Interieurtopic #5

Is het misschien een leuk idee om een plissegordijn in combinatie met gordijnen op te hangen? Dan kan je het plissegordijn dicht laten tot boven het echte raam!

Een vouwgordijn, niet zo strak als luxaflex of plissé.
Zou idd geen lange gordijnen kiezen hier.

3 likes

Een vouwgordijn is mooi denk ik. Lange gordijnen lijken me ook gek hier

2 likes

Wij hebben dat in de living. Plafonds zijn 3,5m hoog, maar onze ramen niet. Dacht ook dat het raar zou zijn, maar ben er helemaal oké mee. Het blijft gewoon een beetje gek om zoveel muur boven het raam te hebben, maar so be it. Ik vind dit mooi en zeker ook als ze dicht zijn.

48 likes

Wat een fantastische deuren!

23 likes

Een vouwgordijn staat hier mooi denk ik! Bijvoorbeeld in een linnen stof, en zonder baleinen voor een meer “relaxte” uitstraling.

3 likes

Nou en die vloer :heart_eyes: wat een droom

3 likes

Bedankt! Leuk om te horen. Ik blijf het ook waanzinnig vinden om de before foto’s te bekijken. We hadden geen idee dat er zoveel ruimte boven de valse plafonds zat. De deuren hebben we 2ehands gevonden. En de vloer is gelegd door twee jonge gasten die net een eigen vloerbedrijf waren gestart. Is een van de goedkoopste vloeren in de houthandel omdat ze er gewoon rest hout kunnen gebruiken. Ideaal ook dat je door het drukke patroon krassen en vlekken niet ziet haha. Anyway heel blij mee en trots op :wink:

6C0A5E49-5EBD-4785-A6FA-E77C2C96C9E9-A6105B35-BB52-44AB-8DF7-CF9D865A4390

56 likes

Wow wtf haha wat waanzinnig!

5 likes

Hoe vet is mijn nieuwe lamp haha

56 likes

@ciri @nova @itakepictures @Lidwien @Scandilove

Bedankt voor jullie ideeën! Ik neig nu naar een plisségordijn tot de bovenrand van het raam met daarbij gordijnen vanaf het plafond. Vouwgordijnen zijn ook een goede optie, maar ik ben toch wel erg gek op gordijnen omdat het raam anders zo vierkantig blijft. Misschien eerst gordijnen kopen/ophangen zoals bij @Lidwien en dan eventueel nog kijken of een plisségordijnen tot de bovenrand nog iets extra’s toevoegen.

3 likes

Ik ben op een oer lelijke bank gaan zitten, die echt hemels zat. Nu vind ik geen andere bank die beter zit. Nu kan ik dapper zeggen dat het gedrocht mijn huis niet inkomt, maar comfort is ook belangrijk.

5 likes

Dit kun je niet zeggen zonder een foto van de lelijke bank te posten

7 likes

https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-excellent-2-5-zits-vlore-grijs-leer/153298/

Sorry voor de mensen die hem wel mooi vinden en toch ook weer niet. Want hij zit echt lekker.

10 likes

Ohja die is wel echt lelijk haha :cry: echt zo’n seniorenbank

41 likes

nee oke deze kan echt niet idd

17 likes

Dit kan je niet goedpraten haha

5 likes

Wow, is dat deze?

Ik had verwacht dat hij heel duur zou zijn dus ben helemaal verbaasd. Ik denk dat ik deze voor m’n vriend ga kopen :smile:

8 likes

Jaa klopt!!

1 like

Heeft iemand tips voor leuke drink onderzetters? Ik kom niks leuks tegen en vind veel lelijk :face_exhaling:

2 likes