Ik bijt me altijd vast in dit soort dingen. Wij hebben ongeveer dezelfde grepen van aliexpress. Hele mooie kwaliteit en goed betaalbaar.
“Lange messing grepen”
Bijvoorbeeld:
Resultaat bij ons.
Ik bijt me altijd vast in dit soort dingen. Wij hebben ongeveer dezelfde grepen van aliexpress. Hele mooie kwaliteit en goed betaalbaar.
“Lange messing grepen”
Bijvoorbeeld:
Resultaat bij ons.
Ja nogal wiedes
Oh zo zonde dat het niet is wat je verwachte. Zit Spuiterij Rumi (Ede) toevallig bij je in de buurt? Zij doen opdrachten voor particulieren, misschien eens horen of zij zo’n kleine opdracht ook doen.
Dit bedrijf doet dat in Utrecht (poedercoaten): Moffel- en Spuitinrichting G van Rijn BV, mocht je daar in de buurt van wonen. Heb een paar jaar geleden aan een aantal bedrijven om offertes gevraagd en ze waren ook veruit de goedkoopste.
Ik ben al weken op zoek naar een vrij smal nachtkastje (max 30cm) voor naast mijn bed. Mijn bed heeft een lichtbruine velvet kleur en mijn behang is heel licht lilagrijs. Is iemand iets tegengekomen?
Misschien kun je op een plantentafeltje zoeken?
Ik ben zelf toen geslaagd bij La Redoute, heb kastjes van 30 cm breed en 30 cm diep. Misschien dat je daar nog kan kijken als je dat nog niet gedaan hebt.
Graag!
Onder de 30cm heb ik (in mijn zoektocht) een bij Amazon gevonden; van SoBuy en een bij Ikea; de Eket. Zelf ben ik voor wat groter gegaan de Lixhult
Ik vind deze kleur op de muur zo mooi:
Maar er staat dus helaas niet bij welke kleur het is (link naar het artikel).
Weet iemand hier een mooie kleur okergeel die bij die kleur in de buurt komt?
Ik vind het een mooie kleur maar geen okergeel. De stoel op de 2e foto links vooraan vind ik geel, muur is meer licht oranje (althans op mijn telefoon)
Hm ik snap dat je het zegt inderdaad dat het geen okergeel is, maar oranje vind ik het ook niet. Wel meer een zachte geeltint ofzo?
Huh, geel? het lijkt voor mij wel wat op faded terracotta van farrow & ball
Oh die komt idd aardig in de buurt, goede!!
Huh ik zie meer een hele lichte zalm/peach/beige tint dan iets dat in de buurt komt van (oker)geel
Ik zoek een kast met veel opbergruimte maar die ook mooi is in de woonkamer en ‘open’ waar je ook wat decoratie in kunt zetten (ipv een masief dicht blok). Ik vind onderstaande kasten echt te gek, maar de opbergruimte is toch wel beperkt. Hebben jullie nog een aanrader voor een kast met veel ruimte zonder dat je meteen zo’n enorme massieve unit in de kamer hebt staan?
Wat is dat ding onder het tafeltje? Een soort ufo?
Gok een kattenmand haha