Ik wil afneembare verf gebruiken in de hal, woonkamer en keuken. Heeft iemand goede ervaring met een bepaald type?
Flexa Pure verf. Verft heel fijn en kan je schrobben/schoonmaken. Heb het ook in de keuken en in de gang. Bij de meeste verfwinkels te koop of online te bestellen, maar niet bij bouwmarkten.
Ah wat jammer! Kan mij voorstellen dat die switch niet voelt als een waardige vervanger als je het zo omschrijft. Dankjewel voor de update en hopelijk vinden jullie snel een fijn alternatief:)
Ik zoek een vergelijkbare verfkleur, een subtiele perzik. De meeste kleuren die ik tegenkom zijn te koel (meer roze) of te bruin. Weet iemand iets vergelijkbaars?
Vleugje klaproos?
Hier kun je ‘m bij Bonnie zien
Of misschien peach pudding, die heb ik zelf op de muur:
Hij is in het echt wat minder flets maar mijn telefoon maakt lelijke foto’s
Hebben jullie nog inspiratie voor kleuren op het toilet? En matchen jullie het met de hal of andere ruimtes.
Bancha van Farrow and Ball (10 dagen terug het resultaat van mijn toilet gepost ). Ik heb de kleur niet perse op andere ruimtes afgestemd. Voor de gang heb ik bijvoorbeeld een combinatie van gele kleuren in gedachte (inclusief plafond). Ik heb verder wel veel groen in huis, gewoon omdat ik het een mooie kleur vind.
Ik heb denk ik vooral gekeken wat voor sfeer ik de ruimte wilde geven. Ik wilde vooral warmte en gezelligheid uitstralen en er een beetje jungle sfeer in terug laten komen. Daar pastte voor mij een warme, bosachtige groen wel bij.
Ik heb de wc drie x op nieuw gedaan haha (gelukkig niet zo’n grote ruimte) en ik vind nu de kleur mooi (sudbury van f&b) en dat matcht met twee meubels (flexa positive gold) die we hebben. Ik heb alleen soms de drang om het toch ineens heel licht te verven want ik vind mezelf super lelijk in de spiegel omdat onze wc nauwelijks natuurlijk licht heeft maar misschien moeten we dan een andere lamp ofzo.
Sorry dit is meer een analyse voor mezelf geworden dan dat je hier wat aan hebt haha
Ik ben zo slim geweest om eerst plankjes te kopen in plaats van eerst te verven. Dus het moet hiermee matchen. Mijn spiegel is lekker basic zwart metaal van de action.
Ik heb de messing en zwarte wandplank.
Dat herken ik wel hahaha, mijn toilet is ook een afgesloten ruimte zonder raam en daglicht.
Edit:
Ik vind sadbury wel heel mooi! Weet alleen niet of dat met die planken matchtz
Wij hebben een soortgelijke kleur in de kamer van mijn dochter: peach sand van de gamma.
Wat toevallig! Ik heb gisteravond een tester van ‘wit klaproos’ besteld, de tweede in die video. Ik vermoedde dat die te roze zou zijn, maar op basis van deze beelden lijkt ie wel passend. Ik ga de hele kamer verven, dus dan is die van Bonnie misschien iets too much.
Duurt nog even voordat ik ga verven, maar ik zal een update geven Thanks voor alle suggesties!
Nou ze zal blij met me zijn. Zojuist een kast gekocht die duurder was dan mn auto. Wel blij dat de knoop eindelijk is doorgehakt.
Oeh haha ben heel benieuwd! Heb je misschien een foto?
Is dit echt
Jazeker! Maar misschien zegt dat meer over mijn auto.
Heel mooi!!
Ik heb light beauvais in de werkkamer, en die lijkt er heel veel op!
Ik hoop dat dit ook in dit topic mag. Ik heb al eeuwen deze voorraadpot en thee/koffiedoos staan maar gebruik ze nooit omdat ik niet zou weten waarvoor ik ze moet gebruiken.
Hebben jullie ideeen of kan ik ze beter weggeven? (En dus niet voor koffie/thee of koekjes haha want zoveel koekjes eet ik niet dat die vers blijven in zo’n pot)
Ja ik zou dit sowieso weg doen maar dat is omdat ik dit gewoon heel erg lelijk vind en een beetje alsof je dementerend bent en daarom moet kunnen lezen op een glazen deksel dat er thee in de doos zit.
Misschien heb je een hobby waarvoor dit handige bewaarbakken zijn ofzo?