Interieurtopic #5

Hangt daar een thermostaat? Dan wordt een kast hoger dan dat al wel heel smal. Ik zou dan inderdaad eerder kiezen voor een ladekast.

4 likes

https://www.wehkamp.nl/app/product/17114637?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

Zoiets?

2 likes

Ja, het meisje wat hiervoor woonde had een standaard ikea kast en dat paste wel gewoon prima, maar dat wordt zo’n blok. Ik neig zelf naar een soort IKEA malm achtige kast want daar kan je ook nog een plantje of een kaarsje op neerzetten.

@Nova zoiets is ook wel leuk ja! Maar ik snap niet helemaal waarom er raampjes in moeten zitten, dat oogt toch kei onrustig?

3 likes

Ik vind dat juist breken. Ik vind zelf een ladenkast zonder poten heel lomp en zo’n blok…
Wat wil je er in zetten?

Als je hier wat servies in zet, of wat opbergdozen met prul (wel allemaal dezelfde soort) dan staat dat juist leuk vind ik. Dit glas is ook nog mat/ribbel

Leuke lamp of plant erbovenop.

1 like

Spelletjes en boeken, servies heb ik gewoon in de keuken. Dat vind ik ook wel jammer aan een ladekast, dat je dan je boeken niet kan tentoonstellen. Maar ik heb helaas geen plek voor allebei. Of ik moet gewoon voor een Billy gaan, maar dat is al helemaal rommelig

3 likes

Je kan ook zoiets doen. Kan je je boeken uitstallen en je spelletjes opbergen

7 likes

Ohhh ja dat is wel een goede. Vind hem een beetje saai, wil liever een kleurtje maargoed valt te pimpen. Had ik maar geld voor Tylko

3 likes

Ivar dan?
Kan je verven! (heb geen ikea aandelen)

7 likes

Of een half open lockerkast? Of smalle apothekerskast? Ik ben het even snel gaan googelen en kwam dit tegen. Dus wellicht zoiets? (voorbeeld van Leenbakker):

3 likes

Ja ook leuk. En ik hou van geel. Dankje!

1 like

Als je niet wil dat het een blok wordt of vol oogt zou ik voor iets kiezen op pootjes en dus geen malm

5 likes

Als je geen haast hebt zou ik wachten op een goed geprijsde tweedehands op marktplaats.

3 likes

Ik heb een poos terug iets bij Tylko besteld. Ontevreden over de kwaliteit en de hele lange afhandeling ervan. Dus eerlijk: je mist er niets aan.
Het blijft MDF en bij de IKEA is de afwerking beter

9 likes

Ik weet niet of je zoiets leuk vindt maar op marktplaats staan ook genoeg meidenkasten. Kun je een mooi kleurtje geven
Ik vind het altijd wel mooi staan

Edit: en inderdaad ook een leuk plantje of kaarsje op zetten

7 likes

Jazeker leuk, heet dat een meidenkast?

2 likes

Haha ja klopt, geinige naam

2 likes

Zo’n kast heet inderdaad een meidenkast, je kunt ook zoeken op broodkast.

1 like

Oh shit, ik lees dit wachtende op mijn superdure tylko kast.

2 likes

Ik heb die ervaring totaal niet. Ben heel blij met m’n Tylkokast (2,5x2,5m). Kwaliteit echt veel beter dan de Ikea en de afwerking is heel goed

6 likes

Ook totaal niet mee eens. Tylko is veel mooiere kwaliteit dan Ikea. Bovendien maatwerk dus logisch dat je er lang op moet wachten? ( Die van ons kwam 4 weken eerder dan gepland dus vond het lange wachten ook heel erg meevallen).

6 likes