2 meter?! Haha ik dacht eerder aan zoiets op de foto! Maar misschien is dat gewoon helemaal niet fijn. Ik ga wel even meten enzo, ik kom erop terug! Iig superlief dat je mee wilt denken, je zegt nuttige dingen zelfs zonder foto’s haha
Op de foto’s is toch ook wel de vliering op zo’n 2 meter hoogte? Die tweede foto: Een aanrecht is vaak rond 85/90 cm, daarboven nog 1.10 zie ik wel voor me.
En bij die eerste foto lijkt de ruimte me ook wel 2.40 a 2.50 m hoog te zijn. Of ik moet echt slecht in schatten zijn zo van een foto, maar meestal zit ik wel goed.
Ik vind het heel leuk om te horen wat je gaat doen, zou je foto’s willen delen? Of een groffe plattegrond van het huisje? Om net iets beter mee te kunnen denken. Hoe zitten de ramen? Hoe groot en hoog is het?
Heeft iemand ervaring met een kleur van miss pompadour/little greene oid mengen bij een bouwmarkt in bv flexa verf?
Komt de kleur wel goed overeen?
Heb Little Grene bij de karwei laten mengen in Flexa verf. Wel de goede kleur geworden maar was een heel gedoe voor de medewerker om het in te voeren. Schijnbaar hebben ze daar speciale codes voor die ze op moeten zoeken.
Ze hebben mij in de verfwinkel het verschil laten zien en ik heb toch maar voor de orginele kleur gekozen. Vond de kleur met een andere tint hebben. Maar ik ben nogal precies daarmee.
Heeft iemand een tip voor een tof groot wandkleed? Ik heb een hoge hal (5 meter) en ik wil daar een wandkleed ophangen. Mn budget is niet heel groot (max 300). Wie heeft een tip? De dingen die ik tof vind zijn vrij klein. Ik wil wel iets dat geweven is en niet een print op doek
Benieuwd hoe het gaat worden!
Trouwens als die ijsblauw te donker en grijzig uitvalt zou ik zeker voor ral 9010 gaan ipv 9016 voor een beetje warmte.
Ik had helemaal de smaak te pakken na het geel verven van mijn woonkamer dus heb afgelopen weekend even doorgepakt en de rest van mijn huis (gang en zitkamer) ook maar geverfd haha.
Die hal is super zo met die tegeltjes en dat blauw!
SUPERLEUK! Wat is de naam van die groene verf? Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets, maar kom steeds te appeltjegroen uit.
Jaaaa ik ben fan! Ga die tegeltjeskleuren even onthouden voor mn badkamerrenovatie. Zijn het mosatiles?
En als je de kleurnummers/namen van het blauw en cognac wil delen: graag!
Allebei heel mooi!
Ik vind het leuk dat ik steeds meer groen tegenkom in interieuren, is dat onbewust een nieuwe trendkleur of zo?
Laatst deelde iemand hier bv ook haar boekenkast geheel in groen gedrencht, echt fantastisch was dat. Ik moet er nog steeds aan denken. ![]()
Haha is al best lang, wordt volgens mij ook millenial green genoemd.
Ik vind het iig ook leuk, en zie dit 10x liever dan al dat beige/ eiken etc.
Naar Marokko gaan haha en anders Marokkaanse kleden zoeken op Etsy. 300 is wel erg weinig voor een groot geweven kleed, dan kom je snel op machinaal en geen wol uit. Dus goed om rekening mee te houden als je dat wel in gedachten had!
Oh trouwens op Vinted staat ook best veel!
Ahh thanks!! Ja heb ook lang gezocht naar een groen, heb uiteindelijk gewoon heel veel getest en van te voren had ik gedacht dat dit veel te fel zou zijn maar het pakte juist leuk uit! Het is de kleur Pampas Grass GY1001-2291 van de Gamma waaier.
En @itakepictures dankje! Nee ik had wel naar Mosa gekeken maar uiteindelijk voor winckelmans tegeltjes gegaan! En de kleur blauw is S2005-B van de NCS waaier. En de cognac is PPG1088-6 Cool Copper van de Sigma waaier.
Hahaha dat tripje staat nog niet echt op de planning. Maar goed idee, Vinted. Ik heb wel op mp gekeken maar Vinted denk ik dan weer niet aan (terwijl ik er veel kleding koop)
Prachtig gedaan! Echt mooie kleuren.
Zou je ook willen delen waar je schoenenrek van is?
Hebben jullie tips wat qua behang bij dit behang past?
Hier komt een paars/aubergine commode voor en we behangen dan de hele muur. Aan de overkant willen we dan een lichtblauwe kledingkast zetten en de donker houten ledikant. Dan wou ik de helft gaan behangen met daarboven of daaronder een oudroze tint.
Ik had dit behang gezien:
Die vind ik echt prachtig, maar had niet door dat hij zo duur was, had al een staaltje besteld.
Kom op meer dan 650 euro voor de helft van de muur.
M’n vriend dacht misschien hetzelfde behang aan de andere kant maar weet niet wat ik daar van vind. Misschien iets van streepjes?
Atelier chien heeft leuk behang