ik ben echt door veel mensen gewaarschuwd, hier zitten echt lagen lijm e.d. op en dat schijnt allemaal weer door verf heen te komen. Helemaal kaal schuren is blijkbaar vrijwel onmogelijk.

En ā€˜straks’ zal niet snel zijn. Heb 12 jaar in mijn vorige appartement gewoond en veel geluk gehad dat ik dit al kreeg. Ik verwacht hier wel 15 jaar minimaal te wonen. Na een maand klussen en nadenken vind ik het wel 1k waard. 3,5 daarentegen absoluut niet.

11 likes

Als je hier toch 15 jaar verwacht te wonen kan je toch ook de trap of voor nu zo laten en die 3,5k sparen, of toch schuren en er dan je tijd voor nemen. Hoeft niet morgen af toch? Ik denk dat die oplossing die je 1k kost, ook veel geld, uiteindelijk niet is wat je wilt, dus dan is het alsnog zonde van het geld.

3 likes

Nee helemaal kaal schuren zou ik ook echt niet aan beginnen hoor. En als je verwacht er zo lang te wonen is dat die duizend euro echt wel waard.
Vind het er ook echt heel netjes en strak uit zien. Geloof niet dat ik het van een bedrijf zóveel mooier zou vinden dat ik er zelf 3,5x zoveel aan uit zou willen geven.

Is trouwens regelmatig in de aanbieding bij Gamma/Praxis dus zou de folders even in de gaten houden!

4 likes

Ik heb ook gewoon geen 3,5k over voor een trap… en waarom zou die oplossing van 1k niet zijn wat ik wil dan? Dat is juist wat ik wil! Iemand die exact dat komt doen kost 3,5k :sweat_smile:
Ik wil ook helemaal geen discussie over wat ik wel of niet met mijn geld moet doen, ik wil simpelweg tips van mensen die dit zelf hebben aangepakt op die manier.

@Druppels dankjewel! Ja dat zag ik laatst idd, dus ik ga het eens in de gaten houden! Het heeft geen haast dus dat is wel de moeite waard om af te wachten :slight_smile:

19 likes

Je kunt de trap ook laten stofferen door bijv kwantum of leen bakker dat is ongeveer €600 ( ik schrok zelf ook enorm van de bedragen van overzetten, dat heb ik ik er ook in een koopwoning niet voor over, wat een bedrag)

Edit ik lees nu verder dat je dit niet wilt. Ik snap dat je vloerbekleding niks vind, maar ik zat bv nog te dubben over sisal wat wel een betere uitstraling heeft haha

1 like

Bedankt voor de tip, toepasselijk bij je username, maar ik wil 1000000% geen tapijt op mijn trap. Vind ik echt gruwelijk :joy: :joy: Ik wil gewoon die overzetdingen en daar tips over :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha ja zie mn edit. Ik heb alleen velours gordijnen en een stoel :sweat_smile:

4 likes

Haha ja een velourse trap zou wel next level zijn! Ik zie nu een soort Playboy Mansion voor me :joy:

9 likes