Echt prachtig! Kun je niet nog snel mailen of het bij je bestelling gevoegd kan worden?
Oeh goede! Helemaal niet aan gedacht
Ik zou dit echt zelf maken. Twee steunzolen en een emmer witte verf en stempelen maar. In ergste geval wordt het lelijk en moet je de muur opnieuw witten.
Deze lijkt er een beetje op. Weet niet of het goedkoper is. Zelf maken is denk ik inderdaad ook een goede optie!
Weet niet of ik dat aandurf hahaha, het gaat ook om een relatief smalle muur dus heb aan 1 rol genoeg. Had zelf naar stickers gekeken maar vond dat het het net niet.
Heeft iemand tips voor kleuren. We gaan onze zolder verbouwen (one issue forummer word ik).
Nu willen we graag zachte kleuren op de muren en een kast op maat laten maken in een mooie kleur. Maar wat zijn nu mooie kleuren die hierbij matchen:
Ons bed is donkerblauw, dressoir/kastje donkerblauw met goud, nachtkastjes zijn walnoothout. Vloer zal laminaat warme houten kleur worden, gok ik. We willen niet nog meer donkere kleuren.
Iemand tips?
Een vergrijsd roze/ oudroze of warm beige of perzik achtig?
Iets met warm grijs of beige?
Of zoiets?
Meer blauw, maar dan in een zachte tint. Lichtblauw met een grijze ondertoon lijkt me er mooi bij, zoals Barrowed Light van Farrow & Ball of vleugje oceaan van flexa (die heb ik zelf op de muur met donkerblauwe gordijnen.
Ik zou een kiezelkleur doen. Iets wat dichtbij dat bruine gaas komt. Denk dat het wel mooi is om dat meer terug te laten komen. Wil je wat meer grijs zou ik gaan voor de kleur damp.
Goudgeel/oker
Ohhh wij hebben een modulaire bank, al gekocht in ons vorige huis. Toen hadden we wat minder ruimte dan nu en had altijd wel het idee om een deel eraan te zetten. Nu voor gespaard en vandaag geleverd en waaaauw het is zo mooi! De bank is zoveel groter en het ‘klopt’ nu nog net iets meer in de kamer. En het voelt helemaal niet alsof er een grotere bank staat, vind juist dat de kamer er groter door lijkt! Bevestigd maar weer dat de juiste maat meubels echt heel belangrijk kan zijn voor de flow van de kamer
Ik stem voor perzik/zalmroze, een mooie warme kleur!
Ze hebben nooit gereageerd maar kan nu iig wel zien hoe de kwaliteit is
Ik denk dat deze er heel mooi bij kan
Ik heb een verf kleur vraag, in de woonkamer aan de voorkant wil ik op de schouw muur een terra cotta kleur (dulux copper blush) en de rest van de muren wit/creme. De achterkamer/eetkamer heeft een stuk met zilver kleurig behang (wat te veel werk is om weg te halen en door relief niet over te schilderen is) en hier wil ik ook wit creme op de muur. Hoewel de ene kant noord en de andere op het zuiden is, zijn beide kamers vrij donker.
Het liefst zou ik aan beide kanten dezelfde wit doen, is een koele of een warme wit beter? Onderstaande twee overweeg ik (soft linen, creme white), helaas werken ze hier niet echt met kleur nummers, het liefste wil ik een kleur van dulux of crown, maar dat zijn niet merken die in Nederland verkocht worden. Wat zouden jullie doen?
Dulux wordt in Nederland verkocht als Flexa:
Heb je een mooie kleur van Dulux gezien? Dan kan je deze helaas niet kopen in Nederland. Wel kan je precies dezelfde kleur vinden bij Flexa (dit is hetzelfde merk). Alleen zijn de namen van de kleuren anders. Wanneer je op Flexa.nl kijkt, kan je dezelfde kleuren terugvinden.
Kun je hier iets mee?
Vind het lastig om te zeggen welke wittint het mooist staat. Zou altijd beide kleuren op beide muren aanbrengen (of een los canvas) en dan beooedelen wat het mooist staat op verschillende momenten.
Heel mooi! Ook de oudroze/perzik tips, maar helaas vindt mijn vriend dat niet mooi
Dankjewel, wit voelt op een of andere manier lastiger dan kleur. Ik realiseer me nu dat ik niet helemaal duidelijk, ik woon niet in Nederland dus daarom die merken.