Ik heb op aanraden van mensen op het forum Hollyhock van little greene op de muur, ben er nog steeds heel blij mee!
Omg is dat daymon?
Geen idee ik zocht op gifjes haha
Een paar maanden verder maar mijn trap is eindelijk klaar! Ik heb er hier geloof ik over gepost toentertijd. Heel veeeeeel uren lijm schrapen, zijkanten schuren en verven en bekleed met overzettreden. Was echt een heel karwei maar wel heel blij mee!
Wow ziet er mooi uit! Wat een verschil.
Heb je de overzettredes nu uiteindelijk zelf gedaan (ziet er namelijk heel strak uit)!
Wat een verschil! Heel mooi geworden. Dat is al die vele uren werk zeker waard geweest!
Samen met mijn vader! Ik heb af en toe geholpen met meten en zagen, maar hij heeft dat voornamelijk gedaan. Moest er wel 1 nieuw kopen want die ging niet goed haha. Ze zijn ook niet meeeeegastrak dus ook veel gekit Maar kan ook niet precies strak want het heeft ook wel wat speling nodig
Iemand hier ervaring met de kwaliteit van Zara Home? (Kon er zo snel niks over vinden op het forum)
Vind dit zo’n schatje maar twijfel over de kwaliteit…
Little Green Rolling Fog Pale hebben wij op onze N-O kamer en ik ben er heel blij mee En Shaded White op de badkamer die ook N-O gelegen is.
Ik had eerst Little Green French Gray Pale op de kamer beneden gedaan maar dat was een grote fout. Het leek wel een operatiezaal haha.
Ik vind het ook een schatje! Ik heb een vloerkleed (een goedkope) van Zara Home en die doet het heel goed. Is nu na 6 jaar (wit jute kleed) wel aan vervanging toe, maar dat was te verwachten voor die prijs. Ben zelf geen fan van hun dekbedovertrekken, die vond ik niet goed van kwaliteit.
Maar ik zou het wel durven met dit stoeltje, op basis van de gebruikte materialen. Reken erop dat dit niet een meubelstuk is voor 10 jaar of langer, maar dat je er wel een aantal jaar plezier van hebt. En de retourvoorwaarden van de Zara Home zijn goed: het wordt weer opgehaald door een koerier, dat kost je 1,95.
Tot slot, ze staan in de winkels in Utrecht en Amsterdam, dus als je daar in de buurt komt, dan kun je ook nog in de winkel kijken?
Goede tips, dank! Ook van dat dekbedovertrek, die zat ook al in mijn mandje namelijk
Maar dan ga ik ze bestellen, ben erg benieuwd!
Erg fijn dat je kan retourneren per koerier trouwens! Sinds ik een carpet van 3 meter breed door een hagelbui naar een PostNL heb gesleept ben ik wat secuurder geworden met het online kopen van ‘grote’ spullen
We zoeken een vloer voor onze zolder. We wilden laminaat, maar vinden het allemaal spuuglelijk. Beneden hebben we een houten vloer liggen, en die vinden we nog steeds erg mooi. Maar op de een of andere manier hebben we in ons hoofd dat dat niet handig is in de slaapkamer. Iemand ervaring hiermee? En is het wat?
Kan gewoon. Meeste mensen vinden het vooral te duur voor de slaapkamer .
Waar heb je laminaat bekeken? Wij hebben uiteindelijk laminaat gekocht bij een echte vloeren zaak, geen bouwmarkt dus. Vind vooral belangrijk dat het erg mat is. Glimmend oogt het al snel goedkoop.
Heeeel leuk deze. Gaat op mijn wenslijst!
Mijn ervaring met Zara home is erg goed. Anders dan hun kleding voelde dit kwalitatief en stevig
Wij hebben op de eerste verdieping en zolder ook gewoon hout, ik zie niet in waarom dat niet handig zou zijn? Goed behandelen en dan is er toch niks aan de hand?
Hier ook een houten vloer in de slaapkamer en dat is geen probleem. Waardoor denk je dat het niet handig is?
Heb je een wastafel in de slaapkamer zitten? Ik vind hout namelijk vooral rondom water wat lastiger. Ik zorg er bijvoorbeeld voor dat ik mijn voeten goed afdroog voordat ik de badkamer uitloop. Ik heb ook in de keuken en het toilet een houten vloer liggen en daar is het dus vanwege water minder handig.
Het ligt er ook aan wat voor hout. Geolied is wel meer onderhoud, en dat is als er veel spullen op de vloer staan zoals een groot bed in een slaapkamer wel wat onhandig. Ik zou dan bijv een gelakte vloer doen die minder onderhoud nodig heeft. Ik vind het wel echt 1000 keer mooier dan laminaat of pvc.
Vandaag de keukenmuren geverfd in opvallend leuke kleur vind ik: puur eiland van Flexa
Leuke kleur!