Oh bij wie? Ik ben net bij Tulp geweest en had wel een goed gevoel. Gaan morgen weer terug naar Alexandrium om andere winkels te bekijken. Edit oh verkeerd gelezen, kvik Alexandrium vermijden dus.
Ik heb goede verhalen gehoord over Superkeukens! Is ook geen onderdeel van de Mandemakers groep
Hier een slechte ervaring met Kvik ( door de monteur), maar daarna gewoon met de afhandeling ervan door Kvik (Leeuwarden)
Over welke bank gaat dit?
Oke ik heb alleen de kussenhoezen en de zitkussen hoezen gewassen (daar zaten alle vlekken lol), dus niet de rugleuning en armleuning en dat was echt easy peasy. Die rug- en armleuningen zitten aan de onderkant vast met klitteband dus je kunt ze er relatief makkelijk afhalen geloof ik.
Ik ken 2 verschillende mensen die bij superkeukens hun keuken hebben genomen en beide echt zeer ontevreden. Meerdere grote fouten waardoor de leveringen allemaal in delen kwamen en ze maanden met een halve keuken hebben gezeten.
Even wat tegengeluid voor dit, want ik ben echt super tevreden. Heel fijn dat de prijs gewoon vast staat en ze dachten goed met me mee.
Bij vrienden was er meerdere keren iets mis en dat is iedere keer netjes opgelost.
Lamellen/jaloezieen en teeeering veel spijt van. Niet bij te houden qua schoonmaken
Wij hebben melkglas, echt de beste beslissing ooit. Maar eij hebbrn het vanuit de bouw gedaan, dus ik heb geen idee of je dat zomaar kan vervangen en hoe duur dat is.
Tegen doorkijken zou ik dit ook aanraden, maar het verduistert dan weer niet.
Plissé gordijnen van Veneta
https://www.veneta.com/energy-plissegordijn-one-tone-top-down-bottom-up-ft20-jet-black-c2201t/nl/product/10530/#pc
Wij hebben dit ( niet van die merk maar zelfde idee). Werkt super fijn. Je kan het frame eraf halen doordat het magnetisch gaat en zo makkelijk reinigen.
Wij hebben dat ook in de badkamer maar een keer in de zoveel tijd doe ik ze helemaal dicht en maak ik ze schoon met de stofzuiger met zo’n opzetborsteltje. Is echt een paar minuutjes werk?
Bij ons niet… door het vocht/haarsprays etc blijft de stof enorm plakken. We hebben aluminium, misschien verschilt dat? Ik ben echt in staat om ze eraf te trekken haha!
Wij hebben onze keuken afgelopen voorjaar bij Tieleman Keukens gekocht, in Middelharnis. Heel blij mee! Denken goed mee, bedenken toffe opties waar je zelf misschien niet aan zou denken.
Tielemans was de projectlevancier van de nieuwbouw van mijn moeder. Wij vonden ze reteduur en onbeschoft. Diegenen die wel via hen hebben besteld hebben vrijwel allemaal een negatieve ervaring. Zij die er niet voor hebben gekozen, zijn vaak heel blij. Groot aantal bij Aswa keukens (al eerder genoemd). Mijn moeder heeft voor een kleine zelfstandige keukenzaak in Amsterdam gekozen, die ik zelf ook gehad heb. Aanrader, maar niet in het zoekgebied van @Broodrooster.
Wij zijn superfijn geholpen bij Bemmel en Kroon.
Thanks allemaal. Zo’n keukenzaak geeft echt een heleboel stress zeg. We zijn van het weekend gaan kijken en je merkt wel waar je je goed bijvoelt en waar je snel de pand uit rent. Voor nu zijn we vooral onder de indruk bij Tulp Rotterdam. ASWA gaan we nog kijken.
Bruynzyl had ook mooie keukens, maar zij hadden geen tijd.
Ik vind het ook lastig met de garanties. Tulp biedt 25 jaar, terwijl andere zaken 2-5 jaar garantie bieden.
Ik heb plakplastic op mijn ramen. Dat heb je ook in verschillende gradaties.