Interieurtopic #5

Dan wel omdat ie half in de woonkamer half in de eetkamer hangt en je er van 3 kanten in kunt kijken, maar we vragen ons ook oprecht af hoevaak je dan naar het vuur zult kijken überhaupt

2 likes

Ik ga het idee van @PrincessPeach en @Merel even invoeren in het tekenprogramma

2 likes

Inderdaad boekenkast/ kunst etc is echt een mooie oplossing! Want met je rug naar je tuin zitten lijkt me echt zonde. Geeft zoveel ruimte en rust om lekker je tuin in te kunnen kijken vanaf de bank.

4 likes

Dus niemand ziet het grote stuk, want vanaf de zitkamer zie het zijraampje en ook vanuit de eetkamer. En alleen als je langs loopt zie je het grote raam? Wat zonde…
Ik snap dat een haard niet goedkoop is, maar kun je dan niet beter zoeken naar een draaibare, of een die ook daadwerkelijk van 2 kanten gestookt kan worden?

6 likes

Oh ik dacht dat je zoals dit bedoelde.

Eens met @TanteBetje, denk dat je er dan beter voor kan kiezen dat de woonkamer het vuur krijgt eigenlijk

7 likes

Dit zou ik ook doen, wij zijn heel blij met onze tuin maar als je op de bank zit zit je er met je rug naar toe, eeuwig zonde maar door de indeling van de woonkamer en de grootte van de bank op korte termijn niet te veranderen. Dus ik zou zeker zorgen dat je goed nadenkt over je zichtlijnen

2 likes

Wat leip, je houdt als ouder je kind aub toch wel tegen als die zoiets in het koppie haalt?!

7 likes

Daar heb je echt helemaal gelijk in!

1 like

Dankjewel! Gaan we zeker meenemen in onze beslissing. We moeten na de bouwvak komen met het plan voor elektra, dus ik ben heel blij dat ik de vraag hier heb neergelegd, met jullie adviezen kunnen we echt verder uit de voeten, Dankjulliewel allemaal :heart:

10 likes

Wat @the.rebel.club zegt inderdaad, een mooie boekenkast of zoiets, in de hoek een mooie grote plant, ik denk dat je daar licht genoeg voor hebt.

6 likes

Gaaf! Ik denk dat we eruit zijn, mega bedankt voor het meedenken allemaal op deze zaterdagavond.
Het eindresultaat kom ik natuurlijk hier showen (hopelijk dit jaar nog)

44 likes

Gaaf, ben heel benieuwd!

2 likes

Wat een prachtige lichte ruimte! Voor mij valt op dat je op deze manier eigenlijk maar met zijn 2en lekker tv kan kijken. Als je een gezin hebt op filmavondjes met vrienden houdt is het misschien beter de bank een kwartslag te draaien.

Edit, aanvulling

Zou dit wat zijn? Bank aan de andere kant, stoel aan de andere kant (paars)
Tv aan een andere muur (paars) aan een enorme zwenkarm waarme je hem als je tv gaat kijken kan bewegen naar een punt waarop je prettig zicht hebt (geel)

3 likes

Het is hier een forum.

1 like

Prachtig gecombineerd. Ik mis eigenlijk alleen nog een klein, truttig tweedehands fotolijstje op dat nachtkastje. :stuck_out_tongue:

4 likes

Dat behangpapier :heart:

3 likes

Dit kleed :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Iets uitbundiger :stuck_out_tongue:
image image

8 likes

Oh wauw hier hebben we serieus nog niet aan gedacht!!! Dankjewel :face_with_hand_over_mouth: dan moeten we nu eens gaan bedenken waar de haard moet komen dan haha

1 like

Zo’n zwenkarm zou ik persoonlijk niet doen, vind ik afbreuk doen aan de sfeer meestal. Vind dat echt meer iets voor in de slaapkamer.
En ga je iedere keer als je tv kijkt en weer stopt de tv van de muur af/naar de muur toe doen? En als je geen tv kijkt heb je zo’n tv op een random plek hangen.

Als je met meer mensen tv wil kijken zou ik op de afbeelding in je post waar ik nu op reageer de stoel daar weg halen en daar een tv-kast schuin in de hoek zetten. Je kunt dan vanaf meer plekken op de bank tv kijken en je houdt dan nog genoeg raampartij over links van de tv. De stoel dan eventueel achter de bank bij de (boeken)kast in de buurt.
Maar ik vind de afbeelding waar ik nu op reageer het mooiste eigenlijk! Weet ook niet hoe vaak het in de praktijk voorkomt dat je met meerdere mensen tv kijkt?
Als dat bij wijze van uitzondering een keer een voetbalwedstrijd is ofzo zou ik mensen gewoon op losse (eetkamer)stoelen voor de tv parkeren hoor haha

7 likes