Interieurtopic #5

Wij hebben in februari een vloer + legservice gekocht bij vloerloods in Kampen. In oktober is onze verbouwing klaar en zou de nieuwe vloer gelegd worden. We wilden een tijdje geleden bij het bedrijf aangeven dat de planning een week is opgeschoven maar toen kwamen we in deze nieuwsstroom terecht waar we totaal geen weet van hadden.

Zit er iemand hier toevallig in hetzelfde schuitje?

3 likes

Ik niet maar als ik de reviews lees zou ik zorgen dat je voorlopig geen cent betaald

2 likes

Heeft iemand tips voor mooie cappuccino kopjes? Ze komen op de planken van onze keuken te staan en we zijn echte koffie liefhebbers dus ze mogen in de spotlight :sunglasses:

1 like

Arket en Hay hebben leuke kopjes!

2 likes

Naast de aanbetaling die we al hebben gedaan, krijgen ze pas weer iets als de vloer daadwerkelijk geleverd is. Helaas zijn de meeste reviews met slechte ervaringen pas gekomen nadat het bedrijf tijdelijk gesloten is…. Morgen gaan we kijken voor een andere vloer zodat we iets achter de hand hebben. We hebben door alle verhalen van de afgelopen tijd geen hoop meer op een goede afloop.

Vandaag zou er ook meer duidelijkheid zijn over een eventuele doorstart maar we hebben nog niks vernomen.

2 likes

ik moet deze poster nog ophangen maar vind het moeilijk inschatten welke hoogte mooi is! en juist links of gecentreerd

1 like

Heb je wat meer dingen die je zou kunnen ophangen? Ik vind het een relatief kleine lijst en ik denk dat de lijst wat verloren lijkt zo helemaal alleen aan de muur.

Het lijkt me wel gaaf om de lijst op te hangen in een gekleurd vlak met de breedte van het kastje eronder

4 likes

ja heb ik wel, ga ik eens naar kijken. het is een hele hoge (4m :tired_face:) muur dus alles gaat klein lijken haha

1 like

Zoiets

11 likes

Zou het zeker niet in het midden hangen. Maar beetje zoals het nu is en dan 20 cm boven het kastje bijvoorbeeld. Niet te hoog in ieder geval!

3 likes

oh wat een leuk idee!!!

Oeh! Zoek al tijden een andere kleur voor mijn hal, deze kleur spreekt mij wel aan. Ook omdat het bij m’n grijze zeil past (die ik niet mooi vind maar te gierig ben om te veranderen aangezien bijna mn hele huis deze kleur heeft door vorige bewoner).

Dit is mijn hal. In de spiegel kan je ook de kleur zien die ik in de woonkamer heb. Die twee kleuren moeten wel matchen aangezien ik de deuren vaak wel tegen elkaar open heb. In mijn slaapkamer heb ik lichtgrijs/lila. Wc dezelfde roze kleur als wat er nu op de muur zit maar dat vind ik nog wel prima!

Ik kom er niet uit en ga echt kanten op, van (donker)blauw, naar geel etc. Petrol wordt m niet trouwens. Heeft iemand een idee?:slight_smile:

3 likes

De groene kleur van het voetenbankje lijkt me daar ook mooi!

1 like

Twee matchende tinten geel gaan idd heel mooi zijn. Zonnig. En over je zeil: snij met een cuttermes of knip hem af zodat hij mooi tegen je plint aan ligt. Kleine moeite en staat meteen netter.

2 likes

Heeft iemand Faded Terracotta van Farrow & Ball op de muur? Ik overweeg die in mijn woonkamer maar vindt het op foto’s online lastig te zien. Valt het erg oranje uit?

Ik heb jullie hulp nodig! We hebben onze speel/tv kamer laten schilderen, maar ik ben niet blij. Ik vind lichtroze en paarsig wel leuk, maar het vloekt bij de bank vind ik. Aangezien de bank ook nieuw is, wil ik deze niet vervangen (ander kleed kan wel).

Welke kleuren zouden jullie de muren doen zodat de bank niet zo kil is? Of andere tips? Het tv meubel willen we ook schilderen want dat vloekt ook…pffff

2 likes

Wow ik dacht dat dit een foto uit een woonmagazine was. Ik vind het super leuk bij elkaar staan en zou het zo laten maar misschien is het op de foto ook leuk vanwege de lichtinval ofzo. Wil je allebei die kleuren veranderen? Wat vloekt het meest met de bank? En is tv meubel wit?

45 likes

Ik vind het niet vloeken, maar het beige wel heel flets bij het lichte roze. Zou je die muur niet ook die donkerdere kleur kunnen schilderen? En wat bedoel je met dat het tv meubel vloekt? Te veel contrast het witte met het paars?

5 likes

Ik zou die lichte muur een wat meer koelere roze kleur geven. Wel nog licht maar dat warme matcht niet helemaal voor mijn gevoel.

3 likes

Ik zou heel veel kussentjes op de bank doen in de kleur blauw van je kleed. Dus de bank nog meer weg laten vallen door iets anders op te laten vallen.

7 likes