snap ik!! je kan een gleuf frezen en 'm veel lager doen, of als je dat niet kan/wil iig een cute koortje nemen haha in de kleur van je muur
Ooh dit kleed had ik ook op oog voor de slaapkamer maar biet genoeg ruimte helaas. Hij is echt prachtig! De muren in onze slaapkamer heb ik in de kleur Ice melt van pantone (en nachtkastjes in merlot) maar denk dat het net iets lichter is dan het blauw in dit kleed
Wat leuk! Ik ben toevallig met een soortgelijk kleurenpalet bezig thuis. Hier wat inspiratie die ik heb opgeslagen op Pinterest:
Ja cute koordje met zo’n kwast eraan!
Oh hele leuke inspiratie ja!
Ohh dat donkere paars met lichtblauw en olijfgroen is ook mooi zeg!
Wij hebben een basic millenial grijze hoekbank, houten salontafel en een grote open vakken kast (deze). Als we meer warmte in huis willen, wat voor vloerkleed zouden jullie dan doen?
Rest van de woning is beige, wit en wat zwarte details. Ik sta open voor alle soorten tips! Budget is ± 200€. Ik kom zelf nu niet verder dan een soort kleed als dit.
Ik zou warme kleuren doen en misschien textuur, dus wat hoogpoliger. En hoe groter hoe beter
Prachtig! Maar hoogpolig met een kind dat vee kruimelt en knoeit vind ik denk ik beetje lastig / goed schoon te krijgen?
Vooral dat knoeien is wel een issue dan kan ik me voorstellen, ik zou denk ik geen mooi kleed neerleggen als er regelmatig geknoeid wordt! Ik vind tapijten echt een crime om schoon te maken, zeker vloeistof (lees kattenkots in mijn geval). Misschien dan een jaartje wachten?
@Sia die naam van dat kleed “Berber Mumbai”
![]()
We hebben er nu eentje en die is aan vervanging toe, zonder kleed is het echt heel kil en saai ![]()
![]()
Wij hebben boven op de overloop 2 gangen die haaks op elkaar staan. We leggen laminaat op de hele bovenverdieping, maar ik vind het een beetje lastig met de gangen. Ze zijn allebei ongeveer even lang, even breed en evenveel deuren.
Maar hoe leg je daar laminaat? Alles in dezelfde richting wordt raar met een gang planken in de lengte en een gang in de breedte. Schuin is niet zo mooi omdat de planken best groot zijn tov de breedte van de gangen.
Iemand nog een creatief idee?
ahh ja snap ik! dan misschien iets met veel print?
@Denver meestal gebruik je dan een soort drempeltje bij de deur/kozijn (overgangsprofiel)
In beide gangen in de lengte leggen en op het punt waar ze elkaar kruisen (in de ‘bocht’) in verstek met een doorzichtige kit?
Wij hebben de vloerplanken over de hele bovenverdieping dezelfde richting op gelegd, ook in de l-vormige gang. We hebben ervoor gekozen om de planken in de lengte van het huis te leggen. Als je een beetje handig bent dan kan je de vloer ook laten doorlopen van de kamers aar de gang. (Wij hebben het laten leggen en is heel mooi geworden).
Canva
Dit is direct via Pinterest gemaakt.
Waar koop je goede gordijnrails?
Ik heb er nu van Ikea maar de overgangen tussen de de verschillende rails lopen helemaal niet soepel. In de vorige versie was die verbinding met metaal volgens mij, en in elk geval Runners met een wieltje ipv gewoon schuivers.
Op maat bestellen bij de speciaalzaak zoals de decokay