Die onderste vind ik wel leuk als keukenpot voor pollepels enzo. Misschien is het meer daarvoor bedoeld?
Natuurlijk heb ik best ook wat dingen in huis die mensen hierboven als lelijk bestempelen, maar zelf vind ik over het algemeen muurstickers lelijk. Leren fauteuils en banken, grijs laminaat, witte keukens. Maar het allerlelijkste vind ik denk ik een huis waar geen planten staan en/of niks aan de muur. Dat ziet er zo onpersoonlijk en kil uit vaak. (Vooral in combi met grijs laminaat en leren jaren 90 bank haha)
Maarja ik ben as we typ een houtlook tegelvloer aan het leggen in ons nieuwe huis
Je krijgt een ban, weet je dat?
Waarom haat jij jezelf? Je verdient echt beter. Ja of misschien niet als dit oprecht je smaak is.
Hahaha ja dat krijg je met dat freaky oog van me, die amoebes hebben ook mn hersenen aangetast kennelijk.
Ik ben er ook een aan het uitzoeken
Seizoensdecor door het hele huis. Een kerstboom tijdens de feestdagen oké maar meer dan dat vind ik rommelig. Ook vind ik herfst/Halloween/Paas-decoratie echt verschrikkelijk.
Ik vind vooral onpersoonlijke interieurs heel lelijk. Niks aan de muren of alleen maar deseniomeuk. Meubels die allemaal bij elkaar horen/passen, zo’n koffietafel, dressoir, kast(en), eettafel allemaal van dezelfde lijn van een meubelzaak (en of dat dan leen bakker of ikea is, of kneiterduur maakt echt niet uit). En alleen maar nieuwe dingen vind ik ook teringsaai, er zijn zoveel toffe tweedehandsdingen te vinden, die ook nog eens vaak veel origineler en individueler zijn. En uiteraard is geen planten en geen kleur ook verschrikkelijk. Alles grijs/beige/greige en/of andere non-kleuren
Ik die me helemaal smug voel, omdat ik nog niets heb gelezen dat in ons huis past. Op niet-matching serviesgoed na. Love niet matchend serviesgoed. Of nouja; love serviesgoed dus koop regelmatig iets of maak het zelf met keramiekles.
Als materiaal of als interieur item?
Je bedoelt gewoon van die dekentjes toch
Ja die dekentjes idd, zien er gewoon altijd lelijk en goedkoop uit vind ik.
Iemand ervaring met de Loods5 webshop?
Wij hebben een eettafel bij Loods5 besteld (maatwerk) met 10-12 weken levertijd. Inmiddels zijn we 17 weken verder en nog geen leverdatum.
Hun klantenservice is echt dramatisch slecht. Ze reageren niet of alleen met ‘we gaan het navragen’ waarna je niks meer hoort, ik moet er continue zelf achteraan. Ik lees (helaas nu pas) meer slechte reviews over ze.
Al proberen te bellen? Vind ze telefonisch heel chill eigenlijk.
Is de tafel van Studio Henk toevallig?
Nee het is wel dezelfde stijl, maar van het huismerk van Loods5.
Ah dat is balen idd, wij hadden ooit issues met een tafel van Studio Henk die we bij Loods5 kochten, Loods5 zelf was toen ook totaal niet behulpzaam, fout lag toen bij Studio Henk. Maar voordat dat allemaal eens was opgelost… duurde zó lang…
Hadden een verkeerd blad gekregen na 12 weken wachten, en moesten toen nóg eens 12 weken wachten, en toen kreeg ik een heel lelijk interieurboek als excuus.
Misschien toch langs gaan in de winkel?
Ik weet niet of jullie zich nog mijn tegeldilemma voor in mijn roze keuken herinneren, maar inmiddels is alles af en ik ben heel blij met het resultaat!
Super mooi en helemaal niet te roze! Ik had mij eigenlijk geen andere keuken/kleur bij jou voorgesteld.
Heel vet! Nu nog nieuwe roze vloer haha