Bedankt allemaal! Ik heb geen flauw idee wat voor lijm er op ligt @Feather, dat ga ik volgende week beter kunnen bekijken. Ik denk dat het restanten zijn van een tapijt wat er op heeft gelegen…
Ondertussen ben ik ook vreselijk in dubio over de bank. Het model wat ik op het oog had heeft slechte reviews, dus durf ik niet aan. Maar eigenlijk vind ik alle banken die ik heb gezien in de woonboulevard niet mooi (of ze zijn allemaal grijs, ik wil graag een groene, terracotta of roze bank haha). Misschien kunnen jullie meedenken… Ik wilde in de eerste instantie een hoekbank, maar ik heb nu een hocker en zit (vanwege de tv) eigenlijk het liefste in het midden van de bank. Dus misschien beter een ‘gewone’ bank?
Deze had ik op het oog, maar schijnt dus snel door te zakken.
Deze heb ik gezien in de winkel en zat lekker, maar ik ga wel in het midden zitten. Dus ik ben bang dat 'ie dan snel gaat doorzakken bij de naad.
Nog een andere hoekbank die betere (maar minder) reviews heeft maar eigenlijk exact hetzelfde lijkt als de eerste bank?
Deze heeft geen naden en is lekker diep, dat lijkt me fijn. Kan eventueel ook in het donkergroen (past wellicht beter bij mijn hocker, al kan die net een andere tint zijn).
En als laatste misschien deze… want dan kan ik ook goed in het midden zitten, haha! En ziet er leuk uit.
Pfft sorry voor alle vragen, maar ik vind het zo vreselijk overweldigend allemaal en ik slaap er gewoon echt niet van de afgelopen twee weken. Ik kijk overal zo vreselijk tegenop. En alle banken die ik in de winkel heb gezien vond ik niet mooi, behalve die Kwantumbank die ik vooral qua kleur mooi vind. Ik wil gewoon echt geen grijze bank
Ik bedacht me ook dat ik nog nooit in mijn leven een bank heb gekocht, heb altijd afdankertjes gehad
Misschien is daarom de druk zo hoog haha!