Interieurtopic #5

Wat @Philo zegt, ik denk dat het heel mooi zou zijn als de trap afsteekt. Wat een gave boekenkast trouwens, zelf gemaakt?

2 likes

Trapje in de kleur van die stoel op foto 2 :heart_eyes:

4 likes

Zou het in dezelfde kleur als de kast doet, gaat sowieso afsteken omdat er boeken in de kast staan en de trap niet tegen dezelfde kleur ondergrond aan wordt gezet

3 likes

Wel fijn dat het kan! Ik was vandaag bij de Praxis en daar kunnen ze potjes van 250 ml mengen, maar dat is wel 2x zo duur als de Gamma optie.

Ik vind het altijd makkelijker in te schatten of ik een kleur mooi vind, door foto’s van anderen te bekijken. Van die kaartjes in de winkel word ik ook niet wijs.

2 likes

Hier kun je de kleuren best goed zien.

1 like

Heb je de trap echt nodig? Anders zou ik 'm weglaten

7 likes

image

She’s living her best Belle fantasy. Trap houden en in dezelfde kleur als de kast!

13 likes

Haha precies! Ik heb altijd al een boekenkast met trapje gewild
Dankjewel allemaal. Ik ga inderdaad eerst de kast doen en kijken hoe het eruitziet als het trapje afsteekt.
Maar ik denk dat @Druppels gelijk heeft, doordat er boeken voor staan steekt het ook af in dezelfde kleur.
Als hij af is dan post ik nog wel een foto

Oh ja @PrincessPeach nee niet zelfgemaakt, zou willen dat ik zo handig was! Het is deze:

3 likes

Ik vond Loods5 vroeger echt amazing (en onbetaalbaar) voor meubels maar het lijkt wel alsof zij nog steeds dezelfde collectie hebben als 10 jaar geleden. Is echt bijna niets veranderd als je daar binnenloopt, vond dat echt opvallend want vind er nu niks aan

12 likes

Het lijkt wel alsof de tijd daar heeft stilgestaan. Ik heb 3 jaar geleden best wel wat dingen daar aangeschaft voor mijn woning en als ik daar nu rondloop is het gewoon bijna dezelfde collectie. Hooguit nu wat maximalistische en kleurrijke meubels en accessoires die ze verkopen.

1 like

Ik wil al eeuwen de wand waar de tv aan hangt behangen want het is nu vreselijk saai 9010, maar ik vind het zo lastig om te kiezen :tired_face:

Beiden staan verder mooi bij de vloer etc. Wat vinden jullie?

Terra cotta

Monsoon facet

• Terra cotta
  • Monsoon facet

0 stemmers

2 likes

Die onderste heeft iedereen en z’n moeder al, de bovenste is prachtig!

22 likes

Ja ik neigde al meer naar terra cotta! De poll helpt me wel om nu de knoop door te hakken. Eindelijk van die saaie wand af :star_struck:

@Howth hij is van Hooked on walls, een soort budget merk van Arte! Het is Terra cotta 42103

Ik ben benieuwd! Welk item hebben jullie op je interieur-wishlist staan? Een meubelstuk wat net te duur is, maar waar je wel over droomt, of iets waar je eigenlijk de plek niet voor hebt, of iets wat je eigenlijk niet echt nodig hebt, of gewoon iets wat je binnenkort wel gaat kopen?

Bij mij heel saai: in alle ruimtes Philips Hue lampen. En een nieuwe (kleinere) bank, maar die ik heb is nog prima, dus een beetje zonde van het geld nu.

4 likes

Dit staat al zeker een jaar op m’n wishlist, een fauteuil met voetensteun van La Redoute. Maar ik vind het best wel prijzig en ik durf het niet online te bestellen omdat ik bang ben dat het helemaal niet lekker zit.

4 likes

De Fest Bowie bank in limoengroen of lichtblauw ben er nog niet volledig aan uit.
De Rocker-lijn van Niko, super mooie schakelaars maar heb ergens gelezen dat het niet compatibel is met de binnenkant van andere Niko-sets.

1 like

Oh ik weet zelf ook nog wel iets, een ultiem chille buitenbank. Nu deze van Troispommes Home op het oog, maar veel te duur (€1300).

3 likes

Mijn droom is de Vitra Eames Lounge Chair, in palissander hout met lichte bekleding (prijskaartje > €7.000).
Moet ik er wel een bijpassend huis bij hebben, past nu niet eens in mijn woonkamer :joy:.

16 likes

Precies deze, ik zat nav deze vraag weer even te kijken en te dromen over deze stoel!

1 like

Leuke vraag! Ik krijg binnenkort een aanbouw en daar is dan ruimte voor een grote kast en wil eigenlijk heeeel graag een pastoe wandkast maarja die zijn nu failliet en had het sowieso nooit kunnen betalen. Heb nog niet echt een waardig alternatief kunnen vinden eigenlijk

2 likes