Pff ja het is idd ook iets van 40 m2 maar ik vind dat al gewoon duur. Heb ook een koelkast en wasmachine nodig en heb wel gespaard, maar had niet echt rekening gehouden met zoveel geld voor een vloer. Ga alles hier eens goed bekijken!
Wij hebben ooit 12jr geleden goedkoop laminaat grijs van de Karwei ofzo gekocht. Het ligt er nog steeds. Hier 4 mensen in huis. Nu is het wel aan vervanging toe. Wij dragen geen schoenen in huis.
Als je toch voor een goedkopere vloer gaat, misschien kun je op marktplaats wel een mooi groot kleed scoren voor in je woonkamer! En gewoon lekker op pantoffels lopen.
Iemand anders had het al getipt, maar ik zou ook zeker marktplaats in de gaten houden als je er niet echt budget voor hebt, en zo’n zoekopdracht maken op marktplaats. Ik heb mijn vloer zelf dus na 10 jaar op marktplaats gezet voor een heel kleine prijs (100 euro ofzo voor 50m2, zelf sjouwen). Moest er van af maar kon prima nog een ronde mee, de kopers waren er heel blij mee.
Ik zie nu ook wel een paar gratis af te halen vloeren. Je moet natuurlijk net geluk hebben dat het een beetje in de buurt is en dat het genoeg is, maar 40m2 moet wel kunnen lukken. En je moet dan denk ik wel checken dat het dus niet te slechte kwaliteit is dat het een tweede ronde leggen moeilijk wordt.
Ik heb goede ervaringen met Bruynzeel, gekocht met korting bij Gamma! Die hebben sowieso verhuis korting.
Wij willen de wc graag een budget makeover geven met plaktegels, wat voor soort vloer-plaktegels zouden jullie hierbij doen? Er ligt nu een donkergrijze grote tegel. Ik dacht zelf een terrazzo met een roze tintje? Maar echt 0 verstand van, ik kom van een millenial grey/grijze hoekbank/alles zwart staal stijl.
Ik vind een groentint hier heel mooi bij passen!
Of zoiets als deze vloertegel:
Edit: ik kom er nu achter dat dit terazzo heet
Dacht dat dat van die tegels met figuren erin waren, haha. Beetje Spaans/Portugees achtig.
Hahah waarom zien meubels er altijd kleiner uit in een winkel of bij andere.
Had een mooie bank gezien bij iemand op insta gezien, linkje gekregen etc en dacht “mooi, net een stukkie kleiner dan mn huidige bank!”
Ging meten… Precies dezelfde maat ![]()
![]()
Iemand aanraders voor mooie, niet al te dure tuinverlichting?
Ik heb afgelopen zomer dingen bij de action gehaald (op zonne-energie met timer, bv een lichtsnoer, een lampion, stekers voor in de grond en tafellampjes) maar na een half jaar branden ze nog maar heel lichtjes op bijna niet).
Ik zoek dus iets op zonne-energie, wat met een timer aan kan en wat tegen regen kan. En een beetje warm licht. Niet te duur maar heb ook geen zin om alles na een jaar weer te vervangen.
Het is wel normaal dat verlichting op zonne-energie het in de winter minder goed of zelfs niet doet. De zon staat anders, is minder sterk, is er korter, etc. In mijn tuin geeft alles nu ook nauwelijks nog licht. Ik zou even afwachten hoe het is als de zon weer krachtiger is.
Oh! Wist ik niet dat dat zo’n verschil maakte. Want ook op zonnige nazomerdagen werkte het ook al slecht.
Ik denk dat dit logischerwijs ook met de herfst winter periode te maken heeft eerlijk gezegd
Ik heb al 4 jaar van die simpele lampjes die je in grond steekt van de Action en een string van die ballonnen, allemaal op zonne-energie. Begin herfst haal ik ze binnen, begin zomer weer naar buiten. Werken in die tijd prima, ook na een paar jaar.
Ik denk dat je lichtjes op elektriciteit nodig hebt als je het hele jaar licht in je tuin wil.
Ik ben blij! Mijn vriend en ik hebben een nieuwe zithoek gecreëerd in de keuken, we hebben zelf een tafel en bank gemaakt. De ruimte was eerst niet goed benut en er bleef veel loze ruimte over, terwijl het niet zo’n grote keuken is. En nu hebben we de hele ruimte goed opgevuld en onder de banken hebben we ook nog opbergruimte. En de keuken oogt ineens een stuk groter.
Voor:
Na:
Het is eigenlijk de huisversie van onze camper geworden. ![]()
Super leuk, hoe hebben jullie die bank gemaakt?
Wat knap gemaakt, zeg! Echt een mooie upgrade van de ruimte.
Geweldige camper
Heeft er iemand tips voor linnen vouwgordijnen? Ik vind die van bymolle heel mooi maar dat zou 2k kosten en dat vind ik echt te gek. Misschien zelf maken? Andere topideeen voor kamerbrede ramen mogen ook.
Ik heb het uiteindelijk zelf niet geprobeerd, maar je zou misschien op etsy kunnen kijken?
ohja slim!