Ik zou denk ik wel voor kleur gaan als de muren verder zo rustig blijven! Olijfgroen, misschien zo’n rozige of meer licht oranje terracotta?
Wat een prachtige kast! Ik zou hem denk ik groen verven, een wat donkere groen.
Little greene geeft op de website een beetje naar onder bij iedere kleur suggesties voor bijpassende kleuren. Echt chill vind ik zelf. Ik vind de opties French grey, arras en yellow-pink allemaal erg mooi.
@Druppels @Tamara @Philo Ahh, wel goede suggesties! Mijn man wil alleen geen groen, dus dan wordt het óf toch ook Tuscan Red of misschien wel Slaked lime deep, die vind ik ook erg mooi.
Vandaag heb ik voor het eerst behangen en hoewel ik best trots was, is het huis zo scheef dat het behang niet mooi aansluit bij het raam en daar baal ik zo van
wil het er eigenlijk weer afhalen, maar geen idee hoe ik het kan fixen…
Ik denk eerlijk gezegd als je gordijnen en meubels enzo hebt dat het niet meer opvalt. Een oplossing heb ik niet direct, misschien anderen?
Je strepen uitlijnen met het kozijn ipv de hoek? Krijg je alleen daar alsnog scheefte te zien maar mogelijk minder storend of een gordijn voorhangen
Kan je niet een soort sierlijst om het kozijn heen maken met de verf van de kast? Ik ben niet echt handig met iets creëren op mn telefoon maar ik bedoel zoiets en het dan dus wel inkleuren:
Denk dat je daar best wel mee kan smokkelen namelijk
Wat een heerlijke kleuren en patronen
Ik zou eerst de gordijnen ophangen en kijken of het dan erg opvalt. Wij hadden ook wat oneffenheden rondom het raam maar die zijn eigenlijk allemaal weg gevallen achter de gordijnen & meubels.
Zo leuk ![]()
![]()
Ik zie echt 0 problemen?? Ziet er super uit
Is dit behang van de praxis?
Is dit een bedstee?? ![]()
Mij viel het pas op nav jouw post. Vind het er ook super leuk uitzien!! Los van de andere goede tips (gordijnen, sierlijsten etc) baal ik zelf altijd even van kleine imperfecties als ik net heb geklust en er helemaal op gebrand ben geweest, en na een dag of twee boeit het me dan eigenlijk niks meer. Zou het zelf zo laten iig ![]()
Zo laten inderdaad! Valt echt niet op, heel vrolijk juist. Wat voor raambekleding ga je er bij doen?
Ja leuke gordijnen ophangen die verbloemen dat wel. Super lastig met huizen die niet recht zijn. Voor een volgende keer weet je dat je beter de visuele lijnen van ramen en deuren kan volgen. Visueel recht is ‘belangrijker’ voor het oog dan waterpas in niet rechte huizen.
Ik ben dus begonnen met uitlijnen bij het kozijn rechts, maar dat lukte dus niet geheel. Ik had zelfs nog een loodlijn erbij gehouden en nog 10x nagemeten, maar het behang zelf is kaarsrecht dus het is echt het raamkozijn denk ik.
Er komen in eerste instantie alleen plissé gordijnen, maar later ergens nog wel hangende alleen het geld was op
.
@wipwap Jaa, ik was er zo trots op, echt zitten zwoegen bij die radiator (die nog weggewerkt wordt, dus eigenlijk voor niks gedaan) en dan is het scheef. Kon wel janken op dat moment.
@Beutyschooldropout Jaa, klopt! We hadden er zelfs 2, maar 1 er helaas uit moeten halen want de muur erachter was erg slecht. Maar deze heb ik helemaal opgeknapt en gaat mijn dochter straks in slapen.
Haha wij hebben inderdaad Tuscan red in de eetkamer gecombineerd met French gray en suite. Staat super mooi!
Wat ook mooi erbij staat vind ik is donkerblauw of denim blauw/grijs
Ohh, zou je hier een foto van willen delen? Mag ook in een pb natuurlijk.
Ik ben op zoek naar ideeën om persoonlijke foto’s in mijn huis te hangen zonder dat het over de top is. Super vaag verzoek natuurlijk maar hoop dat iemand het snapt
moet gewoon mooi in m’n interieur passen zonder dat het METEEN duidelijk is dat het een foto is met een verhaal. Van de bruiloft hebben we een heel mooi schilderij ophangen in het huis; wat precies dat effect geeft. Met googlen vind ik alleen “maak er een puzzel van”, “maak een foto koffie tafel boek”.
Mooi die kleuren bij elkaar! Welke paars is dat (en op welke richting is die kamer)?