Ik heb toevallig een kamer in mijn huis net geverfd met de kleur fawn van de gamma. Misschien is dat iets. Of sandy beach van Flexa?
Ik heb slipper satin van f&b (gemengd in sikkens of sigma) en ben daar erg blij mee
Joas White van F&B? Is niet wit zoals de naam suggereert maar meer beige.
Is deze zo groen als ie op de foto eruit ziet? Echt een toffe kleur
Frosted sand van LAB. Echt fantastische kleur, ik koos het op aanraden van een vriendin en mijn broer gaat zijn nieuwe huis ook deze kleur geven als basis. voor fotos dm maar
@Jipster ik heb ook net Joa’s White van F&B op de muren van de woonkamer gedaan, heel blij mee! Gemengd in Sigma Perfect Matt
Ik ben erg tevreden over String no. 8 van F&B, in een kamer zonder weinig zonlicht is deze mooie beige/zandkleurig.
Ik had een paar proefpotjes gekocht en deze op een los canvas (Action) geschilderd. Dan zie je goed wat de kleur doet gedurende dag qua daglicht.
Dank allemaal voor jullie reacties! Ik ga vandaag eens in verfzaken kijken naar alle kleuren, hier kan ik zeker iets mee!
Wij gaan ook binnenkort schilderen. Ik twijfel nog tussen singing sand, Sandy beach of sunkissed dune van shades by EK. Onze woonkamer ligt op het noorden en keuken op het zuiden. Kleur is elke keer wat anders, maar heb gemerkt dat de wat warmere kleuren beter staan bij ons.
Ja deze tip kregen wij ook trouwens met dat canvas! Zegt wel meer dan een streep/ vierkantje op 1 muur omdat je dan op een groter vlak in verschillende hoeken van de kamer kan zien wat de kleur doet.
Overigens nog steeds geen kleur gekozen haha, vind dat best moeilijk omdat ik denk ik ook de hele ruimte plus plafond wil meeschilderen en ook bepaalde kleuren in m’n interieur heb zoals roze/ groen vooral nu (dus kleur maar ook niet te druk/ donker, maar wil ook niet teveel van dezelfde kleuren weer hebben). En de trap in de woonkamer ook nog (weet nog niet of dat dezelfde kleur wordt of juist afwijkend.).
Heb je hier misschien een foto van?
Het is, zoals elke off-white, een kleur die echt moeilijk op de foto te krijgen is. In het ene licht is het bijna wit, in ander licht best donker beige.