Interieurtopic #5

Dankjewel! Ik heb ze bij de TICA gekocht, kan ze online niet vinden. Etsy verkoopt wel vergelijkbaars zag ik

1 like

Heeel veel pinterest borden maken en ik kwam er zo achter dat ik steeds op dezelfde kleuren uitkwam. Ik heb wel pittig adhd dus daarom de woonkamer rustig gelaten, alsnog wel los gegaan met gekleurde accessoires :joy:

2 likes

Renoveren? Nieuwe frontjes en groepjes kunnen al erg helpen. Als je zoekt op keukenrenovatie kom je vaak bij goede vakmensen uit.

Hebben jullie leuke ideeen voor dit stukje muur achter mijn eetkamertafel? Heb een nieuwe tafel gekocht en nu de tafel een kwartslag gedraaid dus heb ineens die muur ‘vrij’.

Ik dacht aan een smal muurkastje in een leuk kleurtje voor een plantje, mooi vaasje en wat boeken zoals dit misschien

Maar misschien hebben jullie leuke ideeën? Of moet het juist leeg blijven? Andere optie is die muur schilderen maar mijn man wil dat eigenlijk niet :-1:t2:

18 likes

Ik zou dit gewoon leeglaten, wat heb je aan zo’n volstrekt zinloos kastje? Of de schilderijen wat ruimer hangen.

34 likes

Wat leuk je huis!

8 likes

Oh, de schilderijen blijven hangen, @the.rebel.club? Dan zou ik er idd niks onder proppen.
Zou zelf dan voor een groter werk aan de muur kiezen.

3 likes

Ja de schilderijen worden nog op een definitieve hoogte en indeling opgehangen, nu nog work in progress ook qua afbeeldingen. Kan er 1 grote van maken maar dat heb ik ook al boven de bank, vond dat zelf beetje teveel twee keer t zelfde?

1 like

Een vloerlamp op een fel gekleurd krukje evt, of zo’n neon wandlamp

1 like

Ik zat dan aan nog veel groter te denken dan boven je bank, zo breed als je eettafel ongeveer.
Lijkt mij mooier / rustiger dan zo’n kastje iig.

1 like

OMG dit is inderdaad mooi!!
Heb nu voor woonkamer wild wilderness van histor en voor het hout singing sand ook van histor, de keuken wil ik ik latte ice doen ook van histor. Ben echt zo excited dat ik nu eindelijk kleur op de muur kan doen. Kijk al jaren tegen wit aan

In je woonkamer heb je dezelfde kleur op je muren en het plafond?? En is dat een binnenunit van een airco in dezelfde kleur? Heb je dat geverfd of hoe/wat/waar??? Thx voor je foto iig!!

Ja klopt ik heb de kleur jitney van Farrow and ball op m’n wanden en plafond mat en al m’n kozijnen en deuren ook jitney gedaan maar dan hoogglans. Mn airco unit heb ik ook mee laten schilderen in jitney.
Deze kleur heeft een bruine ondertoon absoluut geen grijs dan straalt het meer warmte uit vind ik. Ik kan je wel ff een foto sturen anders dan kan je t beter zien

5 likes

Waar is je tv-meubel van? Ik ben ook nog opzoek naar een tv-meubel wat niet wit/zwart/hout is.

Even los van die foto een andere tip, er zijn echt ontzettendddd veel DIY mogelijkheden met Ikea kasten bijv. te doen.

Waar je los van creatief zijn met soorten kasten ĂŒberhaupt (dus niet perse bijv een tvmeubel als tvmeubel gebruiken) maar allerlei andere kasten, ook super creatief met lakken in een leuke kleur, latjes en betegelen aan de slag kan haha

Heb al zoooo veel leuke kleurtjes en weet ik het wat voor 1000 mogelijkheden op TikTok voorbij zien komen, echt heel leuk om te zien.

Het meubel heeft m’n neef gemaakt.
Ik wilde eigenlijk deze hebben:

Maar kon toen dit meubel goedkoop overnemen.
Die kastjes van Ikea zijn ook echt top idd! Gewoon een ander kleurtje verven en klaar.

2 likes

Waar zijn deze eetkamer stoelen van :relaxed:?

Zijn van profijtmeubel, maar worden niet meer verkocht helaas

Zie er wel nog een paar in de outlet

3 likes

Ik heb deze stoelen ook zien staan bij Lifestyle Home Collection een paar maanden terug.

https://www.lifestyle94.com/

1 like

Bah onze kast van T.yl.ko is binnen maar een onderdeel is doormidden gebroken tijdens het monteren (mijn man is super technisch en totaal niet lomp (in tegenstelling tot mijzelf daarom begin ik niet aan het monteren)). Vind het wel echt slechte kwaliteit voor die prijs!

1 like