Interieurtopic #5

Ze wil geen tapijt!!! :sweat_smile:

7 likes

Ik heb het gelezen. Ik wil zelf ook geen tapijt maar ik vind dit niet hetzelfde als tapijt eerlijk gezegd. Het is wel wat hipper dan dat. Het is ook ander materiaal dan zo’n hoogpolig tapijt.

Edit: maar goed, maar goed misschien is @ciselering het niet met me eens. Dan haal ik het weg :joy:

3 likes

Mijn god dit gesprek is echt het forum ten voeten uit

Iemand wil een bepaald iets. Mensen gaan advies geven over alternatieven, poster geeft aan dit niet te willen.
Vervolgens 32 mensen met eenzelfde soort alternatief op 32 manieren aangeprezen :laughing:

30 likes

Ik heb de discussie ook gelezen maar een forum is ook dat je een andere mening over iets kunt hebben. Zoals ik al zei vind ik dit niet een typisch voorbeeld van een trap die bekleed is met tapijt.

@ciselering , mocht je wel nog benieuwd zijn dan stuur maar een DM

Ik ben nu wel benieuwd wat het was, wil je het weer delen?
Ik heb een trap met tapijt nu en wilde 'm strippen en lakken maar ik twijfel want het tapijt is wel stil.

1 like

Ja je kunt een andere mening hebben over de Cheese onion chips van de Jumbo maar hier was de vraag: wie heeft er ervaring met opzetplaten. Er werd niet eens gevraagd naar alternatieven. Mijn god, ik had als @ciselering dit topic direct op negeer gezet en hier nooit meer een vraag gesteld :sweat_smile:

Ik hoop dat het een beetje te doen is om dat voor elkaar te krijgen met die trap. Wij zijn toen zo lang bezig geweest om die treden kaal te krijgen. Was echt janken.

14 likes

Ondertussen nog niet het perfecte behang gevonden. Alle linkjes doorgespit (dankjewel daarvoor!) Wel mijn oog laten vallen op Mirage van Borestapeter. Alleen deze worden op bestelling gemaakt, dus de levertijd is wat langer en ik denk dat ik deze op de grote slaapkamer wil i.p.v. op kantoor. Allemaal keuzes…. :smiling_face_with_tear:

Maar nu wel het kleine kamertje bijna klaar met behang. Je moet er van houden en ik vind het prachtig :heart::heart:

40 likes

Wat ontzettend snoezig !

1 like

Wauw!! Heel leuk dat je ook het nisje mee hebt genomen!

4 likes

Goh ik wilde eerst ook een accentmuur of vloer maar omdat ik geen natuurlijk licht heb en het een kleine badkamer is, heb ik dit niet gedaan. Weet niet hoe dit bij jou is?
Wat je ook kan doen is qua accentmuur wel witte tegels nemen, maar met een andere textuur of legvorm (dus bv 3 muren recht en de andere visgraat). Dan heb je toch een specialer effect zonder dat het te druk is.

1 like

De zijkanten kunnen ook meegenomen met overzetting dingen. Ben je wel weer duizend en nog wat euro verder natuurlijk

2 likes

Ik heb een sample binnen van het behang dat ik wil en vind het zo mooi!

40 likes

Ik kan uit je bericht niet goed opmaken of je ook tips wil voor terrazzo tegels, als dat het geval is: Mawi tegels in Maarssen. Daar hebben ze natuursteen en keramische terrazzo tegels.

1 like

Welk behang is dit? Ik vind het prachtig!

Belarte studio vintage meadow!

3 likes

Ik zoek voor onze badkamer een mooie plafondlamp in een naturele uitstraling. Dus beetje dit idee:

Maar aangezien het de badkamer is, kun je volgens mij niet elke lamp daar zomaar ophangen (spatwater, condens). Weet iemand waar ik zoiets kan vinden, maar dan geschikt voor de badkamer?

3 likes

Ha die lamp hierboven heb ik, fijne lamp! (Maar heb ‘m in de slaapkamer)
Ik heb deze in de wc, misschien is dat iets? GAMMA plafondlamp Tim zwart 21xØ24 cm | GAMMA

Mijn bank is er! Ik had hier weken geleden al over getwijfeld en was toen voor een groene gegaan die betere reviews kreeg. Maar ik woon hier nu een week en ging maar eens uitmeten hoe die bank zou staan. Nou schrok me kapot: die was veel te groot!! Dus meteen geannuleerd en gewoon deze besteld. Die was meteen leverbaar :raised_hands:

46 likes

Mooie combi met de muur!

3 likes

Heeft iemand trouwens nog ervaring met impregneren? Ik zie vooral dit voorbij komen, is dit hier goed spul voor: https://www.wehkamp.nl/royal-textile-care-kit-protector-16651635/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686213085&utm_term=166516350000&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwgdayBhBQEiwAXhMxtkh6rMcJlyiCKToi_Hm6dv0QonCmAI4pmfOPrXf6lDZo1E6hoERm7BoCji8QAvD_BwE

?

Ik heb nog nooit in mijn leven een bank gekocht en zie mijzelf hier al meteen met 2 dagen een vlek in hebben (heb op de eerste dag al een plantenpot kapot laten vallen, meteen een jaap in de vloer en ga zo maar door :joy:)

1 like

Wat een geweldig behang! :heart_eyes: waar heb je het behang vandaan?