oepsie
ik typte echt veel te snel. er had gaan moeten staan
‘‘ik zou voor een witte kleur gaan met een perzikroze of lichtgele ondertoon.’’
dit had het moeten zijn
Misschien nog een grotere staande spiegel op je schouw zodat daar licht weerkaatst wordt?
Thanks voor het meedenken! Hier hebben we naar gekeken maar omdat er op verschillende plekken te veel vaste dingen aan de muur zitten kun je een kast helaas niet stabiel “eromheen schuiven”.
Hele goeie! Denk dat dit de oplossing voor ons gaat worden. Hopelijk krijgen we het mooi afgewerkt, fingers crossed haha
Deel je het resultaat? Ben benieuwd!!
Ik zag laatst bij iemand een daglichtlamp en dat was echt zo mooi! Mss kan je zoiets op het plafond doen voor fijner licht?
Ik heb bath stone van little greene laten mengen, lijkt altijd zonnig/warm! Het is moeilijk te omschrijven niet lichtgeel, misschien eerder goud/beige
Wie heeft een tylko kast en wil even de binnenmaat voor me opmeten? Ik wil de 32cm bestellen en als dat dat om de buitenmaat met kastdeurtjes neem ik aan gaat dus dat is perfect; maar hoeveel ruimte hou je in het schap over? Of is 32 de maat zonder kastdeurtjes? Het lijkt op de 3D configurator alsof de kastdeurtjes er ‘in’ liggen dus vandaar mijn vraag wat je aan ruimte overhoudt
Oh slim had helemaal nog niet bedacht bij de FAQ te kijken
Tipje voor iedereen die lelijke deuren in z’n (huur)huis heeft: heb vandaag in een middagje sierlijsten op mijn deur geplakt en ben er zooooo blij mee!! Makkelijk, goedkoop en heeft mega veel effect vind ik.
Before
After
Zin in als alles ook geverfd is en de vloer erin zit maar dat duurt helaas nog ff
Glanst zijdemat verf (erg)? Ik twijfel tussen mat of zijdemat van Flexa. Muur en plafond worden geverfd in een kleur
Mooi! Ben je er lang mee bezig geweest?
Nee! Inclusief denk- en meetwerk ongeveer 2 uurtjes? Was echt easy. Maar ik had ook wel zo’n plintenknipper, dat maakt het leven echt gemakkelijk met zoiets
Nee voor op de muur. Zijdeglans is nog weer anders dan zijdemat
100% dat ik dit ga doen in mijn nieuwe woning!! Waar heb jij ze besteld als ik vragen mag?
Gewoon bij de Gamma gehaald! 7 euro voor 260cm
Ik heb pas (hele lichtgrijze) zijdeglans voor op de muur gekocht omdat ik dacht weerspiegelt lekker veel licht. Eindstand: je zag elk deukje en elke oneffenheid in de muur supergoed zitten, juist door die glans. Heb de muur toen over gedaan met mat en dat was 10 keer beter.
Zijdeglans echt of Zijdemat?
Ik denk dat ik het inderdaad verkeerd zei en dat het zijdemat was. Weet nog dat het van Flexa is en van die verf die ik had zie ik online alleen extra mat en zijdemat. Dus dan ben ik van zijdemat naar extra mat gegaan.