Whahaha nu zie ik het!
Hahaha dat denk ik ook @lijnewiets . Het is overigens een plaatje van internet, niet mijn eigen huis.
Ik ben inspiratieloos momenteel over welke kunst ik aan mn muren wil en weinig energie om de hele tijd te zoeken en weet ook niet waar. Waar/bij wie hebben jullie mooie werken gekocht? Tips voor illustratoren of kunstenaars om te bekijken? Snap dat het lastig is omdat ik niet zeg wat mijn smaak is maar ik zoek echt van alles en ben gewoon benieuwd wat jullie zoal hebben?
Op al die postersites zie ik eigenlijk niks behalve oude Japanse prenten maar daar heb ik in de gang al 1 van en wil niet overal hetzelfde.
Kunst is zo moeilijk en zo individueel… Ik heb echt een mishmash, en moet er meestal gewoon toevallig tegenaan lopen. Heb een aantal dingen van van die hipster-/ rommelmarktjes waarvan je er hier in Berlijn veel hebt waar illustratoren hun eigen dingen verkopen, een aantal prints en foto’s uit museumwinkels, wat dingen van vrienden/bekenden, wat dingen van mijn ouders meegekregen/toegeëigend
Zou eerder op Etsy neuzen. Ik heb bijv lang in Arnhem gewoond en kwam toen ik zocht op sonsbeek park/Arnhem iets tegen dat ik heel mooi vond. En heb wat van een oud huisgenootje gekocht. En we vinden scholeksters leuke vogels en zagen we vaak tijdens het wandelen, toen ik een mooie print tegenkwam met een scholekster gelijk gekocht! En is allemaal van kunstenaars, vind dat leuk!
Dit is van Marieke Kamerling.
Ja klopt dat is wel de manier en ik heb wel wat dingetjes van vorige jaren die ik nog moet ophangen, maar ik heb nu in mijn woonkamer een grote tylko kast een beetje in het midden van een lange muur, en nog niks op de muurruimtes daarnaast dus dan staat die kast zo als kolos midden in de muur. En daarom wil ik liefst wel een paar grotere ingelijste posters ofzo of werken van mensen, en dan daarnaast weer de kleinere dingen die ik al had. Alleen ik kom momenteel bijna nooit meer ergens, ben uit de stad verhuisd en zit vooral in mn dorp en druk met gezin bezig dus niet echt zin en tijd om kunstmarktjes af te gaan bijvoorbeeld. Online iets kopen van kunstenaars vind ik ook prima maar sommigen doen daar niet zo aan. Dus vroeg me af of mensen hier tips hebben waar zij iets hebben besteld.
@bertha etsy kan ik eens kijken maar toen ik daar laatst keer zag ik ook veel troep uit China ofzo. Heb dat format ook nog nooit gebruikt, nooit iets gekocht daar dus zal het even uit zoeken of het fijn werkt voor me.
@wiewatwaar bedankt voor je tips ook!
Je kan ook instellen vanaf waar er verzonden wordt!
Ok ik heb even de app geïnstalleerd en ga straks even kijken.
Werkaandemuur heeft ook mooie dingen. Kun je ook filteren op kleuren/stijlen enzo.
Vind je die warm sands wel mooi staan? Je kan ook overwegen om alle muren die kleur te verven.
En anders een mooie roze tint? Omdat die warm sands al zo warm is zou ik vooral erop letten dat er een beetje contrast is.Ook qua hoe donker of licht de kleur is. Anders is het allemaal ongeveer hetzelfde maar matcht het tegelijk net niet en dan is het vaak niet mooi.
Heb je al eens op Catawiki gekeken? Daar hebben ze ook kunst van aanstormende talenten.
Delicate sand?
We zijn weer een stukje verder
De lambrisering is gelukt, wel met stencil uit de losse hand durfden we niet aan.
Hebben (crèmekleurige) gordijnen besteld en ben nog op zoek naar een roze hemeltje in dezelfde kleur als de commode (mocht iemand tips hebben, liefst een winkel, want online kun je de kleur niet goed zien)
Komen nog prints aan de muur en de plankjes die op de commode liggen komen erboven.
En de korte muur (op foto aan rechterkant) komt ook dezelfde lambrisering op en dan daarover een boog met plankjes:
Dit idee
Die wordt dan de kleur groen van de kast.
Zie dat de stoelkussens heel wit ogen op de foto die zijn meer crème
Echt enorm leuk!
Bakery brown?
Of urban taupe?
Je behang is echt fantastisch geworden!
En iets heel anders bijv. Denim drift van Histor? Wel een mooie combi met zandkleur
Wat een prachtige kamer!!
Ik heb een ‘laag’ raam in mijn slaapkamer en ik weet niet goed wat voor raamkleding daar mooi bij is. Ik houd erg van gordijnen, maar dat lijkt me een beetje gek staan? Sowieso hangen ze dan aan het plafond en niet pas waar het raam begint, maar dan nog. Iemand die dat heeft en een foto wil delen? Iets van luxaflex ofzo kan wel, maar dat vind ik niet sfeervol/aankleden. Iemand nog een goede tip?