Interieurtopic #5

Heel benieuwd naar hoe deze jullie bevalt! Wil je dat laten weten alsjeblieft? :slight_smile:

3 likes

Heel leuk! Vind dat blauwe wasbakje ook geweldig.
Ga zelf ook nog de wc opknappen, maar dat zal wel nog een poos duren. Heb iig al voor ogen hoe ik het wil.

2 likes

Ze heeft nu een 41% kortingscode zag ik net!
@Waterflesje

2 likes

Goede deal! Ik heb er nu ook een op marktplaats gevonden die bijna precies is wat we hebben samengesteld. :scream:Wel iets lager en breder dan we willen maar zou wel passen. Twijfelen of we die concessie willen doen.

1 like

Ik heb vorig jaar een appartement gekocht en hier eerder gevraagd hoe de badkamer te verbouwen. Was alleen vrij snel duidelijk dat ik naar België zou verhuizen (ik had m’n vriend 1 dag ontmoet na het tekenen van het contract), dus heb de verbouwing kleiner gemaakt dan eerst het plan. Maar toch nog wel heel veel gedaan (zelf/m’n ouders), en ben er wel blij mee hoe het is geworden (en vind het jammer dat ik er weg ga). Wilde het toch nog even delen :slight_smile:

Samenvatting

121 likes

Heel mooi! Leuk om te zien!!

2 likes

dankje! Ja vind before/afters van anderen ook altijd heel leuk om te zien haha

7 likes

Wauw, wat heb je alles mooi gemaakt zeg! Leuk idee ook dat gigantische prikbord in de keuken!

4 likes

Wauw! Heel mooi geworden :heart:

3 likes

Snap dat je het jammer vind om weg te gaan, ziet er gezellig uit!

5 likes

Wat leuk dat grote prikbord met dat barretje! Ga ik gebruiken als inspiratie. Heb je nog tips en tricks daarvoor?

2 likes

Heel mooi! Weet je nog welke kleur groen je gebruikt hebt?

2 likes

Wauw! Vind je groene muren heel mooi, vooral de woonkamer en ben ook benieuwd welke dat is!

2 likes

Heeft iemand toevallig de kleur dorcester pink van little green op de muren? Ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik mijn keuken en deel van de woonkamer een nieuwe kleur wil geven en overweeg nu een roze tint. Ik wil een koele tint (mag beetje neigen naar lila maar geen lila zijn) want het moet mooi staan met rood en lichtblauw. Ik twijfel over deze kleur maar kan echt amper foto’s vinden online dus dacht misschien heeft iemand hier die kleur toevallig? Het gaat om de donkerdere tint op het houtwerk van de foto hieronder.

6 likes

Ik ben geinfluenced door Nina Pierson en wil dat Marni behang maar godskolere wat is dat duur haha.
Kennen jullie nog leuke behang aanbieders met floral prints? Hoeft niet hetzelfde te zijn mag wel uiteraard.

8 likes

M’n nichtje van 5 kan dit wel voor je schilderen denk ik

15 likes

Stuur maar een offerte en als het kan een proefstaal!

6 likes

Niet het advies wat je vraagt, maar je kunt ook kijken naar sweet embrace van Flexa. Ik heb die hier met een tester op de muur en die pakt best koel uit en in bepaald licht ook wel lila

3 likes

@Aiden ik heb het kleurstaaltje nog en die ligt in mijn appartement, ben er volgende week dan kijk ik het even na!

@Willy zou 6-7 mm dikte kiezen, zijn gewoon rollen. Ik heb het zelf met waterkit aangebracht, ging prima. Stuk makkelijker dan normaal behangen i.i.g. :joy:

3 likes

Ik heb uiteindelijk hier proefstaaltjes van besteld:

IMG_1184
IMG_1183

En ik wil eigenlijk deze ook nog maar vergeten toe te voegen en verzendkosten waren 12 euro :sob:

Laatste komt denk ik wel het meest overeen met het Marni behang

8 likes