Ik vind dat ze bij Goossens mooie banken hebben!
Wij zijn bij eijerkamp geslaagd
Wij hebben een van by sidde. Scandinavische stijl banken en heel hufterproof. Die van ons is 3 jaar oud en de kinderen hengsten er dagelijks op. Die bank krijgt het flink te verduren maar je ziet er niks van.
Ik heb een afrader: Loods 5 eigen merk. Zakte snel door.
Hier ook, nog steeds heel blij mee na 4 jaar.
Ik vond zitmaxx een fijne ervaring. Heel veel keuze qua banken, zitcomfort, opstellingen en stoffen.
Zitmaxx heeft maar wel 1 showroom in heel Nederland. Leuk voor als je in de Randstad woont maar voor de rest van Nederland niet heel praktisch lijkt me.
Nouja dan maak je er een uitje van. Het is zo’n enorme showroom, dat je daar vaak wel een keuze kan maken. Prima om daar even voor de rijden voor zo’n grote aankoop toch. En anders ga je lekker niet joeee
iemand tips voor leuke gastenhanddoekjes a la tekla? maar dan betaalbaarder want 22 eu ps gaan we niet doen natuurlijk
Ik heb een tijdje terug zoiets bij H&M Home gekocht.
Ook even wibra, zeeman en sostrene grene checken. Ze hebben soms echt verrassend leuke kleuren en prints.
Skylerstore in Leiden echt vele vette banken
Ik heb in de afgelopen tijd ook de oudere interieurtopics teruggelezen. En ik herinner me een foto van een toffe kleurrijke droogloopmat maar ik kan die niet meer vinden met de zoekfunctie en heb m ook niet opgeslagen
@the.rebel.club had jij zoiets? Zo ja, weet je nog waar je die vandaan had?
Studio Tapiz of LX matten denk ik.
Karwei heeft ook leuke
Grapje kwantum
Ja, denk ik ook! Volgens mij had @the.rebel.club eentje van LXmatten. Ik had die nog opgezocht omdat ik hem zo leuk vond.