Interieurtopic #5

Need some help! Deze millennial grey moeke is (bijna) al het zwart uit huis aan het bannen. Nu krijgt de wc een budget make-over met roze plaktegels, maar wat voor kleuren passen daar mooi bij qua accessoires? Handdoekje, spiegel, zeeppompje etc? Ik wil absoluut géén goud of messing, ik zat aan (donker)groen en wit te denken?

Alle tips (en nog beter met een linkje haha) zijn welkom!

2 likes

Ligt wel aan welke kleur roze t wordt

3 likes

Rood vind ik heel leuk met roze!

4 likes

Ik vind roze met groen ook heel mooi. Roze met geel kan ook leuk zijn, of aubergine, of een mooie rustige bruintint. Het ligt er ook een beetje aan wat voor sfeer je wilt neerzetten natuurlijk.

2 likes

Wij hebben dit met donker- en lichtergroen en donker- en lichtblauw gecombineerd. Botergeel is ook mooi.

3 likes

Bordeaux is ook heel mooi met roze

3 likes

Voor het eerst een bankje bekleed. Heel tevreden mee (en de kat ook)!

54 likes

Vind iemand het leuk om even mee te denken met kleuren? Ik wil de slaapkamer verven in Geel met gember: Wit met Gember - Afwasbare muurverf
Maar bedacht me dat ik dat wel wil combineren met nog 1 muur in een andere kleur, wat zou hier nog leuk bij staan? Qua meubelkleuren is het verder hout en een donkergrijze :pensive: boxspring en beddengoed wil ik ook nog wel verversen.

In de wc ga ik deze kleur matchen met Blauw met zeepbel: Trendkleur van 2026: Blauw met Zeepbel!
Maar wil niet exact dezelfde combi in de slaapkamer als het toilet haha. Kom er nog niet helemaal uit.

Ik zou wit met gember volledig colour drenchen. Ga je direct een knusser gevoel hebben. Ik vind een muur in een andere kleur doen passé. Je kan misschien ook nog een lambrisering doen met dat geel bovenaan en onderaan in een koelbruine of -paarse/aubergine kleur.

Voor dat blauw in je wc, zuurstokroze zou ik doen.

7 likes

Voor onze nieuwe slaapkamer op zolder wil ik graag één wand behangen met dit Eijffinger behang. De basis die op de overige wanden zit is Singing Sand van Histor. Ik zoek nog een accentkleur die ik op één wand kan doen. Iemand tips?

Behang

2 likes

Je behang is toch al je accentmuur? Waarom zou je twee van de vier muren anders doen. Mochten er in je behang of verfkleur andere kleuren in voorkomen dan zou ik misschien nog in je deuren laten terugkomen.

8 likes

Ja, zo kan je het idd ook zien! Ik dacht misschien moet er ergens nog iets uitspringen, naast de singing Sand, maar dan is het inderdaad wel voldoende zo :slight_smile:

1 like

@ iedereen die meegedacht heeft over mijn geel-dilemma, heel erg bedankt! Ik was in alle klusdrukte niet meer aan reageren toegekomen. We hebben uiteindelijk voor een andere geeltint (veel meer richting oker, namelijk Yellow-Pink van Little Greene) gekozen en die in beide kamers op één muur in plaats van twee aangebracht. De tweede (en eventueel derde) laag komt nog maar het oogt al veel mooier. Deze kleur komt t.z.t. ook terug op het paneel in de hal. Voor de lambrisering in het bovenste trappenhuis hebben we voor terra gekozen (Pale Terracotta van Gamma) omdat het geel daar misstond bij het hout van de traptreden. Zo hebben we een kleurpalet dat door het hele huis klopt. Blij mee!

3 likes

Ik zoek zo’n muurkleur, welke moet ik dan hebben? Ik heb in huis beach walk van Lab maar die is te groen, sandy beach van flexa is te licht en skimming stone van F&B is te licht&grijs.

(Dit is een reclame van lightswing, kan nergens kleuren vinden)

3 likes

Sensational sand van Lab misschien?

2 likes

Raw color 5 van Flexa hebben wij op de muur door het hele huis en die is heel mooi. In elke kamer/hal lijkt hij weer anders.

4 likes

Dit is de precieze kleur uit die advertentie!

7 likes

Ahhh wat goed, dankje!

1 like

Wat vinden jullie fijne bankmerken? We zoeken een nieuwe (hoek)bank (max 2500-3000 euro) in een leuk kleurtje, op pootjes en niet te strak. Maar wordt een beetje overweldigd door alle woonwinkels. We willen een dag een ritje langs verschillende winkels doen, maar welke?

1 like

Ik zou even kijken bij zitmaxx, heel veel keuze, ook qua stoffen. Ik heb heel goede ervaringen met ze

4 likes