Interieurtopic #5

Die heb ik ook, echt heerlijk

1 like

@Luzarl @MadameMignon fijn om te lezen dit! Want ik heb de Söderhamm op het oog voor mn nieuwe woning. Ik zag ook dat de hoes wasbaar is, hebben jullie dat al eens gedaan en zoja, gaat dat makkelijk?

1 like

Ik heb hem nog maar twee weken dus dat weet ik nog niet, maar de hoes om de bankonderdelen heen ritsen was echt easy peasy

2 likes

Nee nog niet maar wil het dit weekend doen!!! Laat het je weten hoe het gaat :smiley:

1 like

Oh dat zou ik fijn vinden! Ik heb door jullie berichten ook helemaal zin om die bank te bestellen en kijk al helemaal uit naar avondjes chillen in mijn nieuwe woning :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zo moeilijk is het toch niet om de kleur op de verpakking enigszin te laten overeenkomen als de werkelijkheid. Dit slaat nergens op. Het is zoveel donkerder.

7 likes

Dat lijkt ook zo omdat de achtergrond waarschijnlijk wit is?
Wij hadden een testvlak sandy beach op witte muur aangebracht en leek eigenlijk te donker , toch voor gekozen en nu vind ik het haast nog te licht

5 likes

Ja, dit herken ik ook met de kleur in de woonkamer!

1 like

Ik vroeg een tijdje terug naar een vergelijkbare kleur. Ik heb verschillende kleuren getest en uiteindelijk voor delicate red terra van flexa gekozen.

Samenvatting

Iets subtieler dan op mijn inspiratiefoto, maar heel blij mee!

7 likes

Ja goed punt, het zal daardoor idd wel donkerder lijken

2 likes

Heeft iemand aanraders mbt nieuwe keuken aankoop in regio zuid Holland? Ik twijfel een beetje over kvik keukens. Via de ontwikkelaar wordt de Boer in Alphen aan de Rijn aangeraden, maar daar hebben ze natuurlijk een contract mee.

Wij zijn een paar jaar geleden heel fijn geholpen bij Aswa keukens. Zit ook in Dordrecht, zelf zijn we bij een andere locatie geweest.

3 likes

Bruyzeel, het merk next125. Heel goed geholpen in het Alexandrium filiaal.
Sowieso ben ik enorm fan van keukenzaken met vaste prijzen, ipv m onderhandelen.

2 likes

Ik heb via via slechte ervaringen met kvik gehoord van twee mensen (beide niet passend werkblad geleverd, afspraken rondom leidingwerk niet goedgegaan o.a.)
Maar volgens mij heb je wel altijd “iets” met een nieuwe keuken. Ik heb zelf goede ervaring met i-kook (Barendrecht), is geen onderdeel van mandemakers en wat dingen die dan toch misgegaan waren (kast kapot aangekomen, na jaren een deel van de kraan kapot gegaan) zijn allemaal snel en netjes opgelost.

1 like

Intermat in Alphen

3 likes

Wij hebben wel een goede ervaring met Kvik in Leiderdorp (specifiek met Ron, haha).

2 likes

Ik dacht dat kvik goedkoper zou zijn dan reguliere/lokale keukenzaken, maar bij mij was het één van de duurdere offertes die ik gekregen heb. Misschien is dit helemaal niet je overweging om naar kvik te gaan, maar dacht misschien heb je wat aan de informatie.

3 likes

Ik heb met Kvik 1 goede ervaring (Leiderdorp) en 1 dramatische ervaring (Rotterdam Alexandrium). De kwaliteit van de keuken is goed, maar bij de 2e keer bleek de monteur een regelrechte eikel te zijn. De keuken is lelijk geinstalleerd, hij liet ons bijbetalen voor dingen die ze zelf fout gedaan hadden (aansluitingen geplaatst volgens hun eigen technische tekening, maar die tekening bleek niet te kloppen). En ik wacht na 6 jaar nogsteeds op 20x ‘we gaan u terugbellen’ van Kvik.

4 likes

Kvik is een franchise, de kwaliteit en service verschilt heel erg per filiaal.

4 likes

Ik begreep wel dat de monteur die destijds bij ons geweest is inmiddels overleden is dus misschien is Kvik Alexandrium inmiddels wel een aanrader :zipper_mouth_face:

3 likes