Interieurtopic #5

Hahah ja love een spekje! Maar idd wel een warme tint als okergeel. Lichtgeel wordt denk ik te pastellerig ook met het groen.

Wij hebben okergeel en roze op de muren. Okergeel tot ongeveer een meter hoog en daarboven lichtroze :heart_eyes:

1 like

Love okergeel met roze samen (lol heb net mn eigen interieurfoto’s gedeeld met roze muren en okergele gordijnen). donkergroen en roze samen vind ik ook heel mooi

2 likes

Heeft iemand ervaring met zo’n plek waar ze geretourneerde meubels van bekende merken met korting verkopen? Zijn de kortingen een beetje oke? (Er staat vaaks iets a la 30-80% vermeld, nogal breed dus)

Ik kijk als ik meubels (maar ook prullenbakken, wc rolhouders, keukenspullen etc) zoek altijd eerst bij de loods 5 outlet/Zuiver outlet en Nieuwe Kans op marktplaats. Die kortingen zijn best hoog. Laatst bijvoorbeeld deze fauteuil (https://www.zuiver.com/nl/philly-fauteuil) gekocht voor 380 euro.

6 likes

Kijk dat is de moeite waard. Niet dat die hoge kortingen alleen op kleine woonaccessoires zijn oid. Dan maar eens een tripje naar Zaandam maken want zie dat ze niet online zijn

2 likes

Nee, van Esta Home. Misschien hebben ze het wel bij de Praxis maar ik heb het van hun eigen website.

Oh, de ensuite wordt trouwens Olive green! Zo blij dat mijn man ook eindelijk overtuigd is. Hij wil het liefst alles wit en dan pas kleur als we er wonen maar ik weet gewoon dat dan alles wit blijft omdat ik helemaal klaar ben met schilderen voor de komende 1000 jaar.

Nou plottwist, ik heb het net gekocht! Via Whoppah, voor €650 euro en dan kwam er nog 120 euro bezorgkosten bij. Zal een foto delen als het in m’n huis staat. Het gaat om een donkerbruin fluwelen Coronado gemaakt door B&B Italia, ontworpen door Tobia Scarpa, mét voetenbank.

18 likes

Ik ben meerdere keren bij Nieuwe Kans geweest in Leeuwarden. Zeker een aanrader, ik heb er oa dat roze grote HK-living schilderij gekocht met meer dan 200 euro korting. Er zat een klein, onopvallend barstje in de lijst

4 likes

Hebben jullie tips voor een fijne bureaustoel waar je 8 uur op kan zitten die er ook nog een beetje mooi uitziet? Hij komt in mijn woonkamer te staan namelijk. Ik kwam online uit op Desktronic, maar daar las ik in de reviews dat de stoelen niet geschikt zijn als je niet heel lang bent. Ik wil wel met mijn voeten bij de grond komen haha.

1 like

Toch heel blij dat ik het roze heb doorgezet! Uiteindelijk na drie verschillende soorten verf eentje gevonden die me beviel. Heb een donkerdere geprobeerd in het tonsurton idee maar dat maakte de keuken mega zwaar in de ruimte. Ik ben er iig erg blij mee, maar ook prima als jullie de leverworstvibes niet trekken :laughing::crazy_face:

Voor:

Zo was het eerst, grijswit

81 likes

Heeeel vet! Echt een mooie warme tint.

(Ik denk dat wij een vergelijkbare interieursmaak hebben - jouw eettafel en stoelen lijken op de mijne, we hebben dezelfde kinderstoel en wij hebben ook zo’n groene wand in de woonkamer, wel een iets andere kleur groen)

3 likes

Ga je de bovenkastjes nog doen? Ik zou die wel meenemen hoor! Erg mooi deze kleur, goed gedaan!

11 likes

Mooi geworden! Ik vind de witte bovenkasten er wel bij passen. Want ze lijken een stuk hoger dan de andere kasten? Dus dan is het wel een stuk meer roze opeens.

3 likes

Prachtig! En zou idd de bovenkasten ook verven. Staat zo goed :star_struck:

6 likes

Twijfel ik nog over! Dacht eerst ff zo en dan kan ik altijd in tweede instantie. Vond het zelf ook wel lekker rustig zo en ben wel bang dat het allemaal veel roze wordt.

5 likes

Begrijp ik. Maar ik denk dat het er rustiger van wordt.

9 likes

Hij staat!

En ik ben er mega blij mee :slight_smile:

(Hoekje heeft verder nog wat aandacht nodig en ook de (boeken)kast daar, staat nu vooral zooi en boeken die niet in de boekenkast aan de overkant van de kamer pasten).

83 likes

Love it! Ziet eruit als een heerlijk plekje :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Welke kleurcode / naam verf is die wijnrode kleur op je muur? Heel leuk!
Ik weet niet of je veel geld wilt uitgeven, wha, maar een tv meubel in die roze of wijnrode kleur lijkt me heel leuk staan! Of misschien zou je hem kunnen verven.

@Kauai ik was benieuwd of je nog een bed had gebouwd in je tuinhuis en wat je ervan gemaakt hebt :sunglasses:

2 likes

We gaan binnenkort onze buitenkozijnen schilderen en ik wil dit graag in een ‘net geen wit’ tint doen.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. 9001 vind ik te geel, 9010 wat te wit dus zit naar andere tinten te kijken.

Heeft iemand nog aanraders? We hebben een baksteen gevel met een iets rode ondertoon. Het is een jaren 70 huis en hoop met de verfkleur het huis op te frissen qua kleur.