Interieurtopic #5

Zeer mooi gedaan, die kleuren zijn ook mooi bij elkaar. Van waar is je behang?

3 likes

Heel tof geworden zo zeg! De deurknoppen zijn ook erg leuk erbij

3 likes

Dankjewel! Hij is van Eiffinger, uit de twist lijn

6 likes

Ik snap je helemaal, ik heb ook een roze nijlpaard lamp :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Echt leuk om een keer een heel kleurrijke kinderkamer te zien! Vind dat zelf ook zo vrolijk!

9 likes

Mooi! Welke kleur groen heb je gebruikt?

3 likes

Ik zag een interieur influencer met een kortingscode voor 39%!!
Ze noemt zichtzel ‘Donebymyself’ oid

4 likes

Dankje! Dit is Bancha van Farrow and Ball

3 likes

Ik vind het altijd zo bijzonder als ik dit soort stoelen zie dat ik ze in zorg al heb gezien. Net als toen der tijd de dure vitra eames. En vast nog meer design meubelen. Waarom het geld daaraan uitgegeven wordt mag Joost weten.

1 like

Ha oh wat grappig, die heb ik hier in huis staan om daar binnenkort de muren en plafond in mijn wc mee te verven. Hopelijk valt 'ie net zo mooi uit als bij jou op de kast!

2 likes

Ben benieuwd hoe dat wordt! Ik heb die kleur in mijn huidige huis op de lambrisering in de gang en het is zo mooi. Ga bijna verhuizen en ben nog aan het bedenken of ik die kleur nog ergens kan gebruiken.

3 likes

Heel leuk! Doet me denken aan het kamertje van thuisbijdoor. Ik heb lekker zitten screenshotten voor inspiratie voor de dreumeskamer haha. Vind het behang en de luchtballon knopjes vooral erg leuk!

1 like

Is toch niet zo gek dat je dit soort (dure maar heel kwalitatief goede) meubels meer bij mensen op leeftijd ziet? Of bedoel je dat niet met ‘in de zorg’? Mijn oma had ook een heel huis vol met prachtige design meubels, een gelderland bank en meerdere artifort stoelen (waarvan ik er nu eentje geĂ«rfd heb đŸ©·), maar die had ze ook al 30 jaar staan en toentertijd lang voor gespaard.

4 likes

Waarschijnlijk omdat ze die meubels al meer dan 40 jaar hebben, zoals mijn opa en oma dat hadden bijvoorbeeld

Deze kast hoop ik ooit te kopen, maar in de uitvoering die ik wil is ie onbetaalbaar

3 likes

Ik denk dat ze bedoelt in het ziekenhuis

1 like

Nou ik denk toch niet dat het gemiddelde ziekenhuis of bejaardentehuis design meubels heeft ingekocht

Hahaha sorry had erbij moeten zetten in de ggz en/of maatschappelijke opvang. Oh ook bij de ggd gezien.

2 likes

Lijkt me dat dat eerder een goedkopere namaak variant is dan daadwerkelijk een design meubel toch :sweat_smile:

2 likes

Hmm nee. Was niet alleen bij patiënten maar ook in wachtruimtes of centrale hallen.

1 like

Heeft ook iets te maken met kwaliteit, als je 15 jaar dezelfde wachtkamerstoelen kan laten staan is dat uiteindelijk veel goedkoper dan elke 3 maanden een bedrijf moeten laten komen om je goedkope Kwantumstoelen te repareren en te vervangen.
En op het totale budget van een verbouwing van een ziekenhuis(afdeling) is die inrichting een druppel op de gloeiende plaat, daar zit de besparing niet in.

7 likes