Interieurtopic #5

Misschien een grote ingelijste poster die je achter het apparaat zet? Dus niet ophangen, maar neerzetten.

7 likes

Ik zat hier ook aan te denken @George, of een xxl borrelplank erachter zetten. Iig een los item (of meerdere die deels overlappen) dat de muur volledig afdekt en ook nog eens leuk als decoratie staat.

1 like

Ik zou ook kijken of je een plaat kan betegelen, dan heb je het leuke effect van tegels :grin:

2 likes

Ja dit idd, of een grote ‘harde’ placemat. Ik heb dat vroeger ook nog gedaan (eerder ter decoratie) maar helpt dus ook goed tegen spatten.

2 likes

Misschien iets van een wandpaneel ervoor, die kun je vastplakken maar kan er volgens mij ook wel gewoon tegenaan staan.

Of wat meer horizontaal uitlijnen of wat meer verticaal. nu zijn die 4 er tussenin allemaal random van elkaar behalve de eerste 2 verticaal. Dat maakt het heel onrustig. Ik zou zorgen dat er in het midden gelijke uitlijning horizontaal of verticaal is. Dus bvb dat de onderkanten van de bovenste 2 gelijk aan elkaar hangen en de bovenkanten van de onderste. Weet niet of dit te volgen is hoor haha

4 likes

Ja de twee grote moeten in ieder geval gelijk! Maar lukte effe nie met plakken, was er ook klaar mee in deze bloedhitte. De dierenkoppen zijn niet vierkant dus dat scheelt in ieder geval al iets.

1 like

Ik zou het juist niet uitlijnen. Ik vind het persoonlijk veel leuker als het allemaal niet zo keurig is maar wat meer speels. Zou er meer ruimte tussen doen, vooral meer naar boven en onder verplaatsen

8 likes

Speels en uitlijning gaan wat mij betreft prima samen. Voor een goede gallery wall is het de truc om niet alles keurig naast elkaar hangen maar aan de binnenkant of buitenkant enkele zichtlijnen te creëren. Hier zie je wat voorbeelden

6 likes

Inderdaad, ik vind uitlijnen ook heel strak en zakelijk, zeker voor een kinderkamer.
Als je googelt op chaotic gallery wall vind je veel voorbeelden die volgens mij veel leuker zijn en ook meer persoonlijkheid uitstralen ipv dat je 1 set tegelijk hebt gekocht en opgehangen.
En je kan dan later makkelijk nog leuke dingen toevoegen.

9 likes

Ik heb allemaal losse posters en niks een set, er komen nog kleine frutsels tussen maar die doe ik idd later.

@itakepictures ja ik zit dus met die ene grote spijker… maar ga toch m’n vriend maar vragen of deze weg kan want dan heb ik veel meer opties.

3 likes

Ben ik weer met een vraag haha. Al die keuzes, zo moeilijk.
We hebben de meubels en muren nu geschilderd. Behangrand moet er nog langs. De kleding kast is lichtblauw en ik heb een plankje geschilderd en wil waarschijnlijk de plankjes boven de commode ook lichtblauw maken. Op de plek waar de stoeltjes staan komt een bureautje die mijn vader gaat maken met golvend blad. De bedoeling was om die her de roze kleur van de muur te maken. Zou het leuker zijn om die lichtblauw te maken met bv roze poten? Nu lijkt die kast als enige zon blauw blok. En wil nog graag een vloerkleed waar alle kleuren beetje samenkomen.

• Lichtblauw
  • Roze
  • Ander idee

0 stemmers

8 likes

Ik zou het niet lichtblauw of roze doen maar een nieuwe kleur toevoegen die er goed bij past. Bijvoorbeeld de kleur van de strepen in het behang? Vind wat je nu hebt heel leuk.

7 likes

Wat een lief kamertje! Heel leuk. Heb je de bolletjesrand op de kast zelf gemaakt?

4 likes

Ik vind het kamertje super leuk en de kast zelf ook, maar vind het eerlijk gezegd inderdaad wel een beetje een blauw blok. Ik zou zelf de kast in een andere kleur verven denk ik.

9 likes

Superleuk kamertje! Ik vind het juist leuk die blauw kast zo en zou het bureautje niet ook blauw maken, dan wordt het weer net te gelikt denk ik. Ik ben verder niet heel goed met interieur dus zou niet durven zeggen welke kleur dan wel, maar zou misschien nog eerder voor mosterdgeel gaan of zo.

6 likes

Wat een lief kamertje zeg! Zou het bureautje ook gewoon in houtkleur kunnen blijven? Misschien kan die gebeitst worden in een kleur die matcht met het ledikantje.

En voor de kast die nog voelt als een ‘blok’ blauw, je zou er een hangend plantje op kunnen zetten, en erwtenplantje bijvoorbeeld die dan zo aan de zijkant naar beneden drapeert haha. En misschien een leuk postertje ophangen met masking tape. Om het iets meer aan te kleden en het blauwe vlak wat te breken.

8 likes

Dit dacht ik ook meteen. Een extra kleur introduceren vind ik persoonlijk wat veel, er gebeurt al zo veel. Maar een mooie donkere beits in de kleur van het ledikantje lijkt me geweldig. En er komen al kleurrijke spullen op zo’n bureautje te staan toch? @Clarity

1 like

Het is een kinderkamer, dat mag toch juist lekker speels en kleurrijk? En zoveel gebeurt er op dit moment ook niet, alleen de kast is niet een heel erg gemute kleur…

7 likes

Ik neem aan dat er nog een plankje komt, en nog een lamp en een kapstok (zie foto’s). Mogelijk ook nog iets aan de muur, en dan evt. speelgoed. Dus rustiger wordt het er niet op. Ik vind het super leuk nu, ik zou het bloemetjes behang en de meubels laten shinen. Een extra kleur toevoegen hoeft voor mij niet. Maar jij mag iets anders vinden, helemaal prima.

3 likes