Deze blijven aan je glas plakken
Maar ze zijn wel leuk!
Ik heb deze vilten bij een design winkel gekocht, zijn van het merk hey-sign. Hebben veeel leuke kleurtjes!
Ik zoek een vloerkleed/carpet maar ik heb een u-bank en vind het lastig iets te vinden wat erbij past. Heeft iemand hier een u bank met kleed?
Ik heb een u-bank en er ligt een rechthoekig kleed onder, deze van Volero in de grootste maat:
De bank is ongeveer 20 cm breder dan het breedste stuk van het kleed dus de bank staat niet in zân geheel op het kleed. De pootjes aan de zijkanten staan zegmaar op de vloer, zoals op deze foto:
Volgens een vriendin die interieurstyling doet âhoortâ het eigenlijk meer zo, maar ik vind het zelf niet storend:
Oh wat mooi! Hoe vind je de kwaliteit van het kleed? Ik wilde het liefst in het echt een kleed zien maar kan het nergens vinden.
Ik lees verschillende dingen over hoe het hoort, vind hoe jij het hebt gewoom mooi en bij de onderste variant wordt het ook weer heel prijzig
Oké ben ik weer Ik twijfel toch weer over de kleur⊠Heb dit tapijt op de grond liggen. Heeft iemand tips voor die kleur geel die je daarin ziet (ik durf het niet meer okergeel te noemen
)?
Ik denk dat de kleur die je voor ogen had heel mooi is hoor! Ik vind het trouwens ook okergeel in dit kleed, maar misschien is âzacht eigeelâ ook een goede omschrijving?
Sudbury yellow of print room yellow van Farrow en Ball misschien?
Oee allebei mooi idd dank!
Oh ik ben eruit! Vond jouw suggesties heel mooi maar de een net te licht en de andere net te donker. Nu heb ik een kleur van Flexa gevonden die ertussenin zit met de heerlijke naam Sunny Yellow (wat ook precies het gevoel is wat ik zocht bij de kleur)
Deze wordt het:
Dank voor het meedenken, echt weer handig dit forum
Oeh mooi! Wil je het resultaat delen? Ik zoek nog een mooie geel voor mijn hal.
Thanks! Ik vind de kwaliteit van het kleed prima, hij ligt er nu 1,5 jaar en ik merk wel dat de stukken waar veel op gelopen wordt platter zijn en minder fluffy dan de stukken onder de bank, maar ik denk dat vrijwel elk hoogpolig kleed dat heeft.
Volero heeft een showroom in Amsterdam langs de A2 waar alle kleden liggen, mocht je daar in de buurt wonen. Ik vond het zelf ook lastig om het bij woonwinkels te vinden, vaak toch niet de juiste maat en klein aanbod.
Zal ik doen!
Mooi! Waar is dit kleed van?
Van Benuta, deze is het:
Wij hebben in februari een vloer + legservice gekocht bij vloerloods in Kampen. In oktober is onze verbouwing klaar en zou de nieuwe vloer gelegd worden. We wilden een tijdje geleden bij het bedrijf aangeven dat de planning een week is opgeschoven maar toen kwamen we in deze nieuwsstroom terecht waar we totaal geen weet van hadden.
Zit er iemand hier toevallig in hetzelfde schuitje?
Ik niet maar als ik de reviews lees zou ik zorgen dat je voorlopig geen cent betaald
Heeft iemand tips voor mooie cappuccino kopjes? Ze komen op de planken van onze keuken te staan en we zijn echte koffie liefhebbers dus ze mogen in de spotlight