Interieurtopic #5

Zoek je iets specifieks qua kleur, vorm of patroon?
Ik heb deze gouden op een zwarte salontafel: Bekijk deze GLATTIS van IKEA.

En zulke grijze vilten op de eettafel:
Bekijk Onderzetters voor Glazen - Vilt - Rond - Lichtgrijs - 10 stuks op: Onderzetters voor Glazen - Vilt - Rond - Lichtgrijs - 10 stuks | bol

2 likes

Deze van de Hema?

3 likes

Vind zelf die van Sissy Boy leuk.

9 likes

Deze blijven aan je glas plakken :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Maar ze zijn wel leuk!

1 like

Ik heb deze vilten bij een design winkel gekocht, zijn van het merk hey-sign. Hebben veeel leuke kleurtjes!

6 likes

Ik zoek een vloerkleed/carpet maar ik heb een u-bank en vind het lastig iets te vinden wat erbij past. Heeft iemand hier een u bank met kleed? :grinning:

Deze?

Ik heb zelf zoiets

1 like

Ik heb een u-bank en er ligt een rechthoekig kleed onder, deze van Volero in de grootste maat:

De bank is ongeveer 20 cm breder dan het breedste stuk van het kleed dus de bank staat niet in z’n geheel op het kleed. De pootjes aan de zijkanten staan zegmaar op de vloer, zoals op deze foto:

Volgens een vriendin die interieurstyling doet “hoort” het eigenlijk meer zo, maar ik vind het zelf niet storend:

6 likes

Oh wat mooi! Hoe vind je de kwaliteit van het kleed? Ik wilde het liefst in het echt een kleed zien maar kan het nergens vinden.

Ik lees verschillende dingen over hoe het hoort, vind hoe jij het hebt gewoom mooi en bij de onderste variant wordt het ook weer heel prijzig :smile:

2 likes

Oké ben ik weer :crazy_face: Ik twijfel toch weer over de kleur
 Heb dit tapijt op de grond liggen. Heeft iemand tips voor die kleur geel die je daarin ziet (ik durf het niet meer okergeel te noemen :stuck_out_tongue_closed_eyes:)?

2 likes

Ik denk dat de kleur die je voor ogen had heel mooi is hoor! Ik vind het trouwens ook okergeel in dit kleed, maar misschien is ‘zacht eigeel’ ook een goede omschrijving? :crazy_face::crazy_face:

4 likes

Sudbury yellow of print room yellow van Farrow en Ball misschien?

3 likes

Oee allebei mooi idd :heart_eyes: dank!

1 like

Oh ik ben eruit! Vond jouw suggesties heel mooi maar de een net te licht en de andere net te donker. Nu heb ik een kleur van Flexa gevonden die ertussenin zit met de heerlijke naam Sunny Yellow :sunny: (wat ook precies het gevoel is wat ik zocht bij de kleur)
Deze wordt het:

Dank voor het meedenken, echt weer handig dit forum :partying_face:

11 likes

Oeh mooi! Wil je het resultaat delen? Ik zoek nog een mooie geel voor mijn hal.

4 likes

Thanks! Ik vind de kwaliteit van het kleed prima, hij ligt er nu 1,5 jaar en ik merk wel dat de stukken waar veel op gelopen wordt platter zijn en minder fluffy dan de stukken onder de bank, maar ik denk dat vrijwel elk hoogpolig kleed dat heeft.
Volero heeft een showroom in Amsterdam langs de A2 waar alle kleden liggen, mocht je daar in de buurt wonen. Ik vond het zelf ook lastig om het bij woonwinkels te vinden, vaak toch niet de juiste maat en klein aanbod.

3 likes

Zal ik doen!

5 likes

Mooi! Waar is dit kleed van?

1 like

Van Benuta, deze is het:

4 likes