Maar kun je niet er zelf poten onder zetten? Of wordt het dan te hoog? Zou dat niet wat meer ‘lucht’ geven?
Ja de poten zijn kwijt en die zou ik nog wel ergens online opnieuw moeten kunnen krijgen, denk ik
Maar het is niet alleen dat. Ik vind de boxspring an sich ook zo zwaar ogen, dat je de matrassen ziet bijv. Poten zouden iets toevoegen qua luchtigheid, maar het is ook wel het beeld van de matrassen en dat zou een bedrok wel verbergen
Ooit wil ik wel een bed op poten maar dat staat niet op het prioriteitenlijstje plus dit bed is nog goed en ligt ook nog eens tering lekker
Nadeel is alleen dat het lelijk staat
Deze wellicht?
Maar het lijkt in je verhaal dat er specifieke poten onder moeten, maar ik denk dat je er gewoon Ikea-poten onder zou kunnen doen. (denkend qua kosten)
Ik heb geen bedrok, maar ik vind mijn bed ook lelijk als ik het voeteneinde zie met dekbed en boxspring. Ik heb er een mooie sprei over gelegd. Deze ligt over ongeveer de helft van mijn bed en hangt tot bijna op de grond. Is dat iets?
Ik ben verliefd geworden op deze kast, echt ook zon gave kleur.
Maar we hebben 2 oranje stoelen op t oog en dat kleurt niet bij elkaar, vloekt zeg maar…
Heeft iemand een vergelijkbare kast of dressoir gezien? Vooral het ronde vinden we heel mooi
Hij is toch in nog vijf kleuren beschikbaar? Of gewoon kopen en zelf een kleur naar keuze verven.
Of is dit het verkeerde linkje?
Ja klopt maar het zijn moeilijke kleuren en eigenlijk past alleen de blauwe maar die vinden we beetje saai.
Vonden die ene kleur zo gaaf maar vinden olijfgroen bijv ook gaaf.
–
Wat betreft verven, dat vind ik echt zonde. Dan koop je een prijzige kast en dat krijg je (ik) nooit zo netjes als t origineel.
Ik zou dan vintage zoeken want er zijn allerlei dressoirs te koop in die stijl, snel voorbeeld: Vintage Eero Aarnio Dressoir Voor Asko 1970S | €650 | Whoppah
Heeft iemand ervaring met van die stickers voor een bovenlicht raam? Ik slaap echt heel slecht als mijn slaapkamer niet pikdonker is en heb in de woonkamer hele lichte gordijnen.
Dus ik moet of het bovenlicht raam fixen of zwaardere gordijnen in de woonkamer plaatsen. Mijn voorkeur heeft dat eerste omdat ik zware gordijnen niet perse heel mooi vind in de woonkamer.
Heeft iemand toevallig ergens zo’n lamp gezien recent?
bij Ikea hebben ze alleen een met onregelmatige lijnene en die vind ik lelijk.
Deze van de foto is van Hay, dus ik zoek iets goedkoper!
Ik heb geen ervaring met stickers, maar je zou ook nog een stuk hout op maat kunnen zagen en die ervoor kunnen zetten, dat hebben mn ouders ook gedaan en het is pikdonker.
Ja werkt als een tiet maar is niet echt mooi
Als je zoekt op ‘lamp rijstpapier’ zijn er verschillende… zoals deze:
Hmm dat is balen maar liever dat dan slecht slapen haha
Oh ja, was op zoek naar een fysieke winkel!
Ik heb zo’n plakplissé van de Ikea in mijne geplakt. Verduisterend plisségordijn, SCHOTTIS, donkergrijs, 100x190 cm - IKEA
In mijn vorige huis had ik met zwart plakfolie afgeplakt ik denk van de kwantum, was prima en ging er af (was huur). En nu heb ik het bovenlicht vervangen door een houten plaatje en dat geverfd net als de kozijnen
Zou wel uitkijken want afhankelijk van het raam, zonlicht en de warmte kan bepaalde folie ervoor zorgen dat je raam barst.
Wij hebben dit en het werkt prima. Nee het is niet het mooiste maar eigenlijk let ik daar niet zo op. Desnoods pak je een mooie kleur.
Hoeveel zijn de prijzen van bijv een keuken en bouwmateriaal gestegen tov 2016/2017? Ik heb destijds een nieuwbouwhuis ingericht en ga mogelijk weer een huis verbouwen. Ik snap dat het natuurlijk afhankelijk is van 1001 dingen die je kunt kiezen, maar is er iemand die bijv in 2016 verbouwd heeft en nu, en iets kan zeggen over de kosten?