Interieurtopic #5

Hoi! Hoe dik zijn de Tylko planken? (ik kan het online niet vinden) Ik krijg bij Tylko niet precies voor elkaar wat ik wil, dus ben ergens anders aan het kijken, maar dan zijn de planken meteen 3cm dik… Die van Tylko lijken zo mooi dun.

1 like

19 mm

2 likes

Dankjewel :smirk:
Alleen de tv is helaas bijna 2m doorsnee… dus een tv kast moet al best kollosaal zijn haha
Heb dit ontwerp nog gemaakt dan zou hij niet op een zwenkarm hoeven

3 likes

Maar hier heb je wel weer dat je vanaf de bank niet de tuin in kan kijken toch?
Ik zou dat echt wel een must vinden haha, en dan maar wat minder ideale tv kijkhoek :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Wij hebben een tv beugel (zwenk arm?) voor de tv en we gebruiken het elke dag. Het is 0 moeite om even uit te schuiven en na het kijken weer terug te doen.

4 likes

Ja dat klopt! En fijn om te horen @girlonfire ik zag op internet al hele goede recensies dus misschien dan toch maar een zwenkarm. Zo’n lastige keuze dit🙈

Helemaal eens, hier ook al jaren zo’n zwenkarm, bevalt prima.

1 like

Met zo’n formaat moet je toch verder van de tv afzitten?
Zou het zo doen:

.
allemaal naar de tv kijken, zichtlijn naar de tuin vanaf bank en eettafel en tuindeuren bereikbaar.
En het vuur dan nog naast de kast denk ik maar zou ik eigenlijk weglaten maarja jullie willen dat

7 likes

Ja minimaal 3 meter staat in de handleiding. We dachten de haard te gebruiken als een soort verbinding tussen de 3 ruimtes

Ik zou ook dit doen. Zou ook de haard weglaten, maar ik vind haarden ook altijd echt heel lelijk, dus naar mij moet je niet luisteren.

7 likes

Ik vind ze ook lelijk en als je hout gaat stoken ook aso en niet duurzaam.

6 likes

Wat is een geweldig zittende stoel waar je gerust een paar uur in kan zitten/hangen zonder een houten reet te krijgen? Al weer de zoveelste avond op rij dat mijn kind opeens klaarwakker is en ik straks al weer drie uur boven zit zonder enige progressie en deze kutstoel helpt niet mee :clown_face:

Deze zit heel lekker.

7 likes

Ja oke, maar het zou mij tegenstaan dat je een scherm van twee meter doorsnede (wat Chippie aangeeft) zo half in de kamer hebt hangen en als die ingeklapt is op zo’n gekke plek op de muur.
Tuurlijk is het niet veel moeite maar als ik net op de bank ben geploft en dan tv wil kijken ben ik gewoon lui :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De IKEA strandmon, vooral door de leuningen en de hoofdsteunen (oorfauteuil) kun je er ook goed in hangen. Groot genoeg om ook met een kind in te zitten mocht dit nodig zijn.

6 likes

Hier heb ik (net als half NL) de bank van, een aanrader als je echt wil hangen. Zelf samen te stellen. Bij de laatste optie kan je bijv. lekker met je hoofd op de ene armleuning en je benen over de andere, heer-lijk.

2 likes

Ik vind deze van Ikea lekker zitten:

Vind zelf als ik lang moet zitten iets met leuningen altijd wel fijn.

7 likes

Oh deze heb ik jaren gehad en zelf zelden in gezeten omdat ik ‘m niet fijn vond.

3 likes

Ik heb ook naar deze gekeken maar hoe ervaren jullie de hoogte? Hij lijkt er redelijk laag uit te zien alsof je erin ploft mar misschien lijkt dat alleen zo.

3 likes

Oh, ik vind dit na de bank echt de fijnste zitplek in huis. Ik zou hier echt uren in kunnen zitten. Dus @Foucher ik zou vooral zelf gaan testzitten, want smaken verschillen.

6 likes