Interieurtopic #5

Nee ik twijfelde nog om dat voor te stellen maar ik dacht dat marktplaats misschien niet zo bestaat in Belgie? Heb nu trouwens bericht:
“Wij gaan akkoord met brenger als de betaling voorafgaande aan de ophaling gebeurd en de zetel hier nie te lang meer staat . Gr”

Ik vertrouw het wel maarja nu denk ik toch IS DIT SLIM of word ik opgelicht?

1 like

Zou oppassen wel. Zeker voor dit bedrag.

7 likes

Ik word helemaal leip van de hoeveelheid wespen en vlinders die dagelijks in huis zitten. Wespen verlaten dood het huis, maar dat ga ik met vlinders natuurlijk niet doen. Alleen dat geklapper van vlindervleugels tegen het raam maakt me echt gestoord :pleading_face:

Snelste oplossing is een vliegengordijn, maar hoe lelijk is dit? Ik ken dit alleen maar van de caravan :sweat_smile: Kan dit wel in huis?

2 likes

Tuurlijk, je hebt allerlei soorten. We hebben al zo weinig vlinders, fijn als die niet in je huis komen dan

4 likes

Je hebt ook kralengordijnen! Beetje oldschool wel (dit hadden al mijn vriendinnen in de early 2000s haha) maar wel leuk:

1 like

Heeft iemand hier ervaring met noo.ma? Ik heb al een hele tijd het Ande bijzettafeltje op mijn wensenlijst staan maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit want kan het nergens in de winkel bekijken. Er zijn wat negatieve reviews online, bijv dat het tafeltje wiebelt (maar ook die zeggen dat het mooie kwaliteit is…), dus ben op zoek naar meer ervaringen.

Veel negatieve reviews gaan trouwens ook meer over slechte klantenservice dus dacht maybe maar het tafeltje via Westwing aan te schaffen, dan heb ik iig die service

1 like

Welk tafeltje bedoel je? Ik heb best wat spullen van noo.ma en de kwaliteit is prima, maar zou hier nu niet meer bestellen want vgm zitten ze op randje failliet :joy:

6 likes

Ande Sidetable

1 like

Oh die heb ik en twee vriendinnen van me ook haha, is gewoon een stevig tafeltje! Hij wiebelt niet. Heb wel al wat krassen erop maar ligt mss aan mezelf :weary: maar zou m dus lekker daar bestellen en niet bij noo.ma

1 like

Ahh super, zou je me misschien een eigen foto willen sturen? In PB mag ook. Want kan nergens gebruikersfotos vinden, alleen maar productfotos en vind het toch altijd wel een ander beeld geven

2 likes

We zijn weer iets verder. Heb het bureau proberen te beitsen maar helaas niet gelukt, werd heel vlekkerig. Nu dus roze gemaakt en heb van die bubbelpoten die ik blauw ga maken. En hebben de lamp opgehangen en de muur geverfd. Nu nog gordijnen, vloerkleed, lampje, zitzak, hemeltje, fotolijsten en wat plankjes boven de commode.

Samenvatting

Edit hij zit eraan. Moeten alleen de poten nog een keer opnieuw vastzetten iets meer naar de zijkant, dan net iets meer plek met de stoeltjes

28 likes

Vind het heel schattig, maar is dat bureau niet heel laag tov de stoeltjes? Ze lijken er echt nét onder te passen zonder dat er een kindje opzit.

Misschien is dit dom hoor en is het met kinderen logisch oid!

4 likes

Ze leunen nu op de stoeltjes, geloof ik. Ze zei dat ze de poten nog ging schilderen.

Heel cute @Clarity!

4 likes

Oh Jezus wat dom haha, veel logischer idd! Dacht dat ie met dat bredere stuk aan de muur vastzat zeg maar.

4 likes

Oh haha ja hij leunt op de stoeltjes inderdaad! Had hem ff neergelegd voor het idee

Ik ben op zoek naar behang, geen fotobehang maar geschilderd/getekend van een bos + bergen. Ik zie het overal op pinterest, maar als ik zelf zoek, kom ik steeds op (buitenlandse) websites met heel veel slechte reviews uit en lijken het scams.
Wat zijn jullie aanraders voor merken/websites voor behang?

1 like

Ik heb laatst behang besteld bij Wallism en dit is vlot geleverd en ziet er goed uit. Ze hebben een hele categorie vol met bosprints ook

3 likes

Sandberg en Rebel walls

2 likes

Mijn nieuwe bank is binnen!

103 likes

Wat een heeerlijkkk uitzicht zo met die ramen

@George tip, hoef je niks mee maar misschien voor je privacy wel blurren ofzo?

4 likes