Interieurtopic #5

Prachtig!

7 likes

Mooi zeg. Love je fornuis ook!

5 likes

Heeft iemand een tip voor een kleed? Ik heb vandaag mijn woonkamer gepimpt en ik zou graag nog een kleed erbij willen. Ik heb alleen geen flauw idee wat mooi zou staan hierbij. Ik wil liever ook ander laminaat, maar deze zit bij het huis helaas.

4 likes

Ik zou voor één van de kleuren uit je behang kiezen. Ik kan het niet helemaal goed zien maar het lijkt blauw met geel/beige?

4 likes

Dit doet me denken aan het nieuwe huis van influencer Ellis ten Heuvel, die het aanrechtblad van haar keuken heeft gewrapped in dit patroon. Zo lelijk.

@Pantalones @Daelyss @Nefertiti @Rozevarken @lijnewiets Dankje voor de complimentjes :relaxed:

Ik zoek trouwens nog iets moois qua poster of schilderij voor op de achterste wand van die laatste foto, ideeën zijn welkom.

5 likes

Het is antraciet met goud! Vandaar dat ik het moeilijker vind haha. Maar ik kan wel even zoeken naar beige wat erbij past. Dankjewel

2 likes

Mag ik julie advies? Wij gaan binnenkort verhuize n en heb eigenlijk het hele plaatje wel duidelijk behalve de keuken. We willen de bestaande keuken met tegels voor nu laten staan want geen tijd/zin dat te veranderen. Maar nu is muur erboven ook nog groen en dat is heel slordig gedaan. Moet dus sowieso overnieuw.

Maar welke kleur zou hier mooi staan of toch groen laten? Foto haal ik straks weer weg.

De vloer gaat eruit en vervangen we door een licht eiken Hongaarse punt vloer. Misschien vervangen we nog wel de donkere voeg bij de witte tegels voor een witte voeg.

2 likes

Ik zou ipv een koele kleur een lichte warme kleur in de toon van je vloer kiezen

4 likes

Ik houd heel erg van groen, dus ik denk dat ik het groen zou laten maar dan wel met wat extra laten netjes afwerken.

5 likes

Ik stem ook voor groen maar ook gek op groen, of anders een lichtroze.

3 likes

Pistache-groen ipv deze bosachtige groen?

3 likes

Lichtroze of iets van early dew? Dus ook groen maar veel lichter

1 like

O ik vind dit zo erg mooi met die groen en die vloer.

1 like

Haha ja de vloer vinden wij beiden niet mooi, maar ik hou gewoon echt niet van grijze vloeren.
Ik hou zelf ook wel van groen maar dit is gewoon echt slordig gedaan. Ik zal lichter groen eens voorstellen bij mn man maar die wil eigenlijk donkergroen aanhouden.

2 likes

Zoiets misschien?

3 likes

Wat een mooie keuken! Hij past ook goed bij je kledingstijl (je stijl is altijd herkenbaar en “put together”).

3 likes

Lief compliment, dankjewel :relaxed:

Het ziet er echt zo fake uit, helemaal plakboek vibes.

Iemand tips voor een winkel waar ze mooie bedframes verkopen? Bij de standaard IKEA, beter bed en swiss sense kan ik niets vinden. Ik zoek iets modern, bekleed in een beige kleur.

2 likes