Oh grappig, ik vind hem echt lekker zitten! Er zijn wel altijd andere kleuren en de kleur die wij hebben is er ook niet meer (hebben hem al jaren), dus misschien dat het nog per drop/kleur verschilt?
Ik vind deze ook heerlijk zitten! Maar met een (klein) kindje zijn open armleuningen denk ik niet zo fijn…
Oh ja daar had ik niet aan gedacht! Ik dacht om op te zitten terwijl je kind ernaast ligt in zijn of haar bed. Wij zitten zelf in deze fase, vandaar haha 🫠
Wij hadden deze op de babykamer. Mooi is ie niet, maar super comfortabel en door het schommelen vielen beide kinderen hier super snel weer in slaap.
Wij hebben de lamp Gaia bij Kwantum gekocht:
Ik zie nog drie vloerlampen (Balan Aphrodite, Rami) bij kwantum te koop met een zwart stalen driepoot. Deze hebben langere poten. Weet een van jullie toevallig of deze poten identiek zijn en dus ook passen op de vloerlamp Gaia? Ik wil kwantum benaderen of ze een defecte lamp(enkel) hebben en of ik dan die poten mag hebben. Heeft een van jullie hier ervaring mee of ze daaraan meewerken? Mocht iemand van jullie een van deze drie lampen weg willen doen, ben ik heel geïnteresseerd in de poten.
Wij hebben zo’n zelfde soort probleem en de lamp staat nu op een verhoging (wij hebben een plastic opbergdoos). Zie je niet want staat achter de bank. Is zoiets geen optie?
Nee, bij ons blijft de lamp vanaf een andere hoek wel volledig zichtbaar. Een optie is nog om hem op een bijzettafel te zetten, maar daarvoor vind ik de lamp toch te groot en het wordt propperig. Ik heb m’n hoop dus volledig gezet op een ander stel langere poten. Maar ik weet niet of deze poten qua breedte/doorsnee allemaal hetzelfde zijn. Helaas geen kwantum om de hoek…
Ahhh ja sorry daar kan ik je helaas niet mee helpen
Ik ben even bij de Kwantum wezen kijken. De poten van de lamp Rami passen onder onze lamp en zijn wel perfect qua lengte. Helaas verkoopt kwantum deze poten niet los. Ik heb heel veel winkels gebeld of ze een defect exemplaar hebben liggen waarmee ik de poten kan wisselen. Ook geen succes!
Mocht iemand van jullie de lamp Rami hebben, dan heb ik veel interesse (in de poten)
Kan je de lamp niet kopen, de poten wisselen en dan de andere (dus die nieuwe lamp maar dan met de poten van jou oude lamp) op marktplaats zetten?
Dat is inderdaad een overweging, maar wordt wel een duur grapje. Ik zie dat er best een aantal op marktplaats staan, dus ik probeer het nu andersom. Een Rami op marktplaats kopen en met de kortere poten weer verkopen
Ik vind deze lampen erg mooi, maar de levertijd (te) lang. Heeft of weet iemand toevallig soortgelijke lampen? Liefst ook niet duurder dan dit (55 euro), ik moet er namelijk 4.
Bij deze nog het resultaat! Het is wel echt een helder gele kleur, maar ben er wel blij mee
Lekker vrolijk, als ik thuiswerk kan ik dan in ieder geval tegen een zonnige kleur aankijken🥲
Edit: wel blij overigens dat ik voor een lambrisering ben gegaan. Een hele muur in die kleur is denk ik wel best intens
Het is heel mooi geworden. En de kleur is ook een stuk minder helder als je zo je rolluik een beetje omlaag hebt. Of wanneer de zon wegdraait.
Dankjewel! En Ja precies, het ligt ook aan de schaduwkant dus er zal nooit echt super veel licht zijn.
Iemand ervaring met banken van Huus? Deze is flink afgeprijsd, dus vraag me af wat het addertje is haha
Geen ervaring, dus hier heb je waarschijnlijk net niks aan, maar toen ik een bank wilde ben ik bij een winkel van Huus geweest en heb ik op heel veel banken gezeten. Ze zaten echt bijna allemaal heerlijk en vond ze ook mooi. Ze waren destijds buiten budget, anders had ik er wel een van hen gekocht.
Misschien een show model of terug gestuurd wegens verkeerde kleur of zo. Dan mogen ze hem niet meer verkopen als nieuw.
Ik heb het idee dat er altijd wel korting is bij Tylko. Heeft iemand hier in de gaten of er verschil in zit en wat ongeveer de max is?
Hoogste wat ik heb gezien is 31% korting