Ik heb zelf ooit lundia in mijn kleine auto (fiat panda) vervoerd. Steekt achteraan wel uit, maar als je alles netjes vastbindt met wat spanbanden dan kan het prima
Willen jullie meedenken? Mijn vriend en ik willen nieuwe gordijnen op de slaapkamer maar lastig te bepalen qua kleur. We willen het een beetje rustig houden. Meubels zijn veelal donkerbruin hout en zwart.
Bed is grijs (helaas haha).
Hier een stuk muur, die is terracotta.
Heb al gedacht al okergeel, crème en donkergroen maar misschien weten jullie nog een kleur!
Een peachy licht oranje kleur
Ik vind zelf lila heeel mooi bij oranje/terracotta. Maar moet je wel van houden natuurlijk. Oh en roze!
Ja dit vind ik allebei ook echt top maar krijg ik er echt niet doorheen ![]()
Ik vind zelf petrolblauw heel mooi (ook bij terra), maar dat moet maar net je ding zijn (en of het nog rustig te noemen is…?)
Alle kleuren die in de stof van dat stoeltje linksonder zitten lijken me geschikt
Pastelgeel
Groen, een beetje zoals in het stoeltje?
Heeft er hier iemand ervaring met meubels van het merk La Redoute? We hebben een kastje gevonden met de perfecte afmetingen voor een bakbeest van een platenspeler uit de jaren 70. Maar hij is niet zo goedkoop dat we hem meteen kopen.
De recensies op trustpilot zijn niet heel denderend, maar de eerste tien recensies die ik gelezen heb gaan over kussenslopen die niet werden meegeleverd of een lange levertijd, maar dus niet echt over meubels…
Ik heb nachtkastjes van La Redoute, snel geleverd en verder geen op- of aanmerkingen over!
Ik ook, een platenspeler rekje daar gekocht en ooit een plantenbak, goeie ervaringen mee!
Ik heb een salon tafel daar gekocht. Goede kwaliteit en kwam snel binnen
Prima ervaringen qua levering. Meubels zijn wel lastiger in elkaar te zetten dan Ikea, maar als ze eenmaal in elkaar zitten blijven ze mooi.
Oh, dat klinkt allemaal toch positiever dan ik verwacht had! Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een prachtig tvmeubel bij hen gekocht ook met platenspeler ruimte en 10/10 would recommend.
Wel kleuren zouden jullie hierbij gebruiken? Ik dacht eventueel de muren en/of overgordijn in het blauw van het tapijt? Of juist iets heel anders? Misschien wat roze accenten?
-gewist-
Oeh ik vind dit een heel interessant palet! Ik zou het lichtblauw uit het tapijt nemen maar dan vele tinten donkerder. Dan in dezelfde blauw of iets donkerder nog zware fluwelen gordijnen ophangen (zeg maar als extra naast deze vitrage, zo’n dubbellaags). Of juist het rood van je tapijt! Een mooi groot schilderij boven het bed, en het trektouwtje weghalen. Ik ga even foto’s zoeken om de vibe te illustreren, moet je van houden. (sorry pinterestfoto’s…)
Niet deze blauw, maar meer teal
Wow, dat kleed! ![]()
Ik denk dat Hay van Farrow and Ball hier mooi bij zou staan. Een rustig schilderij boven het bed hangen waar de kleuren van het kleed in terugkomen, zou ook heel mooi zijn!
Nee love mn trekkoordje!! Je hebt gelijk, maar het is echt zo chill om vanuit bed het licht uit te kunnen doen