Deze van Kwantum?
Of is dit precies wat je bedoelt met onregelmatig
Wat moet er op het bureau komen te staan? Alleen een laptop of ook een tweede scherm? Want als er ook een scherm bij moet lijkt me een opklapbureau helemaal niet handig.
Het hangt natuurlijk af van je smaak en stijl, en van hoeveel ruimte je hebt. Wij hadden in ons vorige huis een heel mooi vintage houten bureau staan met mooie lamp en plant erop en andere accessoires. Dan wordt het echt een leuk hoekje om tegenaan te kijken. Misschien is dat wat?
Werkt je man volle dagen thuis? Mijn ouders hebben nog een computerkast (dacht dat dat iets van vroeger was haha) en schuiven dan een eetkamerstoel aan, maar dat werkt niet echt ergonomisch.
Bij de blokker heb je ze voor 2 euro, laatst tenminste nog wel. In allerlei kleuren maar wit lag er ook tussen als ik het me goed herinner
We hebben behoorlijk veel ruimte, zeg 2.5 meter breed, 3 meter hoog en 1.5 meter diep. Dus ik wil er graag echt een ‘plek’ van maken met kleed er onder, plant er bij, mooie stoel etc.
Qua stijl houden we eerder van vintage en ‘cosy’ dan van super modern/clean. Die String modellen vind ik echt te minimalistisch bijvoorbeeld.
Ik had bijv onderstaande gezien, daar kan ook een 2e scherm in doordat het echt een wat diepere kast is.
Ik zelf zal er wel een aantal volle dagen werken, mijn man eerder een paar uur her en der door de week.
Maar goed, ik zit dus helemaal niet vast aan een bureaukast, maar ben juist ook benieuwd naar andere oplossingen.
Als je op marktplaats zoekt op ‘computerkast’, vind je er veel! Ook vintage, en gratis zelfs
Ik gebruik deze als bureau voor thuiswerken in mijn woonkamer:
Is heel chill om hem inderdaad dicht te kunnen doen als je klaar bent met werken. Ik zit gewoon op een eettafelstoel. Werk wel 2 tot 3 dagen per week op kantoor, als het elke dag zou zijn zou ik wel een andere stoel regelen qua comfort. En ik heb een kleine USB-C monitor als tweede scherm, die is net zo groot als mijn laptopscherm, en neemt superweinig plek in. Kan ik ook makkelijk meenemen als ik eens vanaf mijn ouders oid werk. Zo’n ding:
Dit lijkt me niet prettig werken, met weinig daglicht wat om je heen valt. Kan mijn gevoel zijn hoor Wij hebben een witte werkplek, ik wil best een foto sturen maar het is denk ik niet iets wat jij mooi vindt (ik zelf ook niet perse).
Ik zou echt niet in zo’n kast gaan zitten… dan zit je zo in het donker tussen die deuren en waar laat je je voeten?
Als ik zo veel ruimte zou hebben zou ik een bureau over de hele breedte doen en dan in het niet-werkplek gedeelte leuk een plant en andere dingen die jullie leuk vinden. Kunst of boeken en dan je “werkplek” (in mijn geval een tweede scherm, koptelefoon, muis en iPad) 's avonds in een kast doen. Dat is niet meer werk dan zo’n kast inklappen en dichtdoen denk ik als je het een beetje handig doet met de snoeren en je niet elke keer op je knieën hoeft. De bureaustoel zou in de trapkast passen bij ons.
Zo’n kast is handig voor even tussendoor, maar niet echt om een hele dag aan (in) te werken.
Als je de ruimte hebt, zou ik er inderdaad een mooie, ruime werkplek van maken.
Ik vind zelf de meeste bureaus van pilat&pilat erg mooi, ook omdat die goed te combineren zijn met andere accessoires en dan niet direct een hele erge ‘bureau-vibe’ hebben.
Oeh ja hier zit wel wat moois tussen!
Bedankt voor alle reacties en foto’s, zet me zeker aan het denken vwb zo’n bureaukast!
Ik heb verschillende testers besteld met neutrale tinten voor in de woonkamer, maar ik vind het allemaal maar net niks. Of te grijs, of te wit.
Ik zoek een neutrale tint voor een woonkamer op het noordoosten, voor alle muren. Het mag dus niet te koel zijn. Maar ik wil ook geen te donkere of warme kleur.
Iemand die toevallig Little Greene Stock, Linen Wash of F&B Wimborne White op de muren heeft? Of een andere aanrader?
Ik heb Slipper Satin van F&B en ik vind dat heel mooi uitpakken!
Oja die zag ik ook voorbij komen! Vrees alleen dat die iets te warm/donker is, zeker als ik kijk naar dit plaatje. Die slaked lime vind ik namelijk ook al te warm ogen obv interieurfoto’s. Ik heb in mijn interieur vrij veel felle kleuren, dus ben bang dat dat vloekt
Een kleur van Eric Custers? Kleuren combineren? Kies kleuren combinaties van Eric Kuster! – SHADES by Eric Kuster
Wij hebben zelf Dune, die is bij ons wel warm.
Hmm ja het is lastig te zeggen maar ik vind ‘m in ons huis (in bijvoorbeeld de keuken op noordoosten) niet zo heel warm. Wel warmer dan wit maar niet beige ofzoiets. Ik heb er fel rode en fel blauwe planken tegenaan en een best wel groene bank
Shaded White?
Ik heb silent white mid van little green op de muur en vind het zo’n mooie kleur De kleur waar de bank tegenaan staat. Staat heel gezellig en het is niet grauw. Op deze foto zie je het niet haha maar heb verder ook veel kleur in huis (fuchsia, lichtblauw, oranje) en daar staat het zo mooi bij.
Ik die al deze witte muren ziet: