Interieurtopic #5

Misschien de kleur oranje/amber die in de tegels zit?

3 likes

Ik zou juist voor feller rood gaan. Denk dat als je kleuren uit de vloer laat terugkomen het wat saai en muffig wordt.

9 likes

Baksteenrood, misschien preference red van Farrow&ball?

6 likes

Donkerder Bordeaux rood zou ook kunnen

5 likes

Ja goed punt! Ik ga snel wat rode verfsamples halen, want wordt wel iets in die richting denk ik. Thanks ook @Daelyss @Sia

Ik zag vandaag deze bij de Zeeman

9 likes

Deze zien er alleen wel uit alsof ze al verwassen zijn.

6 likes

JE VLOER :heart_eyes:

4 likes

Late reactie maar mijn mat is idd van LX matten! Heb toen ook staaltjes van Matiyer en FabFoyer besteld (heb ik wellicht nog liggen, kan naar je opsturen als je wil)

1 like

Oh dankjewel! Ik ga even kijken bij welke website ik iets leuks vind en kom er dan op terug :blush:

1 like

Ik ben op zoek naar een nieuwe tuintafel, en ben benieuwd welke jullie kunnen aan- of afraden. Ik wil nu nog een beetje een budget vriendelijke tafel, en die over een paar jaar (misschien) vervangen door een duurdere.
Hiervoor hadden we een kleine van de ikea, die was prima in onze oude tuin, maar is hier te klein.

2 likes

Tweedehands? Zeker als je m over een paar jaar wilt vervangen

4 likes

Ja dat zou ook nog een optie zijn! Dan nog steeds wel benieuwd naar de aanraders. Het is meer dat ik het zonde vind om nu een tafel van 1000+ euro te kopen en we er later achter komen dat die te groot/klein/zwaar etc is voor onze tuin.

2 likes

Wij hebben ooit een showmodel uit de bouwmarkt meegenomen en die is nog steeds goed. Denk dat we nog geen 50 euro kwijt waren met tafel en vier stoelen, en we hebben ‘m al meer dan 5 jaar het hele jaar buiten staan en nog steeds prima. Dus misschien heb je geluk en loop je ergens tegenaan! Ik ben zelf aan het dubben over een nieuwe rond of juist vierkant zodat je 8 stoelen kwijt kan. Ben alleen nog niet gaan kijken omdat ik de prijs van onze oude nog weet en de rest nu sowieso te duur ga vinden :see_no_evil:

2 likes

Wij hebben een hele fijne van de Lidl, die je kunt uitschuiven dus groter kunt maken. En hij is lekker licht dus makkelijk te verzetten.

Hebben hem nu 3 jaar en bevalt nog steeds goed.

2 likes

Ik weet niet wat jij onder budgetvriendelijk verstaat, maar met deze van Leenbakker hebben wij meer dan 10 jaar gedaan en die stond 365 dagen per jaar buiten, heel sterk dus:

1 like

Heeft iemand miss een goede tip qua muurkleur wat een warme tint heeft? Hier zit nu een soort groen op de muur. Het is wel een lange muur dus misschien wordt een warmere tint dan al direct teveel. Maar ik vind het gewoon echt meh.

1 like

Wil je weer richting groen of totaal iets anders? Qua groentint heb ik deze, vind m zelf erg mooi staan
Boulder lichen

1 like

Als je per se warm wil dan is groen wel wat lastiger denk ik (als in; geel of terracotta of oranje is natuurlijk altijd warm, groen niet per se). Maar dan zou dit je misschien kunnen inspireren (van warm groen naar koel groen):

En het ligt ook aan de lichtinval in je huis: als er veel zon binnenkomt kun je een koelere kleur vaak ook beter hebben zonder dat het kil wordt. Als je weinig zon hebt dan wil je misschien een wat warmere tint om dat te compenseren

2 likes

Weet iemand hier toevallig wanneer er vaak hoge kortingen zijn bij tylko? Er is nu toevallig 38%, is dat altijd? Met black Friday was het hoger, komt dat ook nog op andere momenten of alleen dan?