Achter de open vakken zit standaard geen achterplaat, alleen bij de deurtjes en lades. Volgens mij kon je dat ook niet wijzigen want wij wilden juist achter een deur geen achterplaat ivm stopcontact maar dat was niet te wijzigen en nu zitten we met een onnodige plaat in de schuur.
Ja idd ook als je de achterplaat kiest maakt hij soms nog open vakken zonder plaat.
Ja dat is dus altijd denk ik, bij open vakken geen achterplaat mogelijk.
Twijfels over de opstelling van onze aanbouw, had verwacht ah dat is zo gepiept maar alles ligt nu al weken stil omdat de elektricien niet verder komt door mijn twijfel…
Wat zouden jullie doen? De aanbouw wordt onze woonkamer en vanuit de woonkamer loop je dus middels een glazen deur de tuin in. Als je vanuit de woonkamer door de opening loopt dan sta je in de eetkamer/keuken. We willen alle ruimtes verbinden door een openhaard waar je aan 3 kanten in kan kijken. Maar ik twijfel waar de tv nu echt moet komen te hangen… een vriendin gaf deze week nog aan; maak er een muurtje (blauwe streep) en doe daar de tv op.
Mochten jullie nog ideeën/inspiratie hebben dan hoor ik het graag! Pinterest inmiddels uitgespeeld.
Ik vind optie 2 het mooist. Met de rode stoel zegmaar.
2
Ik ook optie 2
Wacht voor mijn eigen beeld, de deur linksboven is dus naar de tuin? En rechtsonder naar de keuken?
Ik zou hoe dan ook geen muur metselen, zou dat echt zonde vinden.
Waarom kan optie 2 niet met de haard in het midden van de kamer? Zo jammer als je die dan rechts tegen de muur wegzet, kan volgens mij prima!
Linksboven is idd naar de tuin, en rechtsonder is een opening die naar de eetkamer en keuken gaat, dus daar is geen deur of iets
Waar bedoel je in het midden van de kamer precies? Want de ene kant heeft maar een halve muur omdat de rest open is en naar de eetkamer/keuken leidt en de andere lange muur is praktisch alleen raam, en de ramen komen tot op de vloer
Oh ik dacht dat dit de haard was?
Die heb je bij optie 2 aan de rechter muur gezet en ik begreep niet waarom
Waaroom niet de tv tegen de rechterwand en de bank met de rug richting de tuindeur? Kun je ook nog mooi de tuin in kijken.
Sprry, mijn tekenskils zijn niet al te best op de mobiel.
Haha ja dat is idd ook de de haard, had hem bij optie 2 idd ook op de muur gezet op het stukje overgang van woonkamer naar eetkamer (die muur loopt gewoon door daar)
Maar waarom niet op dat tussenstuk dan naast de tv? Ik begrijp je geloof ik niet haha
Die optie hebben we idd ook al heel vaak bekeken en vind ik heel mooi, alleen zijn we dan bang dat Achter de bank zo’n loze ruimte gaat ontstaan
Oh daar kun je toch heel mooi een grote boekenkast of mooi dressoir met kunst of zo kwijt?
Ik zou dit ook doen inderdaad, maar dan met de bank gespiegeld (dus het loungestuk rechts). En dan kun je de bank nog voor de deur zetten in de winter als je hem minder open hebt en in de zomer voor de ramen zodat je makkelijkere doorgang hebt?
Dan zou je hem niet kunnen zien vanuit de eetkamer
En bij die andere opties dan toch ook niet? Ik begrijp geloof ik niet waarom het verschilt per schets. Aangezien je m van 3 kanten wilde inzien leek me daar in het midden van de kamer de enige logische plek