Ik geraak niet echt uit de inrichting van mijn woonkamer. Ik heb even de huidige situatie heel professioneel getekend in paint:
Links is de deur naar de keuken die best op een onhandige plaats zit maar ik wil de deur er liever niet uit halen.
Rechts onder is een uitsprong waar ooit de schouw zat. Momenteel staat daar mijn tv-meubel tegenaan en de bank staat dan onderaan tegen het raam waardoor ik niet recht op de tv kijk (alhoewel ik wel vaak languit op de bank lig als ik alleen ben hehe).
Ooit wil ik misschien nog wel een hoekbank kopen zodat de hoek links van de keukendeur komt, maar daar is nu even geen budget voor.
Belangrijk ook is dat er rechts van de keukendeur helemaal geen stopcontacten zijn, anders kon ik mijn tv daar wel zetten. Verder zijn er wel voldoende stopcontacten in de woonkamer.
Ik denk eraan mijn bank tegen de uitsprong te zetten (en mijn tv links van de keukendeur) maar dan zit ik natuurlijk met 2 rare ruimtes die ik op de een of andere manier zou moeten opvullen.
Ofwel wissel ik de bank en eettafel om, maar ik zit vaker op de bank dan aan tafel dus lijkt het me leuker om het meeste daglicht te hebben aan de bank.
Ik wil ook nog meer opbergruimte in de woonkamer, een dressoir ofzo, maar daar ben ik ook nog niet uit en zal wat afhangen van hoe ik de tv/bank/tafel plaats.
Iemand ideeën toevallig?