Oeh deze is wel mooi, dankje!
Jaa zoiets inderdaad. Dankjewel, die webshop had ik nog niet bekeken.
Ik denk dat het qua kleur nog ietsje lichter moet worden.
Echt heel mooi geworden, waar zijn jouw gordijnen van? Geweldig!
Dankjewel! Ik weet helaas niet waar ze van zijn. Ik heb ze overgenomen van de vorige huurder.
Zoiets?
Ik vind deze gordijnen ook erg mooi, dus als iemand een look a like weet, graag!
Lijkt hier wel aardig op denk ik?
Hmm mijne zijn wel een stuk dichter qua stof
Edit: ze komen denk ik vrij goed overeen met deze gordijnen. Alleen qua kleur vind ik het online lastig inschatten altijd.
Bij de kwantum hebben ze inderdaad meerdere van dit soort gordijnen @Bennielava
Ik heb de Keet die hierboven gelinkt wordt. Die is in het echt wel net wat donkerder dan op de foto.
Ja, echt. Alsof je een kleuterklas binnenloopt, met de lentetafel.
Wij hebben nu pvc met houtlook en we zijn aan het kijken naar meubels. We zoeken nu voor het houten tafelblad juist naar een kleur die het meest overeenkomt met de kleur van de vloer, maar dat is dus juist niet slim? Of maakt het niet uit omdat het bij ons maar om 1 of 2 meubels gaat? Ik heb echt totaal geen gevoel voor styling etc. dus vind het lastig.
Ik ben ook op zoek naar een elementenbank waarbij je aan twee kanten kan zitten. Ik zag zoiets geloof ik een keer in kopen zonder kijken, maar weet niet meer welke aflevering. Ik zoek iets waarbij het wel een geheel lijkt (ook qua arm/rugleuning) dus dat het niet lijkt alsof je zomaar iets tegen de achterkant van een normale bank hebt geschoven. Ook ben ik een beetje bang dat de verschillende onderdelen gaan verschuiven, omdat je bij een elementenbank verschillende opstellingen kan doen. Heeft iemand tips hiervoor?
Zou voor de tafel juist een andere kleur hout doen. Dus juist veel donkerder, zodat je wat contrast krijgt. Je zal nooit precies dezelfde kleur krijgen, plus dat een houten tafel een beetje verkleurd na een tijd, plus twee bijna dezelfde kleuren wordt echt een soort blob in je kamer.
En voor de bank zou ik even kijken bij Zitmaxx! In hun showroom hebben ze vet veel, waaronder ook elementbanken en heb daar ook op een bank gezeten met een voor- en achterkant.
Regency spiegel? Patina spiegel?
Ik heb verder geen idee, maar ik zou alleen wel opletten dat het hout van de meubels dezelfde ondertoon hebben.
Als je een gele vloer hebt, dan moet je oppassen met koele meubels. Of wanneer je een matte koele vloer heb, staat meranti juist niet zo heel mooi. Mangohout kan bijvoorbeeld heel goed matchen, maar ook verschrikkelijk vloeken.
Ik neem altijd een staaltje vloer mee als ik op pad ga meubels kijken. Zo zie ik direct of het matcht of dat ik verder moet kijken.
Wij hebben onze eilandbank via 4x6 sofa gekocht. Ben echt ontzettend tevreden met de service. Verschillende modellen en stoffen. Dachten ook echt mee welke opstelling het beste in de ruimte past en tot nu toe hele goede en mooie kwaliteit. Ze hebben ook een ruimte waar je kan schuiven met verschillende opstellingen. Ik vond de prijs uiteindelijk heel erg mee vallen. Niet eens zoveel duurder als Zitmaxx waar wij ook gekeken hebben maar ik vind de kwaliteit van afwerking vele malen hoger bij 4x6 en daarom daarvoor gegaan.
Wij zijn uiteindelijk voor dit model/ opstelling gegaan (wel in 1 kleur). ene halve ronding naast de hoek is een verschuifbare hocker
Ik ben altijd een beetje “bang” voor verschillende houtkleuren in huis haha, maar ik ga even zoeken op pinterest naar bijvoorbeeld een donkere tafel bij een lichte vloer!
@jawadde ik wist helemaal niet dat ze dat daar hadden! Was er vorige maand nog, maar ik zag alleen standaard banken staan. Ik ga even op de site kijken of je zelf iets kan samenstellen, goeie tip.
@Neena ik vind dat soort dingen altijd heel lastig, op een of andere manier zie ik de ondertoon gewoon niet zo goed. Als het heel duidelijk is wel, maar als het wat subtieler is dan vind ik het lastig te zien. Ik heb wel inderdaad een stukje vloer meegenomen om te vergelijken.
@greenie leuk! Zit de bank ook lekker? Hoe is het met zo’n lagere leuning? Fijn dat ze met je meedenken, dat heb ik wel nodig haha. Ik ga daar zeker even kijken als het een beetje in de buurt is. Welke kleur heb je gekozen?
Nou wij loungen, hangen of liggen alleen maar op een bank haha dus ik vind hem echt top maar ben dus niet helemaal juiste voorbeeld denk ik haha. Denk dat de diepte van zit dan nog meeste issue kan zijn maar daar hebben ze dan ook wel weer stevige extra kussen opties voor. Maar ze hebben 6 verschillende type banken. Allemaal modulair, ook met hogere leuningen en minder diepere zit. We hebben ecru melange!
Huilon Ik ben nu in m’n nieuwe huis aan het klussen en ondertussen alle kamers nog eens goed opgemeten en meubels een beetje in gedachten geplaatst en met tape op de grond. Zijn m’n kledingkasten dus te hoog, m’n bed te breed en lang en de bank in de woonkamer past ook niet echt lekker
Ik ga niet per se kleiner wonen, meer kamers juist, maar wel kleinere dus. Dat wordt weer lekker duur, en de meubels die ik heb zijn zo oud nog niet. Echt balen