Oh, ik vind hem op de foto van @Scandilove nirt koel overkomen. Op de foto van @Nysmn moeilijk in te schatten (dus snap je vraag), maar ik zou ook niet per se koel zeggen. Het is wel contextafhankelijk. Heb je al op pinterest gezocht naar deze kleur?
Heet iemand de ivar kast van IKEA? Is de kast stevig als je er twee op elkaar lijmt, maar niet aan de muur verankerd?
Is écht niet veilig tegen omvallen.
Die kast is prima stevig genoeg, maar ik denk dat ie wel makkelijk uit balans gaat dan als je deurtjes opent, er tegenaan komt of het gewicht niet perfect verdeelt.
Nee
Ik vraag me vooral af hoe je bij lijmen komt ipv aan elkaar schroeven / bevestigen? Twee kasten op elkaar lijmen, werkt dat überhaupt? Qua omvallen helpt het in ieder geval niet, dan zou schroeven ook niks uitmaken maar dan valt alles iig als geheel ipv een deel ![]()
Niet echt interieur, maar wel gerelateerd. Ik wil graag horren voor de slaapkamerramen. Waar ik nu woon komen hoornaars voor en die wil ik echt niet binnen. Met Google zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb draaikiepramen die naar binnen toe openen en aan de buitenkant zit een ventilatierooster dat een beetje uitsteekt. Iemand ervaring met horren op maat die je ook kunt verwijderen voor het glazenwassen? Zelf op maat te maken ook prima, maar liefst zo makkelijk mogelijk.
Ik heb goeie ervaringen met Horrengigant. Destijds maar wat gekozen, maar prijs en kwaliteit zijn goed. Heb ze toen ook nog gemaild met foto’s en toen hebben ze even meegedacht.
Hoe makkelijk is een paxkast te verhuizen?
Ik wil heel graag een nieuwe kledingkast, want m’n huidige is heel klein en deel ik met mijn vriend. Maar we willen ook binnen nu en twee jaar verhuizen. Dus in eerste instantie wilde ik daarop wachten, alleen het is gewoon geen doen meer
Echt prima meerdere keren uit elkaar te halen en weer in elkaar zetten als je het een beetje netjes doet!
Ik zou een inzethor kopen. Soort metalen frame met horgaas erin, dat je gemakkelijk eruit kan halen
De nieuwe versies die je tegenwoordig koopt zijn heel
gemakkelijk uit elkaar te halen en in elkaar te zetten.
De oude versie had wat meer voorzichtigheid nodig.
Ja dit hadden wij ook, bij de gordijnenwinkel gekocht die ook onze raambekleding had gedaan. Werkte prima!
Bedankt! Dat maakt het al makkelijker kiezen! Ik ga denk ik wat partijen uit de buurt langs laten komen en als dat echt heel duur is doe ik het zelf wel haha
De nieuwe zijn heel makkelijk! Daar hoef je de achterwand niet meer uit te halen, maar vouw je zo op. Ik heb nieuwe gekocht omdat in het nieuwe huis de oude (hogere) niet meer pasten. We hadden eerst twee kasten boven in elkaar gezet, later bedacht dat er 1 naar beneden moest, dat was easy peasy!
Heeft iemand idee voor mooie kussens hierbij? Ik heb 3 kussens gekocht en gelijk ook weer retour gebracht omdat ik er niet uit kom. Net de verkeerde groen, matcht niet mooi met de licht grijze bank…
Ik zou zoeken naar kussens die rood/oranje kleur uit het kleed (mooi trouwens!) ophalen. En misschien combineren met een beige/camel kleur?
Ik zou kobaltblauw doen. Het ligt natuurlijk ook aan de rest van je interieur. Maar ik vind dit soort kleuren laten terugkomen in ander textiel heel weeïg. Maar snap dat je er van moet houden.
Oja, en vind dat ook minder flets bij een lichtgrijze bank.
Een trendkleur erbij knallen vind ik eerlijk gezegd net zo inspiratieloos haha.
Ik vind het echt afhangen van de rest van de kamer.