Ik vind dit echt prachtig
Iets lichtroze? Wat een gewéldige kleur voor je kasten trouwens!!
Ik vind de kunst van Agnes echt prachtig, vooral ook voor een kinderkamer of studeerkamer. Helaas vindt m’n man het te poppig, but i love it.
Welke kunstenaars tippen jullie?
Omgg wat een goede kleur! De schilder heeft mijn keukenkastjes zwart geverfd maar nu wil ik eigenlijk dit
Hahha ben zelf blij met de kleur, wilde vooral geen witte grijze of zwarte keuken dat is gelukt
Ik vind het contrast juist prachtig en ik zou het zo laten! Zou je er zelf niet aan wennen na een aantal dagen?
Misschien een beetje ton sur ton achtig?!
Daar dacht ik ook aan maar zo moeilijk wat er bij past
Een hele zachte/bleke geel, misschien met een hint van pistache erin.
Ik heb een raam van drie meter breed met dus een hele grote vensterbank. Hier stonden tot nu toe planten in, maar die leggen allemaal t loodje🥺
Ik wil wel graag ‘iets’ in de vensterbank. Want nu is het zo leeg en kaal. Maar weet niet zo goed wat. Hebben jullie tips?
Ik las dat Fest Amsterdam failliet is verklaard… jammer! Ik vond dat ze mooie items hadden. Benieuwd of ze nog een doorstart kunnen maken.
Misschien droogbloemen? Of juist vetplanten of cactussen? Die blijven bij mij in de vensterbank (op het zuiden) wel goed.
Super jammer dit! Wel echt raar dat hun webshop volledig werkt? Je zou maar niet goed hebben gegoogled en nu alsnog een bank besteld hebben volledig op maat voor 5k en dat het dan weg is
Ja dat lijkt me ook heel naar. Las nu dat de webshop en de winkel in Adam west waarschijnlijk een doorstart maken (faillissement gold al niet voor de winkels in België), en dat mensen hun spullen waarschijnlijk wel geleverd krijgen. Maar het geeft toch een mate van wantrouwen bij de consument. Ik zou er nu niet snel een grote aankoop doen denk ik…
Kleuradvies gevraagd! Ik ga mijn trappengat en overloop nog sauzen, maar ik vind wit stom (maar wil met het trappengat niet lopen kloten met een ladder enzo dus dat wel wit houden
). Ik dacht er aan om de baan onder de trapleuning een kleur te geven. Ik dacht misschien aan roestoranje, lichtgroen of bordeauxrood (maar dan meer paarsig). Heel donker wordt denk ik niet mooi want die muur is geschuurd en mijn donkergroene muur is na 5 lagen nog lelijk

Dacht er aan om het dan door te laten lopen als een minilambrisering in de overloop. Die deuren moet ik ook nog verven! Maar welke kleur? Misschien creme wit? Iets groenigs leek me ook leuk (obsessed met groen!!) maarrrr het zijn 5 deuren en als je dat beu raakt zo kut om over te doen
Trap worden overzettredes met laminaateiken en witte… schutbladen wil ik zeggen maar zo heet het niet hahaha. Anyway wit met laminaat.
Misschien hebben jullie nog leuk kleuradvies. Loop er een beetje op vast. Heb ook al veel kleur in huis dus geel wordt bijv. toch net iets teveel villa kakelbont denk ik. Maar liever villa kakelbont dan beige!!
De kamer van die deur heeft lila en sorry heb volgens mij alles wat jullie lelijk vinden, velvet bank, rotan, hysterische kleuren, witte plafonds
Bordeaux klinkt tof, staat denk ik ook mooi bij dat groen. Deuren zou ik idd misschien wat neutraler houden want dat verven daarvan is wel een kutklus .
En love juist alle kleur, heerlijk!
Hallelujah
Ik ben opzoek naar een kastje van 35 cm breed. Het liefst zo hoog mogelijk, maar alles is welkom. Ik kan niet echt iets vinden, minimumbreedte lijkt 40 cm. Weet iemand misschien iets?
Heeft iemand hier ervaring met krijtmagneet behang? Ik lees dat krijt verf (dus schoolbord verf) op een muur wel goed werkt maar magneet verf niet. Heb nu behang gevonden dat beiden kan maar vraag me af hoe goed dat werkt.
De eket van Ikea?