Jaaaa echt mega fijn! Lief dat je het zegt, maar ik ben hier toch niet heel anoniem.
Prachtig!! Staat heel mooi samen. Waar is het rode bijzettafeltje van?
Xenos!
Heeft iemand dit vloerkleed toevallig in het echt gezien? Bestel hem liever niet online maar ze hadden hem niet bij mijn dichtbijzijnde kwantum.
Ik heb hem toevallig vandaag gekocht
Oh dat is echt toevallig! Hij is mooi in het echt dus?
Misschien is dit een domme vraag waar niet echt een oplossing voor is… maar heeft iemand tips om een grijze vloer een beetje te verbloemen?
Ik ben super blij met mijn appartement alleen is de vloer grijs laminaat en ik vind dat echt niet mooi. Ik had gehoopt dat het niet zo zou opvallen met meubels/vloerkleden erin want al mijn meubels zijn warme (aarde)tinten en veel warm hout. Maar dat valt tegen.
De muren zijn wit en mag ik in principe verven dus misschien helpt dat? En misschien nog meer kleden bijv onder de eettafel en de gang. Maar ik twijfel ook of ik niet juist ook koele tinten moet gebruiken om het meer 1 geheel te maken.
Iemand anders die dit ook heeft gehad?
Wow ik had echt een hele weirde optische illusie en dacht dat dit een vitrage was en ik er achter door een raam schaduwen van buiten zag
Inderdaad wat zachter dan op de site, lijkt mooi! Dankjewel voor de foto
Geen idee of dit het juiste topic is maar ik zoek geurstokjes en een roomspray die je echt ruikt.
Het liefst ook een roomspray die je op textiel (bed/bank/gordijnen) kan sprayen.
Die van rituals ruik ik allemaal amper tot niet ![]()
Marie Stella Maris
Ik zit even te checken op Pinterest en heb gezocht op ‘grey laminate flooring living room’ en dan zie je best veel filmpjes met tips. Indd grote kleden en warme verlichting zie ik vooral voorbij komen.
En bepaalde kleur paletten die het warmer laten lijken, voorbeeldje:
O grappig, wij hebben een hele donkergrijze tegelvloer en dit is ongeveer het kleurenpalet wat we nu hebben. Maar dan met roest ipv oker.
Wat bij ons echt het verschil heeft gemaakt, is dat er geen muren meer wit zijn! Sinds ik het grootste gedeelte van de woonkamer urban taupe heb gemaakt ipv één muur en een andere hoek in een groene saliekleur geschilderd heb (inclusief deur en kozijnen in dezelfde kleur) is het zoooveel warmer in huis. Dus zou zeker wat kleur op de muren knallen.
Heeft er iemand ervaring met Ruggable? Is dat wat. Ik vind die Iris Apfel kleden heel leuk, maar twijfel of dit echt wat is, of alleen op Insta😅
Ik heb deze kast op straat gevonden:
Het hout vind ik te zwaar en te donker, dus wil het een beetje pimpen. Heb het al ontvet en geschuurd vandaag en nu wil ik het verven.
Ik weet alleen bar weinig van verf dus misschien kan iemand me hier een beetje op weg helpen? Heb ik een primer nodig? Welke verf is het best op hout? Andere dingen waar je aan moet denken bij zo’n projectje?
Ik wil er denk ik zoiets van maken, maar dan iets minder ordinair (maar sta open voor andere ideeën).
Ja wij hebben er een - ook van die serie, erg blij mee en ziet er uit zoals geadverteerd. Levering etc was ook prima. Hij ligt bij ons nu al bijna een jaar in een veel gebruikte ruimte (keuken, speelplek kinderen) en ziet er nog net zo vrolijk uit.
Zou even testen of het hout met boenwas behandeld is. Als dat zo is moet je eerst de boenwas verwijderen voor je gaat schilderen. Ik ben dat bij een kastje aan het doen, met dubro lukt dat best goed maar het is een smerige klus
Als het er al op zat zit het er nu niet meer op: heb het ontvet en geschuurd en de kast schreeuwt er nu om om beschildert te worden. Wat ga jij er hierna mee doen?
Ok leuk, dan ga ik het gewoon proberen!