Dit gaat niet in het plafond, maar helemaal bovenaan de wand. Vind ik echt wel mooi voor schilderijen en grote ingelijste poster. Niet voor een kleiner lijstje, of meerdere.
Ja! Wel die verstelbare nemen, met zo’n schuifje.
Dank hiervoor, ik kreeg dit laatst bij fotolijstjes en snapte echt niet wat het was en hoe ik het zou kunnen gebruiken
Die plakstrips blijven hier zo goed hangen dat je wanneer je iets weer wilt verwijderen (zoals thermostaatkastjes om de batterijen te vervangen) het hele stucwerk mee komt…
Ik hoop dat dit het juiste topic is, ik ben op zoek naar mokken en koffiekopjes (alle formaten want wij drinken veel soorten koffie)
Xenos/Casa heeft momenteel niet echt leuke, HK living is mij te 70’s. En naast rondje Google en Bijenkorf (En ene Westwing?) Kom ik niet verder dus hoop eigenlijk dat ik hier inspiratie kan opdoen voor leuke kopjes 🫣
Alle tips zijn welkom!
Hema, Flying Tiger, TK Maxx als je die in de buurt hebt
Dille&Kamille, Simon Lévelt
Sostrene grene? Ik heb zelf leuke gevonden bij de Sligro!
@kika @anon81378386 @Frambozentaartje nou als ik nu geen leuke kan vinden dan weet ik het ook niet Sommigen zitten helaas niet in de buurt maar ga ze zeker (online)bezoeken!
Thanks allen!
Naast de tips die er al waren: H&M home
Ik zou graag op enkele plekken in huis wandlampen hangen, maar heb hier geen aansluiting voor. Aangezien ik liever niet moet slijpen/elektrische draad doortrekken/opnieuw stuccen, ben ik op zoek naar andere alternatieven. Mijn eerste zoektocht naar wandlampen op batterijen is niet zo succesvol, maar misschien heeft iemand hier een ander ingenieus idee?
Zara home heeft er ook mooie! Ik zou ook eens in de kringloop winkel gaan kijken, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
Ik zag dit laatst bij een amerikaanse influencer. Ik weet niet of deze specifiek goed is, maar wel fijn dat het in normale wandlampen kan.
Dit is al een top oplossing! Ga ik zeker eens testen
Ik heb zoveel pech met kasten de laatste tijd. Had dus een buffet/vitrinekast gekocht wat helemaal niks was. Met veel moeite weer retour gedaan en een paar honderd euro verlies genomen.
Nieuwe kasten gekocht die ik ook al jaren op mijn verlanglijst had, in de hoop dat als daar iets mis mee was het makkelijk op te lossen was.
Nou die keer raden, de kasten zijn echt mooi, maar de handgrepen die de kast wel echt afmaken (ongeveer over de hele lengte) en overal omschreven zijn als goud of messing en op de productfoto’s ook goud zijn. Waarvoor ik de muurkleur in een goudachtige kleur heb geverfd zodat het mooi zou matchen, zijn fucking koperkleur.
Het bedrijf geeft aan dat het inderdaad gewijzigd is en niet correct doorgegeven en dat ze de gouden handgrepen niet meer hebben liggen.
Echt jemig ik ben gewoon zo verdrietig hierover.
Is die handgrepen loshalen, verven en terugplaatsen een optie? Niet ideaal als je een nieuwe kast koopt die helemaal goed zou moeten zijn, maar misschien wel een praktische optie om alsnog een mooi resultaat te bereiken
Worden deze handgrepen ook exclusief geproduceerd door/voor dit bedrijf of zijn deze wellicht via een andere leverancier nog aan te komen?
Wij hebben ook wat grepen van kasten goud gespoten (kun je ook laten doen) lijkt me de moeite waard. Hoop dat je het geheel toch mooi kunt laten samen komen.
Ik denk niet dat het heel mooi zal worden om ze over te spuiten. Goudverf lijkt vaak zo nep of heel glanzend, het is geborsteld metaal, zal dan ook slijten lijkt me.
@Tubing ik heb geen idee of ze exclusief voor hun gemaakt worden. Ik ben online al naar het zoeken naar iets soortgelijks, maar de afmetingen zijn lastig. Heb je misschien een foto van jullie goud gespoten grepen? Want ik ben dus bang ervoor dat het dan te nep goud is, of te glanzend of dat het eraf gaat
Ik denk dat het poedercoaten is wat jij zoekt, dat geeft dat mattere effect van geborsteld metaal. Na heel snel googlen; Poedercoaten | Coaten | Exclusief | Design
(wordt ook veel gedaan voor autovelgen enzo)
Geen idee of het betaalbaar is.
Ik heb me al helemaal suf gegoogled en heb wel iets soortgelijks kunnen vinden, maar dan is het wel in de ene maat, maar niet in de andere. (Heb een lange en een korte nodig)
Het gaat om deze kast en een vitrinekast in dezelfde stijl.
@Tubing inderdaad is dat wat ik dan zou zoeken. Ik kan alleen geen bedrijf vinden dat dat ook voor particulieren doet, alleen zakelijk en in grote oplages