Ik heb er een van de Lidl - shop en die is de afgelopen periode erg waterdicht gebleken
Waar woon jij
Hahaha oke, in vergelijking met de maanden ervoor viel het reuze mee met de regen…
Ik wil voor bij de voordeur een leuke deurmat. Dit zal in een custom maat zijn, want de standaardmaten passen daar niet. Nu vind ik LXMatten (onderstaande foto) leuk, al die June Flower kleurtjes, maar ook wel erg duur. Weet iemand een alternatief met deurmatten in deze stijl? Winkels die alleen standaardmaten hebben zijn ook welkom, want dat kan wel gewoon bij de achterdeur.
Geen tip, maar heb zelf deze mat. Hij is zeker duur, maar de kwaliteit is goed, de kleuren blijven echt prachtig. Heb hem nu 2 jaar.
Ik kan niet wachten om straks bij mijn nieuwe keuken bij de achterdeur een mat van studio Lila line te kopen. Ook zeker niet goedkoop en moet je smaak zijn
Ooh dank voor deze. Ik vind die lx echt met niks maar deze zijn prachtig. Nu nog kiezen.
Wij zijn bezig ons nieuwe huis in te richten. Nu hebben we een bank gezien van Meubella. Zij marketen zichzelf als een webshop gericht op meer budget producten, maar vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? We willen momenteel niet de allerhoogste hoofdprijs voor een bank betalen, ook ivm jong kindje. Maar het moet bij voorkeur ook geen totale mispeer en ongemakkelijke bank zijn…
Voor de mensen met een kleine(re) badkamer: waar bergen jullie de handdoeken op?
In ons huis nu hebben we een kast op de overloop, maar dat past niet in ons nieuwe huis.
Ben benieuwd naar hoe jullie het oplossen!
Heb je een wastafel in je badkamer? In mijn badkamer past daaronder een wastafelkastje, gewoon een van de Lidl. Daar heb ik handdoeken & wc papier inliggen. Mijn badkamer is denk ik 2x2 en dan nog een hoekje douche van 1x1.
Hoe klein is klein? Onze vorige woning had een badkamer van nog geen 2*1 m, ik had aan de korte muur een paar plankjes boven elkaar gemaakt waar ze gewoon op lagen.
In de kledingkast, niet in de badkamer.
Wij hebben op de kleed- waskamer een malm staan met de handdoeken en strandlakens etc.
Ja hier ook een badkamer van 2 bij 1 hahaha en bij mij liggen ze in de kledingkast, ik zou het liefst nog een aparte kast hebben voor beddengoed, dekentjes, handdoeken en zwemspullen enzo maar dat is voor nu nog een verre droom.
Dank jullie wel! Ik denk dat wij dan een kast op de zolder gaan doen, we hebben wel een wastafel straks, maar die lades zijn niet zo heel groot dus past niet zo veel in. Denk dat dan op zolder fijner is en misschien gewoon van het idee afstappen dat alles daadwerkelijk in de badkamer bewaard moet gaan worden. Onze badkamer is niet mega klein, maar wel onhandig qua berg ruimte omdat er een schuine wand is en een wand waar we niet in kunnen boren ivm leidingen. Dan hebben we nog de douche en wastafel en dat is het. Dank jullie!
Ik weet niet welke bank je op het oog hebt en wat die kost, maar ik heb ervaring met een bank van meubella bij mijn ouders en dat is wel echt slechte kwaliteit en erg oncomfortabel. Ik denk dat je voor die prijzen bij meubeloutlets een betere bank kan vinden!
Tesa plakspijkers hangen hier al jaren
Die tesa powerstrips hebben hier echt nooit gewerkt, op geen enkele ondergrond. Maar je moet die tesa zelfklevende spijkers hebben! Zijn wat lastiger te verkrijgen, maar ze werken wel!!
Je hebt ook rails voor aan het plafond waaraan je met draad dan de lijsten kunt hangen
Ik vind de Tesa klevende spijkers echt prima. Je moet even goed opletten qua gewicht, maar een simpel lijstje gaat echt prima.
En anders vind ik op stucwerk deze ook goed, maar dan krijg je wel een gat: